licht demo kung fu

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frans222
    • Dec 2008
    • 9

    licht demo kung fu

    hallo,

    ik heb binnekort weer een klusje om het licht te doen bij een demonstratie van een kung fu club. ik heb het al eens eerder gedaan, maar had toen nog geen dmx nu heb ik ondertussen dmx. ik heb natuurlijk nog niet super veel spullen. deze spullen ben ik van plan te gaan gebruiken:
    4x ledparren 2x exciter 250 4x par56 1x eurolite ts-5 scan 1x colorchanger VDP250MGD2 1x laser laserworld el-200 2x rookmachine's
    de ledparren wil ik achter door gaan zetten gericht naar het publiek maar omhoog. 2 exciter250 scan op statief ook achterdoor- laser in het publiek gericht 1 eurolite ts-5 tegen beeld (betonne beeld) 1 colorchanger van link naar rechts gericht en toch maar de 4 parren als frontlicht vanaf onder gericht. het podium is ongeveer 10 meter breed 4meter hoog. ik zal nog wel een voorbeeld er van maken. misschien zijn er nog ideeen over het richten en of neerzetten van de lampen.

    groetjes
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

    #2
    parren op front en
    ledparren als zijlicht die
    laser achterin naar het publiek gericht
    en die colourchanger tussen je front parren
    die scan dan ook achter

    wat is trouwens de diepte van het podium?

    maar mischien kun je wat parren bijhuren want 4 op front en dan wil je nog tegen/zijlicht word het wel krap
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

    Comment

    • RMWessels
      • Dec 2008
      • 5

      #3
      Mischien iets meer op front? Zodat je alles beter in het licht hebt, Ik denk dat je beter minder tegenlicht kan hebben dan te weinig front?

      Mvg,

      RMWessels.

      Comment

      • partydrivein
        • Jul 2008
        • 389

        #4
        als je weet wat je krijgt kun je mischien kijken of je voor dat bedrag wat bij kunt kopen.

        dat kun je later altijd weer gebruiken want ik neem aan dat dit niet eenmalig is?
        deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

        Comment

        • frans222
          • Dec 2008
          • 9

          #5
          ik geloof dat de diepte iets van 5 tot 7 mtr is. ik heb even snel een voorbeeld gemaakt ik zal ook nog een maken naar het idee van partydrivein. om iets bij te huren kan maar de ledparren huur ik ook al, dus moet ik even kijken.
          dus de par 56 als frontlicht vanaf de grond is dus niet zo'n goed idee?
          hier zijn de voorbeelden.::
          ---- ---- <daar staan er een paar op
          groetjes
          Last edited by frans222; 08-12-08, 16:16.

          Comment

          • partydrivein
            • Jul 2008
            • 389

            #6
            heb je nou 2 colourchangers?
            ik zou inderdaad bijhuren en je parren hoog hangen het ziet er leuk uit maar is erg onhandig.

            je parren pakken dan een minder groot stuk
            ik zou bijhuren of bijkopen afhankelijk van wat je krijgt

            en anders een vriend die dit ook doet eens aardi aankijken
            deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

            Comment

            • frans222
              • Dec 2008
              • 9

              #7
              nee, 1 colorchanger die rechts achter 2 scans die op statief 4 led parren achterdoor links 1 scan op beeld gericht en dan die laser die staat onder bij de statief van de 2 scans,
              hoe bedoel je met de parren ophangen? misschien kan het ook dat de parren 56 aan de rechter kant als front licht kunnen worden gezet. volgensmij kan dat wel.
              ik kan die vriend waar ik de led parren huur eens lief aankijken voor nog parren, maar misschien moet ik bij hem ook nog die 2 scans huren.

              groetjes

              Comment

              • partydrivein
                • Jul 2008
                • 389

                #8
                ik zou dan toch voor parren gaan of anders kijken bij de gamma voor bouwlampjes

                niet echt pro maar met maar 4 par op front ga je het denk ik niet redden
                [ correct me when I am rong]

                en nu ik even kijk die colourchanger heeft zo niet een echte taak als ik zo kijk waar staat hij op gericht?
                deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

                Comment

                • frans222
                  • Dec 2008
                  • 9

                  #9
                  oke, bedankt
                  ik zal eens gaan kijken wat ik doe.

                  groetjes

                  Comment

                  • partydrivein
                    • Jul 2008
                    • 389

                    #10
                    veel succes maak er iets moois van
                    en post foto's achteraf!
                    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

                    Comment

                    • frans222
                      • Dec 2008
                      • 9

                      #11
                      over die colorchanger die geeft niet het goede effect als in het programma de colorchanger: Velleman Components n.v. dat is die colorchanger die geeft een heel ander effect die gebruik ik voor erbij. zou jij de ledparren ophangen of gewoon zo laten staan? ik vind het mooier uitzien vanaf de grond als je ze ophangt is ook zo gewoontjes. en over het frontlicht denk ik dat ik de par 56 op ga hangen aan 1 kant en nog wat bouwlampen neerzet ipv parren.
                      dan kijk ik of ik de bouwlampen nog op de dimmer er bij kan zetten.
                      groetjes

                      Comment

                      • partydrivein
                        • Jul 2008
                        • 389

                        #12
                        ik zou je colourchanger op je muur laten schijnen kan nog een leuk effect opleveren

                        die led parren wat wil je bereiken word het iets sprookjesachtig of iets waar veel actie inzit

                        voor rustig parren hoog actie parren laag met rook en een beetje piano spelen (licht eraan wat voor tafel je hebt) geeft dat een gaaf effect

                        ik moet er nou mee stoppen dus ik lees het morgen wel
                        deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

                        Comment

                        • frans222
                          • Dec 2008
                          • 9

                          #13
                          het wordt wel actie ik gebruik de mydmx van american dj als bediening die gebruik ik extra omdat je met dat programma veel kleurmixen kunt maken en loopjes enz. ook handig voor de scanners om rond te laten draaien. en dan veel rook erdoor en ziet het er wel mooi uit (hoop ik). ik maak thuis ook al vast programma's voor het licht dat ik daar maar hoef af te spelen.

                          Comment

                          • frans222
                            • Dec 2008
                            • 9

                            #14
                            heeft iemand anders nog tips?
                            of ideeen met het licht. (---- < zo komt het een beetje uit te zien maar ideeen zijn welkom!

                            groetjes

                            Comment

                            • partydrivein
                              • Jul 2008
                              • 389

                              #15
                              hou er wel rekening mee dat op locatie niet alles zal staan oals in het progamma
                              deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

                              Comment

                              Working...