Zo deed ik het in 2003...

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

    Zo deed ik het in 2003...

    Omdat ik toch nog wat foto's wilde posten van hoe het was...
    Bij deze een paar foto's van het jaar dat ik het serieus druk kreeg en ook stopte helaas, ik was 16 jaar oud en was erg trots op wat ik had! Alles uit de eigen zak betaald...

    Net bezig met de overstap van zelf gemaakt (goed)spul wat jaren perfect heeft gewerkt en dat ook nog steeds doet







    Inmiddels 23 jaar, en het begint weer te kriebelen...
    Momenteel ben ik me heel erg aan het orienteren op wat ik wil en hoe ik dit ga bereiken... Mijn idee is om volgend jaar weer een en ander te gaan doen in de muziek wereld...
    Kortom, tijd genoeg voor orientatie, inmiddels raak ik wel redelijk verliefd op diverse zelfbouw projecten dus denk dat ik hiervoor ook wel in aanmerking ga komen, om dit te doen zelf dan he :P...
    Last edited by vdlaanlichtengeluid; 24-06-10, 20:06.
  • Back on Track
    • Jun 2009
    • 227

    #2
    Dit is beter als sommige prutsers van tegenwoordig, denk dat dit zelfs niet in de hall of shame thuishoort
    BACK ON TRACK DJ

    Comment

    • Stevengos
      • May 2010
      • 106

      #3
      Nee, gelijk heb je BoT. Dit hoort eerder thuis bij de foto's van de drive-in sectie.

      Ziet er wel goed uit, met de gebruikte tools. Kabels netjes weggewerkt, helaas geen parretje op de discobol (is wel beetje mierenneuken ), maar voor iemand die toen tiener was is het zeker niet slecht gedaan.

      Welke PA werd er gebruikt btw?
      De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :D

      Comment

      • vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

        #4
        Nou het is ook niet echt hall of shame misschien...
        Maar omdat ik het nu zo niet meer doe enz vond ik dit wel een mooie plaats...

        Geen par op de discobol was een reden, die draaid al 8 jaar niet meer denk ik, de foto's komen uit de jeugdsoos waar ik destijds veel draaide en die bol is nog nooit werkend geweest.

        PA bestond uit,
        Een 2tal IMG Stage Line PAB 382 Full Range speakers 150 watt RMS voorzien van een 15 inch woofer,
        2 Proel 12inchers erop als "top",
        En waar ik me dan het meeste voor schaam dat ik 2 habbiebabbie autowoofers heb gebruikt die overgens een behoorlijke aanvulling boden aan het geheel.

        Waar ik nu naar kijk als PA is toch meer richting de Cubo's enz ik wil graag zelf een set gaan bouwen waar ik alles mee kan doen. Kleine zalen en grotere zalen tot denk ik een 500 man...
        En omdat ik nu al aan het orienteren ben op wat ik wil en hoe ik het ga bereiken heb ik tijd genoeg voordat ik officieel weer ga beginnen volgend jaar.

        Comment

        • Back on Track
          • Jun 2009
          • 227

          #5
          Cubo heb ik ook gebouwd, ik zou het je aanbevelen...
          BACK ON TRACK DJ

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #6
            Vind dit wel leuk, misschien een leuk plan om een 'golden oldies' topic te openen. Zal binnenkort eens wat foto's uit begin 80er jaren van mij inscannen, kan je verzekeren dat dit veel meer houtje touwtje is als wat ik hier zie.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • Stoney3K
              • Sep 2007
              • 1399

              #7
              Originally posted by MusicXtra
              Vind dit wel leuk, misschien een leuk plan om een 'golden oldies' topic te openen. Zal binnenkort eens wat foto's uit begin 80er jaren van mij inscannen, kan je verzekeren dat dit veel meer houtje touwtje is als wat ik hier zie.
              Inderdaad. Dit is écht geen hall-of-shame foto, maar voor iemand van (toen) 16 aardig voor elkaar gebokst!

              Als ik mijn foto's van 5 jaar terug nog weet te vinden dan zul je echt wat anders tegenkomen.
              First make it work, then make it look pretty!

              Comment

              • vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

                #8
                Originally posted by Back on Track
                Cubo heb ik ook gebouwd, ik zou het je aanbevelen...
                Ik zou graag eens een keer een cubo willen beluisteren. Teven ben ik me gewoon in het verdiepen en veel lezen hier over longtrow enz enz... Kortom veel te doen...

                Originally posted by Stoney3K
                Inderdaad. Dit is écht geen hall-of-shame foto, maar voor iemand van (toen) 16 aardig voor elkaar gebokst!

                Als ik mijn foto's van 5 jaar terug nog weet te vinden dan zul je echt wat anders tegenkomen.
                Thnx... Ik was er ook altijd erg trots op wat ik had en heel zuinig... Denk dat dit de reden is dat het vandaag de dag nog steeds wekelijks word gebruikt!

                Tevens heb ik het topic omgedoopt tot Golden Oldies... Dus kom maar op met die foto's!!!

                Comment

                • rick1993
                  • Nov 2007
                  • 209

                  #9
                  Ik ongeveer een jaartje geleden (familiefeestje eigen familie). Ben nog steeds aan het sparen voor een goed stel luidsprekers (denk ik), alhoewel ik er nog niet helemaal uit ben want licht ligt mij toch meer..
                  licht dat licht mij wel

                  Comment

                  • vdlaanlichtengeluid
                    • Jun 2010
                    • 640

                    #10
                    waar blijven al jullie reacties nou??? :P

                    Comment

                    • keenoncoolstuff
                      • May 2003
                      • 695

                      #11
                      Bedoel je de reactie op 4 LED-parretjes, een biljartlaken, een klapjap en een HiFi-doos..? Of is doos niet de vertaling van box?

                      Tja, wat moet je daarop zeggen...???


                      Groet, Rob.
                      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

                      Comment

                      • vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

                        #12
                        ik bedoel meer, waar blijven jullie foto's hahahahaha
                        ben benieuwd hoe iedereen begonnen is...

                        toen ik met deze set draaide die ik postte bestonden ledparren heel niet

                        Comment

                        • jens
                          • Aug 2004
                          • 1067

                          #13
                          Mag ik eerst wel is gaan scannen wil ik hier een foto plaatsen

                          Comment

                          • Stoney3K
                            • Sep 2007
                            • 1399

                            #14
                            Originally posted by keenoncoolstuff
                            Bedoel je de reactie op 4 LED-parretjes, een biljartlaken, een klapjap en een HiFi-doos..? Of is doos niet de vertaling van box?

                            Tja, wat moet je daarop zeggen...???
                            Het mag dan wel niet profi zijn, maar voor een hobbysetje ziet het er wel verbazend netjes uit.

                            Tuurlijk ga je hier geen bruiloftjes mee schuiven. Maar het verjaardagsfeestje van mijn nichtje ga ik ook niet met een 15/18 2-weg stack doen.
                            First make it work, then make it look pretty!

                            Comment

                            • vdlaanlichtengeluid
                              • Jun 2010
                              • 640

                              #15
                              Originally posted by jens
                              Mag ik eerst wel is gaan scannen wil ik hier een foto plaatsen
                              nou waar wacht je dan nog op
                              laat zien man !

                              Comment

                              Working...