19 inch DJ-controller

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wolfke
    • Feb 2016
    • 1

    19 inch DJ-controller

    Beste forumleden,
    Ik ben op zoek naar een 19 inch midi dj-controller.
    Momenteel gebruik ik de PC-DJ DAC2, maar deze dateert nog uit de tijd dat de dieren spraken. Ik gebruik deze controller in combinatie met de Virtual DJ.
    Ik zou graag willen overschakelen naar andere soft (Serato) en heb dan ook een andere controller nodig. Deze controller moet enkel dienen om de muziek en om eventuele effecten te starten.
    Omdat ik mijn mengpaneel wil behouden is het nutteloos dat de controller een ingebouwd mengpaneel en geluidskaart heeft.
    De Denon DN-HC4500 was een zeer goed alternatief, maar wordt helaas niet meer geproduceerd. Weet er iemand een ander alternatief? Voorwaarden zijn dat de controller 19 inch is en 2 units, tot max 3 units hoog is.

    Alvast super bedankt voor de goede raadgevingen.

    Groeten,
    Wolfgang
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

    #2
    Dan kom je zeer waarschijnlijk terecht bij de Denon HC4500 ofzo dacht ik dat het was. Deze kan volgensmij ook Serato of Traktor aansturen. Maar ik zou niet weten waarom je daar heen wilt als je de gemakkelijkheid van VDJ gewend bent. Als je echt met tabletops aan de gang gaat kan ik er nog in komen maar anders lekker bij VDJ blijven. Al gebruik ik deze ook nog steeds met mijn TableTops in midi. Maar ik vind VDJ gewoon erg gemakkelijk en werk er al sinds jaar en dag mee.

    Grt.
    Fred.

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Ik snap niet dat ze gestopt zijn met de HC4500. Echt iets vergelijkbaars is er niet...
      Heb er nog maar gauw eentje bij gekocht.

      Comment

      Working...