Nieuwe aanhangwagen / Drive-in show PARTYROS

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JanFryslan
    • Mar 2010
    • 43

    Nieuwe aanhangwagen / Drive-in show PARTYROS

    Hierbij twee foto's van ons nieuwe aanhangwagen (lxbxh = 4x1,5x1,8 m.):






    Nu kunnen we tevens ons nieuwe Dynacord Xa-2 set fatsoenlijk meenemen:



    Voor de geïnteresseerden: het meubel op bovenstaande foto heb ik anderhalf jaar geleden ontworpen en gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=lf3Srs-eCrQ
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

    #2
    Mooie hanger... Ben alleen altijd zo bang als je er reclame op zet hij ook zo leeg is daarom is hier alles zwart...
    DJ Meubel is erg slim gedaan zo maar wel erg groot vind ik maar dat is net wat je wilt/zoekt...

    Comment

    • vasco
      • Oct 2003
      • 2567

      #3
      Als eerste, het is een nette aanhanger.
      Originally posted by radioactivediscoshow
      Ben alleen altijd zo bang als je er reclame op zet hij ook zo leeg is...
      Het blijkt ook dat ze je gewoon onderweg volgen daar de inhoud van deze aanhanger zich laat raden. En anders hebben ze in elk geval je n.a.w. gegevens om het later daar op te halen. Staat er geen n.a.w. op, je naam bij Google ingeven en ze zijn er ook.

      Zie ook http://www.licht-geluid.nl/forum/de-...gesproken.html
      Er zijn er hier op het forum die dat volgen al hebben mogen ervaren helaas.

      Ook wij rijden zonder reclame/logo's op onze wagens rond, beter save dan sorry.
      Last edited by vasco; 03-08-12, 13:05.

      Comment

      • john-xr3i
        • May 2009
        • 93

        #4
        Originally posted by vasco;
        ................

        Ook wij rijden zonder reclame/logo's op onze wagens rond, beter save dan sorry.

        Maakt helemaal niets uit, 2 weken geleden is mijn gesloten
        Tandemasser weggehaald. (wit en zonder stickers)

        Gelukkig leeg, behalve mijn rijplaat.

        M.v.g. John
        echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein,
        vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!

        Comment

        • vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

          #5
          daarom willen wij ook geen "hulpjes" en houden we ook goed in de gaten of er auto's achter ons zitten als we naar huis gaan. Tevens gaat het niemand wat aan waar jij je spullen stalt dus ook daar word niet over geluld...

          Comment

          • MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

            #6
            Die auto krijg het ook wel zwaar als de aanhanger vol zit denk ik.
            Wat is het maximale trekgewicht ??

            Comment

            • MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

              #7
              Daar mag inderdaad wel een steviger auto voor....
              Als ik zie hoe zwaar mijn bus het heeft met aanhanger.
              Tijd terug door de Zeelandtunnel met 70 km/uur de tunnel uit.
              Dat is dan wel een 3 asser van 5*1,80*2 helemaal nokvol met subs en line-array kastjes en de bus zelf tot de nok met de rest.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

              Comment

              • vasco
                • Oct 2003
                • 2567

                #8
                Niet eens naar gekeken, die auto krijgt inderdaad zwaar op zijn kl*ten als die bak vol zit (of gaat enkel nog heuvel af ).
                Originally posted by john-xr3i
                Maakt helemaal niets uit, 2 weken geleden is mijn gesloten tandemasser weggehaald (wit en zonder stickers).
                Voorkomen kun je het helaas nooit. Je spullen er niet in achterlaten lijkt mij ook een pre als je geen afgesloten, beveiligde stalling hebt. Wij hebben geen aanhangers, enkel wagens en de drempel ligt (gelukkig) iets hoger om die compleet mee te nemen.
                Last edited by vasco; 03-08-12, 13:07.

                Comment

                • frederic
                  • Jan 2006
                  • 3511

                  #9
                  Ik heb een klein vermoeden dat die wagen dit niet mag trekken.

                  Comment

                  • NesCio01
                    • May 2010
                    • 1987

                    #10
                    830 kg
                    1.870 kg
                    2.700 kg
                    N.v.t.
                    is wat ik bij de RDW zie op dit kenteken
                    (open source info!)

                    Met de auto die ervoor staat heb je denk ik ook een E-rijbewijs nodig,
                    maar ja, laatste posts zijn een geheel andere discussie.

                    [on topic]
                    Ik vind dat je een mooie aanhanger hebt, kun je trots op zijn.

                    Heb je eventueel overwogen om 1 zijkant te laten scharnieren
                    voor het geval je eens een buitenklusje krijgen kunt, het wat regent
                    en er geen (muziek)tent is?

                    Spulletjes uitstallen, zijkant open, achter nog 2 pootjes erbij
                    en draaien maar (o ja nog 230V naar binnen)

                    grtz

                    Nes
                    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                    Comment

                    • renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

                      #11
                      Puur een E achter B gaat niet genoeg zijn, je zult ruim boven het maximale trekgewicht van die auto zitten met een MTM van 2,7 ton!
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        #12
                        Die massa van 2700 kg is inderdaad de totaal massa van de auto met belading.
                        Een aanhanger wordt niet als belading gerekend.
                        De maximale treklast staat als het goed is ook op het kenteken vermeld en daar mag je niet overheen gaan, zelfs niet met E achter B.
                        Deze aanhanger mag je ook alleen met E achter B rijden, het maximale gewicht van aanhanger en lading gaat de 750 kg te boven.
                        Ik vraag me dus ook af of dit wel een legale combinatie is, kan me niet voorstellen dat een auto met een leeg gewicht van 830 kg deze aanhanger mag trekken.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

                          #13
                          Originally posted by MusicXtra
                          Die massa van 2700 kg is inderdaad de totaal massa van de auto met belading.
                          Nee, van de aanhanger!
                          Die heeft een eigen kenteken en heeft een MTM van 2700kg. Serieus bakkie!
                          Kenteken van de auto is niet te lezen (en ik ben niet zo goed in modellen herkennen :P )
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                          Comment

                          • DJ Antoon
                            • May 2005
                            • 1681

                            #14
                            Originally posted by MusicXtra
                            Deze aanhanger mag je ook alleen met E achter B rijden, het maximale gewicht van aanhanger en lading gaat de 750 kg te boven.
                            Het is nog wat gecompliceerder, uit het hoofd, is het zoiets van:
                            Als het ledig gewicht van de aanhangwagen + het laadvermogen minder is als dat van de auto en het totaal komt niet boven de 3600, dan mag het alleen met B...

                            Als een aanhangwagen boven de 750kg zit, dan moet er een apart kenteken op.

                            Comment

                            • Paul10
                              • May 2012
                              • 122

                              #15
                              Originally posted by DJ Antoon
                              Het is nog wat gecompliceerder, uit het hoofd, is het zoiets van:
                              Als het ledig gewicht van de aanhangwagen + het laadvermogen minder is als dat van de auto en het totaal komt niet boven de 3600, dan mag het alleen met B...
                              Als een aanhangwagen boven de 750kg zit, dan moet er een apart kenteken op.
                              klop, dus kom je bijna altijd op BE uit.

                              zal ik het nog lastiger maken!

                              - dan heb je ook nog het treingewicht, dit is het maximale gewicht dat de auto mag voortbewegen ( gewicht auto + gewicht aanhanger + gewicht totale lading)

                              - Als het gewicht van het totaal dus (gewicht auto + gewichtaanhanger + gewicht totale lading) boven de 3500KG komt moet je met tachograaf rijden, (voor bedrijfsvoertuigen met een laadvermogen van meer dan 500 kilo).

                              Comment

                              Working...