Miss Nederland!!!! Lichttechniek erg sneu...

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

    Miss Nederland!!!! Lichttechniek erg sneu...

    Tadadadadaaaaaa Miss Nederland in de spotlight!!!

    NU Foto » Miss Nederland 2008 Voetlicht ken ik... maar kontlicht nog niet ;-)

    Last edited by geenstijl21; 11-11-08, 15:25.
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

    #2
    Ach ook die leuke kleurtjes in het front zijn lekker apart inderdaad. Ik heb het idee dat hier gewoon een stel disco jongens aan het werk zijn geweest en die niet bij hun leest zijn gebleven
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

    Comment

    • 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

      #3
      Ik krijg hetzelfde gevoel.
      Lekker een truss naast haar hoofd hangen, statief pal ernaast neergezet...
      Ledbarretjes zien er ook erg lelijk uit zo naar mijn mening. Zo aan één kant, en dan nog niet eens volledig.

      ps. Niet dat ik drive-in/disco lui associeer met werk als dit.
      Last edited by 4AC; 11-11-08, 18:06. Reason: Toevoeging
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

      Comment

      • Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

        #4
        Originally posted by Big Bang
        Ach ook die leuke kleurtjes in het front zijn lekker apart inderdaad. Ik heb het idee dat hier gewoon een stel disco jongens aan het werk zijn geweest en die niet bij hun leest zijn gebleven
        Gezien het stoplicht aan kleuren die in het front geschoven zijn (groen,blauw,rood,geel) denk ik dat hier even haastig een T4 aan lampjes is neergekwakt. En het tegenlicht raakt inderdaad al helemaal kant noch wal...
        First make it work, then make it look pretty!

        Comment

        • joe
          • Jan 2003
          • 446

          #5
          en wie weet waren ze nog niet klaar en moest het nog omhoog gedraaid worden

          Comment

          • Mark-LED
            • May 2004
            • 822

            #6
            Vooral het gebrek aan backdrop maakt het plaatje af

            Comment

            • jaksev
              • Jul 2007
              • 365

              #7
              Originally posted by Big Bang
              Ach ook die leuke kleurtjes in het front zijn lekker apart inderdaad. Ik heb het idee dat hier gewoon een stel disco jongens aan het werk zijn geweest en die niet bij hun leest zijn gebleven
              Wat daar hangt zou ik het ook mee uitkunnen lichten. Als ik die klus zou krijgen zou ik het toch door schuiven naar een ander bedrijf. Dit is gwoon niet mijn ding om te doen, vind het veel leuker om een "disco" licht show te bouwe.

              Comment

              • berth
                • Apr 2004
                • 52

                #8
                Originally posted by jaksev
                Wat daar hangt zou ik het ook mee uitkunnen lichten. Als ik die klus zou krijgen zou ik het toch door schuiven naar een ander bedrijf. Dit is gwoon niet mijn ding om te doen, vind het veel leuker om een "disco" licht show te bouwe.
                Ik zou die klus dus echt niet doorschuiven naar een ander bedrijf , want een klus met zulke vrouwen is altijd leuk.

                Comment

                • jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

                  #9
                  dr misst wat.......mischien moest het licht wel een beetje belabberd zijn om te zorgen dat die dames nog wat leken

                  Comment

                  • Stoney3K
                    • Sep 2007
                    • 1399

                    #10
                    Originally posted by jaksev
                    Wat daar hangt zou ik het ook mee uitkunnen lichten. Als ik die klus zou krijgen zou ik het toch door schuiven naar een ander bedrijf. Dit is gwoon niet mijn ding om te doen, vind het veel leuker om een "disco" licht show te bouwe.
                    Om een trussbrugje met backdrop en 2 T4'tjes neer te zetten zou ik het echt niet doorschuiven. Okee, je kan geen show draaien, maar wat is er leuker dan de boel een uurtje opbouwen, op je kont gaan zitten bij het FOH en mooie dames voorbij te zien lopen, en er nog voor betaald krijgen ook?
                    First make it work, then make it look pretty!

                    Comment

                    • jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

                      #11
                      Mooie dames of niet, ik vind dit nou niet echt een gevalletje "klus geslaagd".

                      Comment

                      • Tom van Kameren
                        • Oct 2006
                        • 57

                        #12
                        Als ze nou alles weggelaten hadden en aan het trussje waar nu de spotjes met lichtblauw filter hangen, 3 mtr erboven, 16 fatsoenlijke pc's hangen zonder kleur, netjes kleppen... goed genoeg voor een evenement wat volgens mij nog niet miss krabbekutteveen genoemd mag worden. Dan doe je de spotjes met blauw filter maar mooi op de 4 meter extra doek die je bij gaat huren...

                        Hoeft toch niet moeilijk te zijn... (wit licht is the basic)

                        Tom
                        Last edited by Tom van Kameren; 12-11-08, 21:20.
                        Tom Spaan
                        StoreQ operating

                        Comment

                        • fl@x
                          • Oct 2003
                          • 194

                          #13
                          Originally posted by Tom van Kameren
                          Als ze nou alles weggelaten hadden en aan het trussje waar nu de spotjes met lichtblauw filter hangen, 3 mtr erboven, 16 fatsoenlijke pc's hangen zonder kleur, netjes kleppen... goed genoeg voor een evenement wat volgens mij nog niet miss krabbekutteveen genoemd mag worden. Dan doe je de spotjes met blauw filter maar mooi op de 4 meter extra doek die je bij gaat huren...

                          Hoeft toch niet moeilijk te zijn... (wit licht is the basic)

                          Tom

                          Volgens mij is deze locatie het oude 4 jaargetijden pand in Hengelo. Is onderhand alweer opgedoekt. Kan je wel vertellen dat je aan de bestaande constructie echt niets op wilt hangen. Deze kan zo in de "hall of shame voor rigging e.d " Echter zijn er genoeg alternatieven te bedenken om dit klusje beter uit de verf te laten komen.
                          Zo niet, dan toch!!!

                          Comment

                          • jaksev
                            • Jul 2007
                            • 365

                            #14
                            Originally posted by Stoney3K
                            Om een trussbrugje met backdrop en 2 T4'tjes neer te zetten zou ik het echt niet doorschuiven. Okee, je kan geen show draaien, maar wat is er leuker dan de boel een uurtje opbouwen, op je kont gaan zitten bij het FOH en mooie dames voorbij te zien lopen, en er nog voor betaald krijgen ook?
                            Ja dat kloptlekker kijken af en toe wat andere muziek op zetten, toevallig wat foto`s maken van je lampies, en je geluid. en betaalt krijgen

                            Comment

                            • 4AC
                              • Nov 2007
                              • 1791

                              #15
                              Originally posted by fl@x
                              Volgens mij is deze locatie het oude 4 jaargetijden pand in Hengelo. Is onderhand alweer opgedoekt. Kan je wel vertellen dat je aan de bestaande constructie echt niets op wilt hangen. Deze kan zo in de "hall of shame voor rigging e.d " Echter zijn er genoeg alternatieven te bedenken om dit klusje beter uit de verf te laten komen.
                              Kan kloppen! Oude '4 jaargetijden' heet nu 'club classic' en ben het helemaal met je eens van de rigging. Overigens liggen/hangen er ook overal witte contactdozen en ik heb ook gehoord dat er het een-en-ander ongemakkelijk vast zit met kroonsteentjes...
                              Niet echt netjes allemaal dus.
                              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                              Comment

                              Working...