nogmaals laser topic

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    nogmaals laser topic

    Ik zag op het foto forum van "partyflock" de volgende foto's
    met een heel spannend klein kastje op een soort "yoke" armpje...
    (staat dus op de rand van de DJ boot, voor de cd controller[])



    en van voor ziet dat er zo uit :




    Niet dat ik direct de intensie heb om dit te gaan kopen,maar wie kan er meer over vertellen, en vooral, wat kost dit qua aanschaf danwel verhuur ??

    Martijn.
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

    #2
    Gaan we nu allemaal vertellen dat ze niet werken? Heb even gekeken maar volgens mij kun jij geen foto's linken. Denk dat het op deze manier wat makkelijker is. Je moet deze links hieronder ff copy-pasten in een nieuw browservenster. Valt me trouwens op dat ze de ene keer wel doen en de andere keer niet.





    Weet de prijzen niet maar denk dat het om een watergekoelde laser gaat aangezien er met een glasfiber kabel wordt gewerkt. Welke tussen de buis en de scannerbox is aangebracht.

    Vraagje: was het een full colour laser dus alles kleuren, of was het er een laser met alleen blauw en groen.
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

    Comment

    • beyma
      • Oct 2002
      • 1614

      #3
      vreemd dat de foto's niet werken bij sommige, maar goed...

      Het kan dus zo zijn dat de eigenlijke laser ergens onder de dj boot staat, en dus via die glasvezel naar de scannerbox gaat, oke, dat maakt het een heel stuk duidelijker!! ik kon me al niet voorstellen dat er zoveel output uit die kleine unit kon komen!

      Nou,dan zal de prijs wel niet zo klein zijn als het formaat van dat kastje(scannerbox)

      Deze foto's zijn niet van mijzelf,maar staan op partyflock dot nl

      Foto's invoegen doe ik als volgt: ik klik op afbeeldinginvoegen, ik ga naar de eigenschappen van de foto , ctrl c, dan naar dit forum en tussen [img] doe ik ctrl v en dan even op voorbeeld kijken, en ja , het werkt, dus zouden jullie ze ook moeten zien....dusss

      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

      Comment

      • rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

        #4
        Kan je wel vertellen dat de lichtopbrengst in de laatste foto wederom gezichtsbedrog is. De laser is gewoon in de lens van de camera gekomen.
        Licht is altijd zwaar.

        Comment

        Working...