Time-out Gemert

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G.P.Fransen
    • Nov 2001
    • 191

    Time-out Gemert

    Er is in de Time-out te Gemert een nieuwe zaal geopend welke compleet ingericht is door techno construct welke ook oa. de Zillion te Antwerpen heeft ontworpen (groot gedeelte dr van tenminste). k hoopte dat iemand hier wist wat dr precies hangt of evt wat meer en duidelijkere pics

























  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

    #2
    Mmm, deed Nils Berens niet het licht in deze discotheek ?
    Alleen, ik zie een Grand MA staan en Nils was altijd een voorvechter van de Regia van SGM.

    Errug zieke foto's gewoon... alleen die wand al....
    Het word nu echt eens tijd dat ik ga kijken....
    cheers,

    DeeJ

    zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

    Comment

    • Lighting
      • Sep 2004
      • 209

      #3
      Inderdaad in time out hangt een nieuwe lichtshow sinds 16 dec

      opsomming

      mooi.



      totaal 344 intelligente units!!!!

      etc etc

      dit alles aangestuurd door een Grand MA full size 2 nsp's op netwerk
      alle kanalen bijna vol dus +4000 channels deze tafel is geprogged door: ik (zei de gek) en Arvid Buit

      al dit licht draait op een truss constructie die volledig 3d roteerbaar is de armen 8x en de panelen zijn volledig roteerbaar en bestuurbaar de middencircle is volledig te laten zakken tot 2.5 meter boven de dansvloer in de toekomst zullen er nog verschijdene nieuwe toevoegingen zijn aan deze zaal een paar nsp's extra sluit ik dan ook niet uit

      meer films en of foto's: www.time-out.nl

      met gepaste trots

      Nils Berens
      Time Out lighting operator
      LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

      Comment

      • Lighting
        • Sep 2004
        • 209

        #4
        citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ

        Mmm, deed Nils Berends niet het licht in deze discotheek ?
        Alleen, ik zie een Grand MA staan en Nils was altijd een voorvechter van de Regia van SGM.

        Errug zieke foto's gewoon... alleen die wand al....
        Het word nu echt eens tijd dat ik ga kijken....
        ja dat klopt maar aangezien de regia zijn ethernet nog niet draaiend heeft ,en ik geen zin heb om zo'n show op minimaal 3 regia's te draaien moesten en wilde we dus voor een andere tafel kiezen dus het is de GMA geworden

        N.B. foto nr 11 is de andere zaal van time out dus ook die kan in het rijtje mee hier hangen 34 575 scan xt en 18 x giotto 1200 een 6 punts full color laser 12x magic effects shooters alles op truss aan takels 120 dimmer kringen op een regia 2048 waar binnen niet al te lange tijd ook een GMA full size zal komen te liggen

        alweer met gepaste trots

        Nils Berens
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

        Comment

        • AJB
          • Jul 2003
          • 2289

          #5
          Volgens mij vergeet je nog e.e.a grote vriend !

          - Trusslampjes (colorchangers)
          - colors dansblokken
          - strobe-strings in trussing etc.

          En ik vergeet uiteraard vast ook wel iets

          Bij opstart tafel in elk geval 459 fixtures...

          We hebben in elk geval een geweldig creatieve 4 weken gehad, met dit als resultaat... Tijdens de openingsceremonie (die live op de site komt binnenkort) ging ook nog een respectabele hoeveelheid pyro de lucht in, en werden o.a. acrobaten en dansers gevlogen in de bewegende spin.

          Kom vooral eens langs om e.e.a. live te aanschouwen !

          Nils en ik zullen absoluut de moeite nemen om e.e.a. te laten zien...


          En voor deze set is geen andere mogelijkheid dan een GrandMA; er is maar 1 tafel die zo stabiel en vooruitstrevend is... Met deze mogelijkheden, zal je die ook moeten gebruiken... Dankzij de GrandMA heeft Nils vanaf moment 1 een strakke, heftige show kunnen weggeven... Echt gewoon alsof er al jaren gedraait werd... Doe dat maar op een andere computer..

          grtz Arvid


          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

          Comment

          • Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

            #6
            Da's een bakje met licht inderdaad, potjandrie!

            Maar heeft de MA voldoende functionaliteit om met zo'n matrix leuke dingen te doen? Niet aan gedacht om er nog een aparte matrixcontroller op te zetten, of kan jou grootmoeder dat ook?

            PS AJB: ik dacht dat jij uit het noorden van het land kwam... kom je nu iedere keer helemaal naar beneden gereden en weer terug? pfff!

            Comment

            • Lighting
              • Sep 2004
              • 209

              #7
              citaat:Geplaatst door Jasper-Lichtbron

              Da's een bakje met licht inderdaad, potjandrie!

              Maar heeft de MA voldoende functionaliteit om met zo'n matrix leuke dingen te doen? Niet aan gedacht om er nog een aparte matrixcontroller op te zetten, of kan jou grootmoeder dat ook?

              PS AJB: ik dacht dat jij uit het noorden van het land kwam... kom je nu iedere keer helemaal naar beneden gereden en weer terug? pfff!
              inderdaad natuurlijk heeft de GMA deze capaciteit inclusief bitmap aansturing wat er in een matrix erg stoer uit ziet
              LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

              Comment

              • luc2366
                • Jul 2002
                • 1161

                #8
                erg origineel zijn die mannen van Techno Construct ook weer niet! Dit is "de zoveelste" copie van de Zillion-main hall (dus alweer zo'n 8-9 jaar oud?)

                Comment

                • AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

                  #9
                  De GrandMA heeft een compleet matrix gericht gedeelte... Niet alleen qua bitmapping, maar ook de interne stage layout, die eenvoudig blokken, en cirkelvormige fixture volgordes kan maken. De Matrix was binnen 10 minuten runnend in de MA3D... Echt enorm goed gedaan... Ook groeping e.d. is eenvoudig en perfect. Het was een beetje programmeerwerk, maar Time-Out kan wel zeggen dat ze de vetste show hebben die ooit in een discotheek van de Benelux heeft gehangen...

                  grtz AJB

                  Ps Friesland rulez, en mijn auto doet het prima... (los van het feit dat Nils en zijn gezin me met open armen ontvangen als ik te moe ben oom te rijden )
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

                  Comment

                  • AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

                    #10
                    citaat:Geplaatst door luc2366

                    erg origineel zijn die mannen van Techno Construct ook weer niet! Dit is "de zoveelste" copie van de Zillion-main hall (dus alweer zo'n 8-9 jaar oud?)
                    Jammer van de negatieve Note Luc, je weet toch dat jaloezie een achterhaald fenomeen is ? De huidige versie in Time-Out is vele malen vetter, en origineler dan je ooit gezien hebt. And never change a winning concept !
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

                    Comment

                    • Baszza91
                      • Oct 2005
                      • 476

                      #11
                      Hallo,

                      Het staat misschien wel in het licht forum. Wat hang / staat / vliegt daar aan geluid.

                      Greetzz en cheerss
                      Ps: voor die scanwall een ruime 10800 euro aan gasontladingslampen. Machtig mooi
                      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                      Comment

                      • DeMennooos
                        • Aug 2000
                        • 1416

                        #12
                        Nou hoeft veel niet altijd mooi te zijn en in eerste instantie vind ik het niet echt mooi wat ik op de foto's zie.

                        Toch maar weer eens in de auto stappen en de Time Out koffie testen bij Nils (en Arvid)en eens eens een live mening vormen.
                        Greetz,

                        DeMennooos

                        Stagehands are the infantry of show business

                        Comment

                        • AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

                          #13
                          Een geluidsman die kan rekenen WOW ! thats new for me :P:P

                          Geluid = D&B, C4 (en nog meer spul) ofzo, + hoop versterkers (die grote lomp zware bakken die warm worden)

                          Verder wat van die apparaten waar glanzende schijfjes ingaan, en een Dayeq mixer...dbx systeemcontrolling... Verder vragen aan Merijn van Purple

                          grtz Arvid


                          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                          ------------------------------------------------
                          Arvid Buit
                          Creative-Director / Artist-Manager

                          Comment

                          • Lighting
                            • Sep 2004
                            • 209

                            #14
                            citaat:Geplaatst door DeMennooos

                            Nou hoeft veel niet altijd mooi te zijn en in eerste instantie vind ik het niet echt mooi wat ik op de foto's zie.

                            Toch maar weer eens in de auto stappen en de Time Out koffie testen bij Nils (en Arvid)en eens eens een live mening vormen.
                            SORRY maar, (mening) dit is echt heel mooi,stoer,etc etc
                            de "koffie" staat trouwens voor alle collega's! klaar.
                            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

                            Comment

                            • AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

                              #15
                              citaat:Geplaatst door DeMennooos

                              Nou hoeft veel niet altijd mooi te zijn en in eerste instantie vind ik het niet echt mooi wat ik op de foto's zie.

                              Toch maar weer eens in de auto stappen en de Time Out koffie testen bij Nils (en Arvid)en eens eens een live mening vormen.
                              Koffie is heerlijk (Douwe Egberts), en je bent natuurlijk welkom ! Deze foto's zijn niet gemaakt op de ideale momenten, check binnenkort het filmpje van de opening... staat snel op de site...

                              Je hebt mijn nummer, dus bel Nils of mij even voor een afspraak !

                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

                              Comment

                              Working...