Zero 88 Lightmaster XLS

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

    Zero 88 Lightmaster XLS

    Weet iemandwaar ik een nederlandstalige manual kan downloaden voor een Zero 88 lightmaster XLS?
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

    #2
    uh site van zero88 zelf al geprobeerd? [B)] (zero88.com)

    Comment

    • flurk
      • May 2003
      • 409

      #3
      [}]UhEnkel de engels-talige en duits-talige versie vindt je terug.

      Comment

      • Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

        #4
        Gewoon je talen leren dus. We leven in een wereld waar je als technicus geacht wordt Engels te kunnen lezen. Opschriften op de tafel etc. zijn ook in het Engels, dus het is even doorbijten (voor sommigen).
        Lid van het Front tegen zijlicht

        Comment

        • flurk
          • May 2003
          • 409

          #5
          Met zo'n statement geraken we helemaal niet vooruit.Mijn Engels is zeker goed genoeg om de manual te kunnen doornemen maar t'is nog altijd makkelijker in de eigen taal.Dus:nog steeds op zoek naar een vertaling.

          Comment

          • jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

            #6
            citaat:Geplaatst door flurk

            Met zo'n statement geraken we helemaal niet vooruit.Mijn Engels is zeker goed genoeg om de manual te kunnen doornemen maar t'is nog altijd makkelijker in de eigen taal. Dus:nog steeds op zoek naar een vertaling.
            Dus: het is alleen als je met haast iets moet opzoeken?

            Ik zou zeggen: vertaal m zelf. Ander voordeel: tegen de tijd dat de vertaling af is ken je de tafel zo goed, dat je de manual nog heel weinig nodig zult hebben. Alleen maar goed voor je kennis van het apparaat dus!

            Comment

            • Dave
              • Jan 2001
              • 757

              #7
              Ik denk dat je dan nog even aan het zoeken bent. Bovendien is die tafel zonder handleiding nog te doorgronden. Inderdaad even doorbijten op de engelse handleiding, hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordt.
              U x I = Boem.

              Comment

              • flurk
                • May 2003
                • 409

                #8
                Ik heb meer en meer de indruk dat de titel "veteran" omgekerd evenredig is met de kennis ter zake als dusdanig???

                Comment

                • kokkie
                  • Nov 2003
                  • 1166

                  #9
                  Zeg flurk, we krijgen toch niet bij ieder apparaat wat je koopt de vraag naar een Nederlandse handleiding hè?
                  Dat soort topics word ik namelijk altijd erg moe van. De meeste termen die je gebruikt zijn in het engels, dus als je even snel iets op moet zoeken zoek je naar een engelse term en dan maakt dat engelse tekstje erachter ook niet meer uit.

                  Volgens mij is het gewoon luiheid, dat gezeik over die Nederlandse rommel.
                  Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                  Comment

                  • moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

                    #10
                    Sorry to inform you that the dutch course for translating manuals is cancelled due to lack of interest bij the Dutch consumers.....

                    Topic locked by moderator
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                    Comment

                    Working...