Klassieke instrumenten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

    Klassieke instrumenten

    Na het filmpje van hoe het niet moest laat ik jullie ook echt talent zien!



    het bewijs dat klassieke muziekinstrumenten ook "Coowl" kunnen zijn!
    enjoy!
    Hold on a second, relax and listen...
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

    #2
    Kijk en dat is nou heerlijk om te zien: iemand die muzikaal is, zijn instrument perfect beheerst, en het publiek op topniveau kan vermaken.

    Thanks for the movie!
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

    Comment

    • dj luuk cobus
      • Mar 2007
      • 50

      #3
      Normaal zou ik zeggen een viool dat klinkt toch niet, maar dit is tenminste mooi.

      Comment

      • admin
        Administrator
        • Aug 2000
        • 1009

        #4
        Cool, heel erg cool dit!
        Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

        Comment

        • 4uss
          • Aug 2005
          • 578

          #5
          Originally posted by dj luuk cobus
          Normaal zou ik zeggen een viool dat klinkt toch niet, maar dit is tenminste mooi.
          Heb jij verder nooit mensen echt goed viool horen spelen? Ik gelukkig wel. Ook mensen die het echt niet kunnen hoor... Voordeel van een viool in een band is dat als het niet klinkt je hem lekker zachter zet... door het lage eigenvolume hoor je hem dan toch amper meer

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #6
            Geweldig hoe hij hier het publiek vermaakt met een goed stuk instrumentbeheersing.

            Meer cool vioolwerk
            YouTube - Lord of the dance - Violon's party
            Last edited by vasco; 06-06-07, 23:44.

            Comment

            • AJB
              • Jul 2003
              • 2289

              #7
              Die ken ik al, is een van mijn favoriete muziekstukken. Briljant tot de laatste noot
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

              Comment

              • jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

                #8
                Originally posted by Funmaker
                Na het filmpje van hoe het niet moest laat ik jullie ook echt talent zien!



                het bewijs dat klassieke muziekinstrumenten ook "Coowl" kunnen zijn!
                enjoy!
                Ik kan dergelijke muzikale 'geintjes' zeker wel waarderen. Zeker een stuk op niveau en toch heel toegankelijk, omdat het zulke populaire nummers zijn. Lijkt me ideaal om zulke instrumenten weer bij jongeren in trek te krijgen.

                Comment

                • axys
                  • Aug 2006
                  • 107

                  #9
                  Ik luister normaal niet graag naar violen of zo. Ik vind het niks aan.
                  Maar zo wordt het wel weer leuk.
                  Echt tof gedaan, vooral het eerste filmpje.
                  JP/PA Geluid & Licht

                  Comment

                  • gertgeluid
                    • Dec 2006
                    • 520

                    #10
                    Originally posted by vasco

                    Hmmm. Ik krijg hier hetzelfde gevoel bij als wat ik als kleuter kreeg bij duitse televisie (nasynchronisatie). Ik probeer het wel te geloven, maar iets vertelt me dat ik in de zeik wordt genomen.

                    Comment

                    • keenoncoolstuff
                      • May 2003
                      • 695

                      #11
                      In het begin spelen ze een stuk eenstemmig, maar je ziet wel beide strak in het pak zittende dames aan dat ding jensen. Zo synchroon kán dat gewoon niet zijn. Lijkt inderdaad niet echt te kloppen.
                      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

                      Comment

                      • noot
                        • Nov 2005
                        • 37

                        #12
                        Is idd gewoon van de tape....
                        Je ziet het al als ze de eerste aanzet (moet) doen. De noot klinkt al maar de strijkstok zit nog niet op de snaren.
                        Je wordt dus aardig genept...
                        En mss speelt ze verder ook wel echt mee, maar er draait wel een tape mee omdertussen

                        Comment

                        • moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

                          #13
                          Sinds wanneer loopt het audio spoor gelijk met het beeld op jij buis?
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                          Comment

                          • Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

                            #14
                            Originally posted by noot
                            Is idd gewoon van de tape....
                            Je ziet het al als ze de eerste aanzet (moet) doen. De noot klinkt al maar de strijkstok zit nog niet op de snaren.
                            Je wordt dus aardig genept...
                            En mss speelt ze verder ook wel echt mee, maar er draait wel een tape mee omdertussen
                            heb toch ernsitg het vermoeden dat je ernaast zit.
                            qua geluid, en vooral de tussen geluidjes is dit best live volgens mij. Ik kan althans geen dubbel geluid ontdekken.

                            Comment

                            • vasco
                              • Oct 2003
                              • 2567

                              #15
                              Originally posted by noot
                              Is idd gewoon van de tape....
                              Je ziet het al als ze de eerste aanzet (moet) doen. De noot klinkt al maar de strijkstok zit nog niet op de snaren.
                              Je wordt dus aardig genept...
                              En mss speelt ze verder ook wel echt mee, maar er draait wel een tape mee omdertussen
                              Ik heb nog geen concert op DVD gezien waarvan het geluid zo sync loopt met het beeld dat het echt 100% klopt dus dit vind ik bul**** wat je hier verteld. Zelfs bij een concert DVD van Phil Collins lopen beeld en geluid niet 100% sync.

                              Beide dames, Máiréad Nesbitt en Cora Smyth hebben een behoorlijke staat van dienst opgebouwd.

                              Dit is wel degelijk een stukje uit een live show waarin de muziekanten echt spelen en zingen. Er zijn muziekanten die hun instrument gewoon beheersen (en er dan nog goed uit kunnen zien ook schijnbaar). Misschien dat veel van jullie weinig naar klasiek luisteren/gaan maar daar zitten wel echte muziekanten die veel meer kunnen dan Bach en Mozart.
                              Last edited by vasco; 13-07-07, 14:05.

                              Comment

                              Working...