Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Copains Deluxe
    • Dec 2009
    • 293

    Copains Deluxe Entertainment

    Hallo iedereen, ik ben Maurier Schraepen en samen met Filip Geusens ik ben al eventjes met muziek en dus ook drive-in shows bezig

    Al het materiaal is allemaal nieuw.

    Materiaallijstje:








    GELUID:[LIST][*]2x Synq Xtrm-1 Platenspeler met Concorde pro naalden[*]2x MCD 200 JB systems table top Cd speler[*]1x Beat 4 Mixer JB systems[*]1x 6 kanaals mixer JB systems[/LIST][LIST][*]2x NSX Speakers 250 watt RMS.[*]1x AX 400 JB systems versterker[*]2x Sub 15 D DB Technologies 800 watt RMS.[/LIST]LICHT[LIST][*]1x Pinguin Barrel JB Systems[*]1x Stormbird JB Systems[*]1x Smart Beam System (Set van 4 lampen) JB systems[*]1x Stealth Laser 30 Mw JB Systems[*]1x Geni Strobe 1500 Watt[*]2x I color 4 JB systems[*]1x LM 400 lichtcontroller JB systems[*]1x Ca-32 Colormix voor I color[*]1x Stealth Laser controller[*]1x FZ 80 Rookmachine[*]1x Flash Rope (strobo sliert) Van 5 meter[/LIST]De Platenspeler zitten in cases , de cd spelers en de mixer ook.

    Voor de rest ga ik maandag een 10 units double door flightcase halen en tussen paaltjes voor men subs en tops.

    Hierbij ga ik wat fotos zetten van een ton gisteren!

    De set van gisteren: 2x cd speler,1x Synq platenspeler en Beat 4 mixer


    Ikzelf & op de achtergrond een statiefje met een I color 4.

    Filip









    Wegens plaatsgebrek hebben we de subs op elkaar geplaatst met een top speaker er bovenop.
    Verder stond er nog in de kamer een statief met een andere top speaker.
    Verder hebben we 1 platenspeler niet kunnen gebruiken, wederom wegens plaatsgebrek.
    Iedereen was zeer enthousiast over de opstelling en over de muziek die er gedraait werd, er was ook een leuke sfeer.

    Tips & Commentaar = altijd welkom
    Last edited by Copains Deluxe; 10-01-10, 22:09. Reason: Te grote foto.
    Knallen maar
  • blackfox
    • Sep 2008
    • 48

    #2
    leuk apparatuur lijstje, maar wat ik me afvraag houden die topjes de bassen wel bij?
    ik zie dat je nog geen scans hebt , heb je misschien interesse in een setje barrelscanners.
    ik hoor het wel.

    Comment

    • djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

      #3
      Waarom staat dat topje op jouw gericht IPV je PUBLIEK/KLANTEN??? De mensen die voor jou betaald hebben? (beetje asociaal gezicht ook...)

      En heb je ook foto's van je hele setup ipv stukjes en beetjes (en steeds dezelfde)?

      Ikzelf kan zo in ieder geval geen duidelijk beeld scheppen van de situatie en hoe de boel in mekaar zat, ik kan zo eventueel geen tips geven over bijv. de bekabeling van je licht (noem maar even een veelvoorkomend "probleem")...


      Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

      Comment

      • rick1993
        • Nov 2007
        • 209

        #4
        Originally posted by Copains Deluxe
        LICHT[LIST][*]1x Pinguin Barrel JB Systems[*]1x Stormbird JB Systems[*]1x Smart Beam System (Set van 4 lampen) JB systems[*]1x Stealth Laser 30 Mw JB Systems[*]1x Geni Strobe 1500 Watt[*]2x I color 4 JB systems[*]1x LM 400 lichtcontroller JB systems[*]1x Ca-32 Colormix voor I color[*]1x Stealth Laser controller[*]1x FZ 80 Rookmachine[*]1x Flash Rope (strobo sliert) Van 5 meter[/LIST]
        Ik mis de symetrie...

        (ik zie ook geen par 20 (?) spotje in je appratuurlijstje staan, maar die zie ik toch volgensmij echt wel aan dat statief hangen...)

        Waar en hoe hangt dat licht allemaal?
        licht dat licht mij wel

        Comment

        • @lex
          • Jul 2006
          • 1087

          #5
          Hoe ben je bij je naam gekomen? Ik vind 'Copains Deluxe' erg chique klinken voor wat je biedt. Ook nogal contrasterend met 'I love techno'. Wie is trouwens de 's' in copain's'? Je hebt het alleen over jezelf?

          Welk marktsegment hoop je de bedienen?

          @lex
          Last edited by @lex; 10-01-10, 18:35.
          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

          Comment

          • moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

            #6
            Originally posted by mhsounds
            Ook dat flash snoertje vind ik absoluut niet kunnen...
            Wat een bijzonder onbeleefde reactie. Neem dat op z'n minst de moeite om aan te geven waarom!
            Bovendien: jij hebt dat snoertje niet, jouw keuze, maar probeer aub iets bij te dragen aan een onderwerp!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

            Comment

            • mhsounds
              • Sep 2009
              • 933

              #7
              Originally posted by moderator
              Wat een bijzonder onbeleefde reactie. Neem dat op z'n minst de moeite om aan te geven waarom!
              Bovendien: jij hebt dat snoertje niet, jouw keuze, maar probeer aub iets bij te dragen aan een onderwerp!
              Het flash snoertje vind ik zo niet kunnen, het hangt door het midden van de dj booth wat mij persoonlijk erg iritant lijkt.
              Leg hem bijv. om de dj booth heen.

              @ mod zo beter?
              Freelance Light and Video |
              Waarom zeggen ze allemaal trusst?

              Comment

              • Copains Deluxe
                • Dec 2009
                • 293

                #8
                Originally posted by blackfox
                leuk apparatuur lijstje, maar wat ik me afvraag houden die topjes de bassen wel bij?
                ik zie dat je nog geen scans hebt , heb je misschien interesse in een setje barrelscanners.
                ik hoor het wel.
                De toppen houden verbazingwekkend de bassen eigenlijk wel bij , maarja de volgende aankoop zullen toch nieuwe tops zijn.
                En scanners zullen er ook pas komen nadat ik een nieuwe lichtbrug heb, want nu is het nogal, niet stevig ook niet vind ik zelf. (Showtec brugje xD)
                Knallen maar

                Comment

                • Copains Deluxe
                  • Dec 2009
                  • 293

                  #9
                  Originally posted by rick1993
                  Ik mis de symetrie...

                  (ik zie ook geen par 20 (?) spotje in je appratuurlijstje staan, maar die zie ik toch volgensmij echt wel aan dat statief hangen...)

                  Waar en hoe hangt dat licht allemaal?
                  Ja sorry die heb ik er vergeten bij te plaatsen. Ik vind het er eigenlijk wel symetrisch. Set Smart beams =4 een stormbird en een pinguin lijkt misschien van vorm misschien niet op elkaar maar het effect is redelijk evenarend. 2 Icolors? Strobe en laser als center effect...
                  Persoonlijk vind ik het toch al redelijk symetrisch
                  En ik heb niet al het licht meegenomen naar die locatie he, het is een materiaal lijst van wat ik allemaal in huis heb! ^^
                  Last edited by Copains Deluxe; 10-01-10, 22:10. Reason: Iets vergeten te melden
                  Knallen maar

                  Comment

                  • Copains Deluxe
                    • Dec 2009
                    • 293

                    #10
                    Originally posted by djspeakertje
                    Waarom staat dat topje op jouw gericht IPV je PUBLIEK/KLANTEN??? De mensen die voor jou betaald hebben? (beetje asociaal gezicht ook...)

                    En heb je ook foto's van je hele setup ipv stukjes en beetjes (en steeds dezelfde)?

                    Ikzelf kan zo in ieder geval geen duidelijk beeld scheppen van de situatie en hoe de boel in mekaar zat, ik kan zo eventueel geen tips geven over bijv. de bekabeling van je licht (noem maar even een veelvoorkomend "probleem")...


                    Daan
                    Zo stond het erbij , de tops stond dus ook niet voor niets zo gedraaid, in de keuken wouden ze ook muziek horen en zelf had ik dan ook in eens een monitor


                    En voor de rest heb ik eigenlijk geen fotos genomen, ik heb me vooral bezig gehouden met het draaien.
                    Knallen maar

                    Comment

                    • Copains Deluxe
                      • Dec 2009
                      • 293

                      #11
                      Originally posted by mhsounds
                      Het flash snoertje vind ik zo niet kunnen, het hangt door het midden van de dj booth wat mij persoonlijk erg iritant lijkt.
                      Leg hem bijv. om de dj booth heen.

                      @ mod zo beter?
                      Het lag ook eerst voor de dj booth , tot de jarige het veel cooler vond om hem op te hangen, zo zagen ze achteraan in de living ook nog wat van het snoer.

                      Achja de klant is koning!
                      Knallen maar

                      Comment

                      • Copains Deluxe
                        • Dec 2009
                        • 293

                        #12
                        Originally posted by @lex
                        Hoe ben je bij je naam gekomen? Ik vind 'Copains Deluxe' erg chique klinken voor wat je biedt. Ook nogal contrasterend met 'I love techno'. Wie is trouwens de 's' in copain's'? Je hebt het alleen over jezelf?

                        Welk marktsegment hoop je de bedienen?

                        @lex
                        Hoi Lex , ikzelf draai met Filip, een zeer goeie kameraad. Het feestje was een ton dus daarom heb ik maar de I love techno matjes erop gegooit, ikzelf was ook samen met de jarige naar I love techno geweest vandaar.

                        We bedienen eigenlijk grotendeels de jongeren, xmos , tonnen ,...
                        Maar sinds kort doen we dus ook trouwfeesten, huwelijksverjaardagen,...
                        Maar dan passen we onze booth natuurlijk aan, zo bekleden we bv de statieven met witte doeken bij een trouw,... Geen I <3 techo matjes
                        We doen dus een beetje van alles.
                        Knallen maar

                        Comment

                        • Stewie
                          • Dec 2009
                          • 14

                          #13
                          Originally posted by @lex
                          Hoe ben je bij je naam gekomen? Ik vind 'Copains Deluxe' erg chique klinken voor wat je biedt. Ook nogal contrasterend met 'I love techno'. Wie is trouwens de 's' in copain's'? Je hebt het alleen over jezelf?

                          Welk marktsegment hoop je de bedienen?

                          @lex
                          Er staat wel degelijk dat hij dit met een vriend doet, daarom ook copainS
                          Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            #14
                            Helemaal juist! ^^ , en Stewie wat vind je er verder van?
                            Knallen maar

                            Comment

                            • Stewie
                              • Dec 2009
                              • 14

                              #15
                              Originally posted by Copains Deluxe
                              Helemaal juist! ^^ , en Stewie wat vind je er verder van?
                              Ik vind het wel sjiek, ik ben ook ooit zo begonnen heb je gead op netlog trouwens, daar staan een paar foto's van materiaal ^^
                              Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

                              Comment

                              Working...