scanmaster 3

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Doublej
    • Aug 2004
    • 28

    scanmaster 3

    ik heb een nieuwe scanmaster 3 nog effe uitvinden hoe alleswerkt maar heb al wel ondekt dat de joystick niet heel precies werkt,
    als ik de stick beweeg en loslaat lopen de scannerspiegels nog effe een stukje haperend door heeft daar iemand ervaring mee?? en de gebruiksaanwijzing had trouwens ook wel in het nederlands gemogen denk ik ... groeten Jelle
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    Welke lichtsturing wordt geleverd met een Nederlandstalige handleiding dan????
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • Doublej
      • Aug 2004
      • 28

      #3
      weet ik wel maar daarom mocht dat wel eens een keer voor diegene die minder met technisch engels bekend zijn toch??

      Comment

      • kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

        #4
        Ik heb geen verstand van de scanmaster, maar het zou best weleens kunnen komen door 8-bits pan/tilt in je spotjes.
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

        Comment

        • rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

          #5
          Misschien is de behringer tafel kopen, daar zit wel een Nederlandse handleiding bij
          Kan het misschen komen dat je bijvoorbeeld de stick helemaal naar rechts beweegd en als je hem dan loslaat dat de stick nog net ietsjes beweegt, en daardoor de scans ook.
          Licht is altijd zwaar.

          Comment

          • jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

            #6
            citaat:Geplaatst door René_Master
            Kan het misschen komen dat je bijvoorbeeld de stick helemaal naar rechts beweegd en als je hem dan loslaat dat de stick nog net ietsjes beweegt, en daardoor de scans ook.
            Ik merk hetzelfde met mijn Freekie aan 2x Space 250 (van HQ-Power)

            Het zou idd wel eens met 8bit/16bit te maken kunnen hebben.
            Maar meestal laat ik gewoon de showtjes lopen, dus nergens last van...

            @moderator: mijn Freekie kwam met zowel Engels manual als Nederlandse vertaling.

            Comment

            • ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

              #7
              ...omdat Gerrit zo vriendelijk is geweest een Nederlandse handleiding te maken ja...

              Comment

              • Doublej
                • Aug 2004
                • 28

                #8
                8 bit / 16 bit ik zal wel eens effe proberen wat het verschil mocht zijn ????
                bedankt alvast , Jelle

                Comment

                • Dj Nvie
                  • Dec 2004
                  • 161

                  #9
                  wat voor scan's/effecten heb je erop staan? en kun je met de joystick ook "live" bedienen?
                  Hier staat iets, maar het gaat over niets...

                  Comment

                  • moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

                    #10
                    ja, je kan met een scanmaster3 met de joystick ook live bedienen.
                    Je kunt per scannerknop ( slectie van 16 dmx kanalen) twee functies toewijzen aan de joystick. Normaliter zijn dat je pan en tilt.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                    Comment

                    • Dj Nvie
                      • Dec 2004
                      • 161

                      #11
                      zeer bedankt voor de REactie
                      Hier staat iets, maar het gaat over niets...

                      Comment

                      • DJ stash
                        • Jun 2005
                        • 1

                        #12
                        heb net ook een scanmaster3 aangeschaft, maar kan er mij iemand de nederlandse handleiding hiervan doorsturen?

                        Comment

                        Working...