wysiwyg Plaatje?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tjeerd
    • Nov 2002
    • 51

    wysiwyg Plaatje?

    Hallo beste Forumleden,

    Ik kreeg laatst een lichtplan via de mail in een wysiwyg bestand.
    Dat kan ik dus niet openen, dus ik terug gemaild of ze het anders konden mailen, ik kreeg als antwoord dat het dan een jpg van 15 mb zou worden!!!!!
    kan een wysiwyg bestand (de licht tekening, niet de data etc.)niet worden geconverteerd naar een bestand dat op elke computer te openen is(word of zoiets) de data (patch lijst) stuurden ze in XLS dat ging wel!

    heeft er hier iemand ervaring op dit gebied? ik ben benieuwd.

    Met vriendelijke groet,
    Tjeerd.
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

    #2
    cker wel, wat ik meestal doe is gewoon een printscreen maken en deze opslaan.
    Moet geen probleem zijn.
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

    Comment

    • Tjeerd
      • Nov 2002
      • 51

      #3
      hee dat is snel!

      wat voor bestand word het dan? kan je het dan mailen en kan iedereen het dan openen? en word het dan niet zo idioot groot(15mb)

      Groet Tjeerd

      Comment

      • LuxProDeo
        • Feb 2003
        • 245

        #4
        Beste Tjeerd,

        Als het inderdaad om het .wyg bestand gaat (het lichtplan inclusief alles) en niet om een render (enkel een graphic van een bepaalde lichstand) dan is de oplossing simpel doch doeltreffend, want Cast (fabrikant Wyg) heeft een gratis Viewer voor mensen zonder Wysiwyg op hun site staan.

        Daarmee kun je het bestand openen, bekijken en printen.

        De kans bestaat wel dat dit een vrij forse download is (als ik het relateer aan Wyg zelf waar ik wel eens een complete versie van het gedownload) dus een rappe verbinding met het internet is dan wel vereist. Anders kun je altijd nog de cd bestellen (=gratis want is zowel de demo als de update voor gebruikers) daar staat de viewer ook op.

        Verder geen ervaring met de werking van de viewer want ik heb zelf een Report dongle.

        Groet,

        LuxProDeo

        Comment

        Working...