De Drive in Show DB

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daveyb
    • Aug 2009
    • 150

    De Drive in Show DB

    Goedemorgen allen,
    Omdat ik al zo vaak drive in's heb beoordeeld en heb gezien op dit forum dacht ik maar eens zelf voor de bijl te gaan. Ik werk ook samen met meerdere bedrijven.

    Geluid op foto 1 t/m 3:
    Master Audio (TOP): P-15A
    Master Audio (SUB): P-18CSW
    Een 2-weg systeempje.

    Dateq LPM 7.4
    Numark CDN35
    Laptop gestuurd met 'n Maya44 USB Geluidskaart.

    Licht:
    De bekende KLS-100 Powerled, overdag ideaal!

    Ik moet zeggen ik vind uiterlijk ook altijd belangrijk dus probeer zo min mogelijk kabeltjes te leggen en zo min mogelijk in het zicht.


    Beoordelingen welkom.




    Last edited by daveyb; 15-07-12, 16:02.
    We doen het goed, of gewoon niet !
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

    #2
    Zonder er meer woorden aan vuil te hoeven maken: Het voorbeeld. Zo hoort een no-nonsense set er gewoon uit te zien.
    First make it work, then make it look pretty!

    Comment

    • daveyb
      • Aug 2009
      • 150

      #3
      Bericht verwijderd.
      Last edited by daveyb; 15-07-12, 16:02. Reason: I.v.m. nieuwe eigenaar bedrijf
      We doen het goed, of gewoon niet !

      Comment

      • pilot
        • Nov 2003
        • 267

        #4
        mooie apparatuur ,vind wel je discobar erg hoog.Alsof je niet gezien wilt worden.Voordeel van je hoge bar is wel dat je vanuit de zaal niks ziet staan,maar ik vind een lagere bar mooier.Zeker als je zorgt dat je er een beetje netjes uitziet.
        master-qsc en de rest

        Comment

        • frederic
          • Jan 2006
          • 3511

          #5
          Die parasols boven de speakers doen het hem helemaal.

          Comment

          • daveyb
            • Aug 2009
            • 150

            #6
            @Pilot, Ik ben het met je eens dat hij lager mocht, maar ik moet wel zeggen dat hij lager is dan dat je denkt op de foto. Valt reuze mee eigenlijk, ik zie het publiek goed en andersom ook. Nu moet ik zeggen dat ik zelf redelijk groot ben, op de foto staat alleen maar 'n jongen die mij wel eens mee wil helpen.

            @Frederic, je moet wat als er regen aan kan komen he =) hahahaha
            We doen het goed, of gewoon niet !

            Comment

            • daveyb
              • Aug 2009
              • 150

              #7
              Hallo,

              Ik vond het maar weer eens tijd om wat te posten van de klusjes die ik en mijn collega's doen,
              ik wil graag opbouwende kritiek over veranderingen of aanpassingen die jullie zien. Complimentje mag natuurlijk ook altijd maar ik wil juist weten wat wij kunnen verbeteren !! Dit heb ik ook geplaatst om de samenwerking tussen mij en mijn andere collega's nog sterker te maken.

              Geluid:
              Next Line-Array (Nog niet zo bekend in NL is afkomstig uit Portugal)
              Crest Century op de main
              Crest Century monitor tafel
              Effectenrack (Lexicon (D-two), Yamaha, BSS inhoudelijk meer maar weet zo niet uit mijn hoofd)
              SM58/SM57/Beta 58/57.

              Licht:
              4x Phantom 250 spot (SHOWTEC)
              4x WashLED (Eurolite)
              2x FourBar Hallogeen
              3x KLS-1000 Eurolite
              2x KLS-800 Eurolite
              1x Antari Hazer
              2x Showtec Actieve Blinder

              Kan zijn dat ik wat inhoudelijker moet zijn, ik heb dit allemaal uit mijn hoofd geplaatst, vragen altijd mogelijk


              We doen het goed, of gewoon niet !

              Comment

              • Podium Verhuur
                • Mar 2012
                • 480

                #8
                Het kan gezichtsbedrog zijn of een spelling van de camera, maar het lijkt erop dat de truss in het midden erg doorbuigt?

                Op zich is de belasting nu minimaal, maar lees je eens in over het gebruik van boxcorners. Prolyte heeft hier in hun black book een mooi en duidelijk stuk over geschreven.

                Uit pure nieuwsgierigheid, waar is dat doek aan de rechterkant voor?

                Comment

                • daveyb
                  • Aug 2009
                  • 150

                  #9
                  @podiumverhuur, de truss buigt niet door maar zal inderdaad gezichtsbedrog kunnen zijn..
                  betreft het doek, dat zit ook helemaal achter het podium en aan de andere kant als je het goed bekijkt.

                  bedankt tevens voor de tip
                  We doen het goed, of gewoon niet !

                  Comment

                  Working...