We hebben een otootje....

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • s142918
    • Apr 2006
    • 111

    We hebben een otootje....

    Het lijkt erop alsof Puple de wet van Murphy achter zich aan heeft op het moment. Gelukkig geen ernstig ongeluk dit keer, maar toch.



    Wees aub voorzichtig met wind, regen en lading! Je bus wordt een onvoorspelbaar projectiel, al rijd je nog zo netjes en goed!
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

    #2
    Originally posted by s142918
    Het lijkt erop alsof Puple de wet van Murphy achter zich aan heeft op het moment. Gelukkig geen ernstig ongeluk dit keer, maar toch.



    Wees aub voorzichtig met wind, regen en lading! Je bus wordt een onvoorspelbaar projectiel, al rijd je nog zo netjes en goed!
    Een verdomt goede test of je flightcases wel goed beschermen
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

    Comment

    • Mark-LED
      • May 2004
      • 822

      #3
      Een verdomd slechte grap...

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        iemand een update over bestuurder en eventuele bijrijder? Ziet er best heftig uit.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        • MC Party
          • Sep 2003
          • 481

          #5
          "crewbus" totall los geraakt bij een ongeval op de A2, de chauffeur kwam met enige schrik en veel glas vrij.
          De stormachtige wind was de oorzaak. Plotsklaps een hevige windstoot en hij probeerde te corrigeren en weer de weg op te komen maar werd gelanceerd en eindigde op de vangrail.
          Foto's zijn hier te vinden

          vd site.
          Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

          Comment

          • jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

            #6
            Blijft lullig dat je zelfs door een windstoot zoiets mee kan maken. Helaas is er weinig aan te doen, zeker nu achteraf. Beetje jammer dat er mensen spottend over moeten doen.

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #7
              Wows...lollig...obnderwerp is van mijn hand!

              Stond in een overlijdensonderwerp. dat leek mij niet gepast....
              Als de titel als aanstootgevend wordt ervaren dan verneem ik dat graag...
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              • Kilian
                • Dec 2005
                • 179

                #8
                Ik vraag me toch echt af hoe de bus zo, tussen de vangrails, is neergekomen. Er tussen gerold als het ware?

                Comment

                • kokkie
                  • Nov 2003
                  • 1166

                  #9
                  Let op, ik zeg niet dat het hier het geval is, maar ...

                  Het kutte aan die busjes is dat ze veel te hard kunnen, er best veel gewicht in mag, maar de rijeigenschappen dan ook heel erg veranderen.

                  120km per uur met een halfvol busje kan wel onder droge omstandigheden, maar anders niet.
                  120km per uur met een vol busje kan niet!
                  Ik heb het hier dan uiteraard over het gewicht van de lading.

                  En zorg altijd dat alles vast ligt. Een schuivend versterkerrack van 100kg, kan meer dan voldoende zijn om je op z'n kant te leggen als je te hard een bocht ingaat of een schisse inhaalmanouvre doet op de snelweg.
                  Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                  Comment

                  • StijnS
                    • Sep 2006
                    • 173

                    #10
                    En hoeveel flightcases "ontbraken" er achteraf? :P

                    Comment

                    • schrobbelbop
                      • Feb 2005
                      • 47

                      #11
                      De jongen die het busje reed heeft echt mazzel gehad. hij is over de kopgeslagen en tussen de vangrails terecht gekomen.

                      Het busje was al begrensd op 130 omdat deze busje idd veel te veel pk's hebben (160!). oppassen geblazen met de wind en deze verlengde scheurijzers!
                      de spullen in het busje hebben zo goed als niks geleden.
                      Als je t nie meer wit gebruik dan pur of kit

                      Comment

                      • JeroentjE
                        • Oct 2000
                        • 197

                        #12
                        En hoeveel flightcases "ontbraken" er achteraf? :P
                        Geen, mijn waarde collega's van de BZB kwamen net na het ongeval met de oplegger langs en hielpen een helpende hand. Ik kwam denk ik 3 kwartier eerder voorbij dus heb het niet meegekregen die nacht.
                        Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
                        Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
                        Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

                        Comment

                        • Dr. Edie
                          • May 2003
                          • 671

                          #13
                          Tuurlijk, zoiets is niet leuk... Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar het lijkt op gewoon te snel te hebben gereden, tsjah, dan gebeuren zulke ongelukken..
                          Mit freundliche grube,

                          Edie

                          Comment

                          • Mifex
                            • Jun 2005
                            • 83

                            #14
                            Hey daar reed ik langs toen het ongeluk net gebeurde, moest in 'shertochebos zijn om een ledvloer uit elkaar te halen en toen zagen we op de heenweg deze auto in de berm! We wouden nog uitstappen maar het was te gevaarlijk door de sterke wind. Nu ik het zo zie is het busje ook nog van purplegroup!
                            The winner is the winner

                            Comment

                            • beyma
                              • Oct 2002
                              • 1614

                              #15
                              Phoee, dat is niet best jongens !!

                              Aan de voorruit te zien hebben de inzittende gelukkig een gordel om gehad,anders had je er twee typische "hoofdafdrukken" in gezien...

                              Wij hebben ooit ook -dubbel !- verlengde spinters gehad op de zaak, en hebben daar eens de 170 km/h mee gehaald
                              Feit is wel dat ze beladen een betere wegligging hebben dan onbeladen,maar tegen een onverwachte rukwind ben je vrijwel kansloos, ook al heb je alle afkortingen aan staan....
                              Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                              Comment

                              Working...