"Carnaval" Hoogland

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chapeau
    • Oct 2004
    • 14

    "Carnaval" Hoogland

    Filmpjes van het onderstaande post:






  • Airwave
    • Dec 2005
    • 71

    #2
    Wie of wat is die vervelende bierbak die daar toch altijd rondloopt?
    Airwave S&L
    Cause we are different...

    Comment

    • CyberNBD
      • Aug 2000
      • 1318

      #3
      Dat zijn bierbekerprullebakken
      Paal op stoeptegel met links en rechts ervan een ronde koker waar precies een plastic bekertje in past, lekker makkelijk opruimen van lege bekertjes. Bierbak erbovenopgeschroefd voor de herkenbaarheid en zichtbaarheid
      CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

      Comment

      • Rookie
        • Nov 2004
        • 104

        #4
        ziet der gezellig uit mooie show maarja ik ben niet minder gewoon te zien. Welke artiesten waren er zowel. En k-3 spelen hmm grtz
        Er is altijd iets wat je kan bij leren

        Comment

        • Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

          #5
          My ***... with all do respect: wat een zouteloze band zeg! Je kunt natuurlijk ook proberen om een beetje feest uit te stralen vanaf het podium, ipv als een zandzak je nummers eruit te drukken.

          Laatste filmpje is overigens corrupt op het einde, en blauw gebruiken bij "walking on SUNshine" verdient geen punten
          Last edited by Jasper-Lichtbron; 19-01-06, 13:29.

          Comment

          • Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

            #6
            Hallo,

            Filmpie 2 dat jochie dat het hele liedje zit te spelen met zijn mob . Had zeker geen zin om te zingen (groot gelijk heeft ie )

            Greetzz en cheerss
            I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

            Comment

            • daantje
              • Aug 2004
              • 265

              #7
              hoogland

              hoogland rulezz ik kom er namelijk zelf vandaan. waar komen jullie vandaan? want ik herken de discobar ergens van. het ziet er strak uit verder alleen een beetje jammer van je tegenlicht maar erg leuk hoor.
              grtz daniƫl
              en als jullie denken die kunnen geen carnaval vieren dan hebben jullie het verkeerd. hoogland heeft namelijk de grootste vereniging van de boven de rivieren. het is maar dat je het weet
              later
              can you feel the light [:)]

              Comment

              • DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

                #8
                En toch blijf ik het in Hoogland maar een saaie bedoening vinden, na de grote optocht is het op straat helemaal uitgestorven, de kleine kroegjes zitten allemaal vol met mensen van 60/70+, enz. Iedereen gaat blijkbaar naar die grote zaal toe en daar is de sfeer toch gemiddeld.
                Dan fiets ik toch liever vanuit Leusden naar Achterveld om daar Carnaval te vieren, daar leeft het op straat, zitten in 1 straat een hele hoop kroegjes en zaaltjes waar het overal gewoon ontzettend gezellig is met een gemengd publiek.
                We're ready to party, are you?

                Comment

                • Dj-Sjors

                  #9
                  Originally posted by Jasper-Lichtbron
                  en blauw gebruiken bij "walking on SUNshine" verdient geen punten
                  zouden de gasten hier nou echt een probleem van maken dan

                  Voor de rest vind ik de licht show niet echt flitsend maar dat is mijn mening.

                  Comment

                  • dj empire
                    • Mar 2006
                    • 46

                    #10
                    hoe heet het nummer wat bij het 1 filmpje bij 40 seconden gestard word?

                    Comment

                    • LJmalcolm

                      #11
                      Originally posted by dj empire
                      hoe heet het nummer wat bij het 1 filmpje bij 40 seconden gestard word?
                      Summer Love - Remember

                      Comment

                      Working...