Offline Visualizer scene

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pingu
    • Oct 2004
    • 6

    Offline Visualizer scene

    Mijn probleem:

    Ik werk met Martin LJ en de Offline Visualizer, maar ik zou hier dus graag een aangepaste scene inzetten. Het is vind ik echter niet de moeite om voor die keer per jaar dat ik dat eens moet doen een softwarepakket (Showdesigner) van zoveel euro's te kopen. En de demo laat mij niet toe te bewaren.

    Heeft iemand een oplossing? Een andere manier om een scene te maken in OV of om toch te kunnen saven (illegaal als het moet [8)])

    Bedankt bij voorbaat
  • -Aart-
    • Jul 2001
    • 801

    #2
    Saven van daar aangemaakte scenes kan gewoon in de bij LJ (de download) geleverde Offline Visualiser toch ?
    Of bedoel je iets anders ?

    Illegale dingen doen we hier niet aan btw.

    Comment

    • Den Berte
      • Apr 2003
      • 147

      #3
      let wel op, je kan in de offline enkel de fixtures plaatsen in de 3d omgeving maar geen trussen en andere dingen.
      alle ik denk toch dat je wilt zeggen dat je zo iets wilt doen

      Comment

      • pingu
        • Oct 2004
        • 6

        #4
        Ik wil inderdaad een 3d-omgeving zoals een podium enz.

        Comment

        • -Aart-
          • Jul 2001
          • 801

          #5
          Dat kan de offline visualiser niet.
          Je kunt wel de maten van de ruimte goed zetten, de fixtures plaatsen en de wanden een kleur (of eventueel een textuur, heet dat zo ?) geven.

          Misschien zijn er legale en toch kosteneffectieve mogelijkheden om af en toe zo een pakket te gebruiken (huren, deels uitbesteden) .. ?

          Comment

          • Dave
            • Jan 2001
            • 757

            #6
            Als je het netjes vraagt op het Martin forum zijn mensen wel bereidt om aan de hand van omschrijvingen een scene voor je te maken. Dus voor een simpele drive-in setup is dat een goede optie.
            Verder staan er in het forum ook verwijzingen naar kant en klare scenes met bv een stuk truss op 2 statieven.
            Het adres is:
            HARMAN Pro's Unified Community Forum. Browse discussion on all of our professional brands: AKG, AMX, BSS, Crown, dbx, DigiTech, JBL, Lexicon, Martin, & Soundcraft.
            U x I = Boem.

            Comment

            • pingu
              • Oct 2004
              • 6

              #7
              Dus geen andere mogelijkheden?

              Dan maar vragen aan iemand anders. Toch bedankt.

              Comment

              • driesmees
                • Apr 2003
                • 1076

                #8
                bestaat er eigenlijk MSD achtige software,
                dus puur voor het ontwerpen.
                ik heb al vele softwarepakketten geprobeerd, maar vind er geen enkel dat zo'n mooie beams geeft als in MSD...
                iemand een linkje
                [CENTER] [/CENTER]

                Comment

                Working...