Studiobeam Fresnel 575

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

    Studiobeam Fresnel 575

    in de highlite / showtec kataloog staan de studiobeam fresnel 575 artikel 30700/30701
    dit is eigenlijk de verbeterde versie van de allomgekende studiobeam
    er dient niet meer geprutst te worden met het wisselen van lenzen , de beam kan namelijk aangepast worden simpel door het draaien aan een knop en zo de beam aan te paassen tss 25 en 48 graden

    zijn er al gebruikers ervaringen van dit nieuwe type ?
    iemand al last gehad van gebarsten lenzen ( door warmte ?)?

  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

    #2
    nog geen enkele reactie
    heeft nog niemand met dit type gewerkt of heeft nog niemand ervaring met gebarsten lenzen ?

    Comment

    • Pieter Huijgen
      • Sep 2003
      • 766

      #3
      Dit is gewoon een kopie van de PARNel van ETC. Door de 2 lenzen ten opzichte van elkaar te draaien kan je de bundel veranderen. Bij Source 4 werkt het goed, van dit showtec ding weet ik het niet.
      Lid van het Front tegen zijlicht

      Comment

      • sompi
        • Mar 2003
        • 200

        #4
        Weet ik natuurlijk ook
        maar heeft al iemand ervaring met de gebarsten / gesprongen lenzen ?

        Comment

        • ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

          #5
          Voor stands hebben wij een aantal multiparren van showtec in gebruik.


          Prima dingen
          Volgens mij zijn het niet precies de modellen die jij bedoelt, immers kan je bij de multipar wel de lens draaien, maar beam aanpassen, dat gaat niet.
          Kan je wel melden nog geen last te hebben gehad van gebarsten lenzen

          Comment

          • sompi
            • Mar 2003
            • 200

            #6
            zal mss wat duidelijker moeten zijn
            wij hebben al heel wat ervaring met de normale multipar met verwisselbare lenzen .
            Nu willen wij overschakelen naar het vernieuwde model (beamregeling) maar ik heb her en der al opgevangen dat deze een probleem hebben met lenzen die barsten

            Comment

            • Peter Vanhove
              • Jun 2002
              • 347

              #7
              Wij hebben er onlangs 4 gekocht om eens te testen. We gebruikte 3 stuks daarvan op een evenement en na een paar uren continu branden vlogen beide lenzen in stukken uiteen (van alle 3). Ze zijn nu al een 3-tal weken terug naar Highlite, voorlopig zonder nieuws.
              Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
              Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

              Comment

              • sompi
                • Mar 2003
                • 200

                #8
                wij hebben denk ik de eerste gehad die er geleverd werden , in totaal 48 stuks . Deze zijn een drietal keer op opendeurdagen door ons gebruikt en nadien verkocht voor showroom .
                Met deze nooit problemen gehad .
                Nu onlangs opnieuw 8 stuks gekocht en getest bij ons in magazijn (omdat wij al vernomen hadden dat er een probleem was oa van peter)

                En inderdaad de lenzen barsten zelfs na een relatief korte brandtijd.

                Comment

                Working...