J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2
  1. #11

    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    1
    Posts
    49

    Standaard

    En dan mag dat gewoon de lucht in ? Als ik af en toe lees hoe streng de regels zijn vindt ik dit wel vreemd. Interresante materie!

  2. #12

    Standaard

    Als je het filmpje even pauzeert zie je de safety duidelijk zitten, maar dan nog vind ik het ook wel spannend...
    Zonder spanband lijkt me helemaal idioot, als er een takel vastloopt/stopt/in storing komt flikkert het hele zooitje er af en bungelen er ineens weet ik hoeveel heads aan hun safety... liever niet!
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert H Bekijk Posts
    Ontopic: Heb me altijd afgevraagd waarom die dance-dingen altijd zo extreem worden aangepakt. Het zal iets met prestige te maken hebben, maar dan enkel voor de organisaties/verhuurbedrijven onderling. Een klus als Sensation is door de jaren heen uitgegroeid tot een astronomisch grote lichtshowcase. Dit terwijl je de gemiddelde bezoeker ook gewoon onder een paar Atomics kunt zetten, met een pil in de mik is dat allang flippen!
    Als "eenzame" DJ 20.000 tot 52.000 bezoekers uren lang entertainen op een manier dat ze er een paar weken krantenwijk voor willen neerleggen....

    Dan snap ik wel dat het een "astronomisch grote showcase" is.
    lekker belangrijk!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  

Inloggen

Inloggen