Lichteffecten in combinatie met handboogschieten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zolid
    • Oct 2009
    • 4

    Lichteffecten in combinatie met handboogschieten

    Beste forumleden,

    Enige tijd geleden heb ik op mijn handboogvereniging een wedstrijd georganiseerd met lichteffecten.
    Boogschieten is een concentratiesport, dus we waren heel erg benieuwd wat het gedreun van een DJ en de lichteffecten deden met de resultaten.

    Ik wilde jullie het filmpje even laten zien, wellicht hebben jullie hier ideeën over voor volgend jaar.
    Uiteraard nemen we dan de ervaringen en opmerkingen van dit jaar mee om het volgend jaar nog leuker te maken.

    Video:


    Gebruikte lichtapparatuur:
    - 2 x Martin Mac 250 Krypton
    - 4 x Martin Mac 250 Entour
    - 2 x Martin Attomic 3000
    - 8 x PAR56 LED's (2 barren met elk 4 spots)
    - 1 x Stairville SD-300 Hazer

    De besturing is gedaan met een USB-DMX kastje van Daslight.
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    #2
    Gaaf hoor! mooie combi van oude sport en moderne techniek.
    Misschien wel gaaf om volgend jaar met ledstrips banen uit te zetten in een chase zodat je de diepte van de baan ook kan visualiseren?

    Comment

    • Podium Verhuur
      • Mar 2012
      • 480

      #3
      Totdat een pijl in 1 van je armaturen terecht komt. Idee is wel leuk, maar dan zou je eens moeten kijken naar die weg gooi troep uit china, zonder behuizing dus gewoon die printplaatjes. Dat kost namelijk niet veel.

      Comment

      • renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

        #4
        Als je een pijl per ongeluk in zo'n bewegende kop krijgt moet je denk ik nog even de oefenbaan op... Een beetje de goede richting uit schieten is niet het moeilijkste onderdeel...
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

        Comment

        • Podium Verhuur
          • Mar 2012
          • 480

          #5
          Ik had het over ledstrips op de schietbaan, niet over koppen in de lucht...

          Bovendien is dit een oefenbaan ;-)

          Comment

          • Gast1401084
            • Jan 2014
            • 3

            #6
            Zolang Tijl Uilenspiegel er niet op staat is alles een oefenbaan denk ik...

            Comment

            Working...