High Fever Disco Show

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wcp
    • Jun 2013
    • 1

    High Fever Disco Show

    Deze foto's zijn gemaakt tijdens recent gehouden 80's dance classics party
    in de Bonte Wever te Assen.


    Disco set bestaande uit: Soundcraft DMix-1000, 2x Technics 1200 en Numark CDN-77

    En zoals altijd: de single-kist vooran op het podium:


    Verlichting : bovendansvloer 8mtr truss, 2x T4 par64, 2x T4 met elk 8x Par 36, 2x Martin MX1, 2x Par36 voor aanstralen spiegelbol. Bij dj-meubel nog 4x balkje met elk 4x Par 36 en er boven (voor het gemak) 2 balkjes met Led parren. Aan beide zijden van podium rookmachine (hazer); geluidsset RCF (Showtrade Assen)
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

    #2
    zie verder niet veel van het feestje, maar wel netjes boxcorners gebruikt.

    Comment

    • Fridge
      • Mar 2002
      • 153

      #3
      Inderdaad lastig om een beeld te krijgen van het feestje met die detailfoto's. Gebruik par36 is gezien het thema zeker op z'n plaats, mooi effect. LED parren in principe dan weer uit den boze, maar in hoeverre zichtbaar was dat het om LED ging kan ik zo niet beoordelen.

      Comment

      • dr. dre
        • Nov 2005
        • 49

        #4
        Originally posted by Fridge
        Gebruik par36 is gezien het thema zeker op z'n plaats, mooi effect. LED parren in principe dan weer uit den boze, maar in hoeverre zichtbaar was dat het om LED ging kan ik zo niet beoordelen.
        Ik vraag me altijd af in hoeverre het gebruik van LED parren van belang is.
        LED is de toekomst en de conventionele parren zullen, zeker in het drive-in segment, snel gaan verdwijnen.
        In de jaren 80 hadden de meeste discotheken ook geen movingheads / scans....

        Ik denk dat het belangrijker is de sfeer uit die periode op te roepen door zoals door de TS gebruikte par 36 balkies of andere speciale effecten uit het betreffende tijdsperk. Naar mijn mening mag dit en meestal zal dit aangevuld worden met moderne technology.
        Ik mag aannnemen dat TS daar ook niet met een mengpaneel en geluidset uit 1980 staat te draaien...

        Comment

        • daveyb
          • Aug 2009
          • 150

          #5
          Maakt het voor de mens ook leuker om zelf te zoeken naar hun "Hit"
          We doen het goed, of gewoon niet !

          Comment

          Working...