Drive in show The Soundboy

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djmarc1989
    • Aug 2009
    • 7

    Drive in show The Soundboy

    Hallo, Inmiddels zijn we een paar jaar verder en een hoop uitgebreid! Dus weer tijd voor wat nieuwe foto's. Voor Tips en ideeen sta ik Altijd open. Ja het materiaal lijstje spreek opzich voor zich. Voor een grote Foto klik op de foto. Binnenkort nog wat meer optredens en modeshow's probeer dan ook even wat foto's te schieten
  • Hitvision
    • Jun 2003
    • 389

    #2
    Voor zover ik het bekijk ziet het er netjes en verzorgd uit. Safety's worden gebruikt, geen kabelrommel, alles netjes in flightcase en booth netjes afgewerkt.

    Enig minpuntje wat ik op deze locatie vind is het positioneren van een statief in de loop van de deur. Ik zou er in dit geval eerder voor gekozen hebben om je statieven meer naar binnen te halen en tussen je speakers en je booth plaatsen. Kom je wellicht in de knoei met je T4 balken maar als je dit kan oplossen zou dat mijn voorkeur hebben. Verder ben ik niet zo'n lichtmens en lopen er hier veel meer rond die daar wat zinnigs over kunnen zeggen.
    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

    Comment

    • Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

      #3
      Ziet er goed uit ja, zou mischien je tussenpaaltjes iets hoger zetten zodat je hoogdriver wat hoger komt te staan.
      Tenzij dit niet kan ivm je par balkjes.
      Verder zou ik ook snel zorgen voor een zwarte afrokdoek, of een andere booth, en zorgen voor visitekaartjes.
      (persoonlijk vind ik dat reclamezeil foeilelijk).

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        "Voor al uw licht en geluid" .
        Ik weet niet wat je nog meer aan materiaal hebt en op veel plaatsen wordt er geroeid met de riemen die er zijn. Voor disco is het natuurlijk prima. maar de inzetbaarheid voor andere projecten is maar matig..........


        Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        • daveybe
          • Sep 2013
          • 1

          #5
          Opzich netjes, ik vind alleen de truss wat drukjes er bij hangen.

          Comment

          Working...