J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 47 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... Laatste

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keenoncoolstuff Bekijk Posts
    Als je een sub plat legt neemt hij toch écht MEER ruimte in beslag (footprint). Met als bijkomend nadeel dat je toppen nog lager staan, en je daarvoor dus een statiefje nodig hebt.

Rob.
    Ja maar de footprint steekt niet zo nauw ? als je die plat legt kan je die gemakkelijker onder een tafel schuiven waar je dan de tops kan op zetten waardoor je toch een betere spreiding krijgt. leg je de subs dan wat verder onder de tafel kan je nog gebruik maken van de tafel als een geïmproviseerde extra poort.
    Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

Standaard

Alle belichting, heb ik ook niet in een keer gekocht he , geleidelijk aan komt er meer, persoonlink vind ik niet echt dat het statief VOL hangt, parren, pinguins, barrels en zo een toestanden hangen er ook niet eens allemaal, en ik weet niet , het is nogal logisch dat ik ze niet allemaal tegelijk aan zet he ,
    Stormbird en die pinguin te samen met zachte i colors is mooi effect. Laser en i colors op groen ook mooi,
    alle lichten uit en dan strobe is ook zo iets...

Een epilepsie aanval gevoel heeft nog niemand bij mijn shows gekregen.
    En niet iedere keer hangt alles er op he , nu bv gewoon een statiefje met een i color. Bij de grote show waar alles mee gaat is dat ook niet op 1 statief, dan is het verspreid over meerdere bruggen enzovoort

De tussenpaal voor tussen de subs en de tops komt morgen aan in de winkel, nu hadden we statieven meegekregen ter vervanging van de paaltjes. Uit eindelijk 1 statief niet nodig gehad omdat doordat we de subs rechtopzetten , een top er gewoon simpel op kon .

Alvast bedankt bedankt voor uw reactie
    Laatst gewijzigd door Copains Deluxe; 12-01-10 om 19:39.
    Knallen maar

Ingeschreven
    Oct 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stewie Bekijk Posts
    Ja maar de footprint steekt niet zo nauw ? als je die plat legt kan je die gemakkelijker onder een tafel schuiven waar je dan de tops kan op zetten waardoor je toch een betere spreiding krijgt. leg je de subs dan wat verder onder de tafel kan je nog gebruik maken van de tafel als een geïmproviseerde extra poort.

En dan blazen je tops tegen de buiken van je klanten/opdrachtgevers aan?

En jij neemt standaard een tafel mee op klus?

En de footprint wordt wel degelijk een stukje groter, van 436mm*600mm (2616 vierkante cm) naar 600mm*600mm (3600 vierkante cm). Een verschil van bijna duizend vierkante centimeter

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djspeakertje Bekijk Posts
    En dan blazen je tops tegen de buiken van je klanten/opdrachtgevers aan?

En jij neemt standaard een tafel mee op klus?

En de footprint wordt wel degelijk een stukje groter, van 436mm*600mm (2616 vierkante cm) naar 600mm*600mm (3600 vierkante cm). Een verschil van bijna duizend vierkante centimeter

Daan
    Hebben sommigen hier dan echt zo weinig ervaring ? hoe moeilijk is het om een tafel te vinden ? en het gaat hier niet iets wat je op elke job doet. ik denk wel dat niemand moeilijk gaat doen over een reepje van een dikke 15cm
    Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

Ingeschreven
    Oct 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stewie Bekijk Posts
    Hebben sommigen hier dan echt zo weinig ervaring ? hoe moeilijk is het om een tafel te vinden ? en het gaat hier niet iets wat je op elke job doet. ik denk wel dat niemand moeilijk gaat doen over een reepje van een dikke 15cm

Ik vind persoonlijk dat hij het voor de betreffende situatie aardig heeft opgelost, 2 van die subs op elkaar bieden een prima hoogte voor een topje, en die andere op statief, dat gaat heel aardig. Beter dan op een tafel op buikhoogte.

En die 15cm is meestal geen probleem...

Maar kijk naar foto 4 van boven (eennaonderste) en je ziet, de subs zijn best hoog en niet heel breed, dus dat wordt idd dik 15cm (16,66666666667 volgens rekenmachine), en dat kan net teveel zijn...

Bovendien is hier wel ruimte onder, maar niet op de tafel, en ruimte voor een andere tafel puur voor de PA heb je in dit soort ruimtes niet vaak.

Maargoed, dat met die tafel doe je inderdaad bijna nooit.

Zo, das weer een heel verhaal geworden, Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Standaard

een F212 is nogal overkill op een sub15D, ik vond de sub18D al niet extreem luid spelen onder een SRM450 en later RCF 312A. Een F212 speelt volgens mij veel harder dan mijn toppen, dan weet je dat...

Forum Rechten