non-stop

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

    non-stop

    nog eens een fuifje gedaan dus het moment om nog eens iets te posten.
    foto's heb ik nie zelf gemaakt dus sorry daarvoor...

    materiaal:
    24 x movitec sl250
    12 x V*L 6
    10 x botex strobo 1500W
    8 x Geni robocolor
    10 x six bar par 64
    3 x set acl par 64
    1 x laser (vraag mij nie welk type)
    hoop pyroflash
    2 x videoscherm + projector links en recht van podium aangetuurd door arkaos.


    de foto's



    hehe wat een gedoe
  • LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

    #2






    hehe wat een gedoe

    Comment

    • LJ Bert
      • Apr 2003
      • 270

      #3






      hehe wat een gedoe

      Comment

      • LJ Bert
        • Apr 2003
        • 270

        #4






        hehe wat een gedoe

        Comment

        • stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

          #5
          Ik had overlaatst de foto's gezien op Bruudruuster, zeker mooie constructie en mooie lichtstandjes.
          Met wat is het aangestuurd?
          exit night into LIGHT

          Comment

          • LJ Bert
            • Apr 2003
            • 270

            #6
            aangestuurd door een jands event 416
            dat is het mindere aan de zaak.
            aankomende zaterdag heb ik weer iets van dit formaat zal dan zelf wat foto's nemen. Dan stuur ik het wel aan met een jands vista T2 + S3 als wing.
            hehe wat een gedoe

            Comment

            • johannesV
              • Dec 2005
              • 38

              #7
              Mooie foto's! Leuke set ook. Ik had alleen de ACLs wat anders gestelt maar goed. Zitten nog best leuke gobo's in die lampies!

              Comment

              • jah
                • May 2005
                • 27

                #8
                waarom bebruik je movitec lampen als er ook v*l in hte buget zitten of zie ik hier iets over het hoofd.(misschien is het ook gewoon een stome vraag.)

                Comment

                • luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

                  #9
                  van welk trus-type zijn die halve cirkels waar telkens 2 SL's inhangen?
                  en hoe kan je de krachten berekenen die de MH's hebben op deze truss?

                  Comment

                  • Ralph Hees
                    • Nov 2005
                    • 183

                    #10
                    Originally posted by luc2366
                    van welk trus-type zijn die halve cirkels waar telkens 2 SL's inhangen?
                    en hoe kan je de krachten berekenen die de MH's hebben op deze truss?
                    Volgens mij is de zwaartekracht die erop werkt 2x de massa van de sl + de massa van de truss + massa bekabeling en haken. En dat keer de gravitatie constante (9,81).
                    De rest kun je dan toch uitrekenen of zie ik dat verkeerd?

                    Comment

                    • DJ nn
                      • Jun 2006
                      • 489

                      #11
                      Originally posted by luc2366
                      van welk trus-type zijn die halve cirkels waar telkens 2 SL's inhangen?
                      en hoe kan je de krachten berekenen die de MH's hebben op deze truss?
                      2 headjes gaan me nu geen probleem lijken als de halve cirkel goed bevestigd is...
                      (nu ga ik warschijnkijk veel comentaar krijgen van: BEREKENINGEN ZIJN BELANGRIJK en dat weet ik ook, maar gaat iedereen die halve cirkel berekenen ?)

                      verder zag het er zeer netjes uit...
                      al zouden 2 lazers mss nog mooier geweest zijn vind ik persoonlijk

                      grtzz DJ nn
                      ... the sound of silence...

                      Comment

                      • LJ Bert
                        • Apr 2003
                        • 270

                        #12
                        Originally posted by jah
                        waarom bebruik je movitec lampen als er ook v*l in hte buget zitten of zie ik hier iets over het hoofd.(misschien is het ook gewoon een stome vraag.)
                        er zit wel V*L in een buget maar dat wil niet zeggen voor 36 V*L dus vandaar de movitec's die we hadden er ook bij...

                        van welk trus-type zijn die halve cirkels waar telkens 2 SL's inhangen?
                        en hoe kan je de krachten berekenen die de MH's hebben op deze truss?
                        trus is prolyte H30d als ik mij goed herhinner.
                        welke berekenning ???
                        gezond verstand ik ga dat echt niet berekenen voor 2 stom lapjes van 26 Kg(???) denk dat iedereen wel weet dat het dan stevig genoeg is aangezien die trus hoeveel 200kg kan dragen??
                        ik zeg niet dat het nie nodig is als ik een circel van 12 meter had gepakt en daar 30 mac 2K in zou hangen op dezelfde manier he . dus beetje gezond verstand gebruikt.

                        2 lasers mooier?? ja maar er moet ook geld voor zijn he. ik had er eerst 3 voorgesteld maar alles heeft zijn prijs... dus 1 laser
                        hehe wat een gedoe

                        Comment

                        • thomas artois
                          • Jun 2006
                          • 29

                          #13
                          soms vind ik "luc " tog ook wel een beetje te hard van stapel lopen hoor met zijn berekeningen .....
                          er zijn dingen die je idd moet berekenen maar ook dingen die je wel kunt inschatten zonder berekingen
                          en zie ook niet echt een probleem met die halve cirkel . meschien wel beter een box corner tussen gestoken ( zie niet echt duidelijk of die er tussen zit of als hij met klemmen er is aan vastgemaakt ) mij geen probleem heel mooie show zo te zien men complimenten

                          Comment

                          • moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

                            #14
                            Wow...Luc twijfelt niet aan de constructie, hij vraagt hoe je zo'n constructie uitrekent...Significant verschil!
                            Last edited by moderator; 25-04-07, 08:03.
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                            Comment

                            • thomas artois
                              • Jun 2006
                              • 29

                              #15
                              ok in dat geval sorry hiervoor
                              ik zou het ook niet gaan weten hoor ben dan ook geen rigger

                              Comment

                              Working...