back in time fuif + kinderfuif met Tonya, Opgrimbie 31/03/07

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

    back in time fuif + kinderfuif met Tonya, Opgrimbie 31/03/07

    Het is weer al een tijdje geleden dat ik nog wat gepost heb, dus ik dacht ik zal ook nog maar eens een productietje posten.

    Dit is een van de grootste dingen die ik tot nu toe heb gedaan, volledig in eigen beheer. Enkel de volgspot en enkele andere prullekes was inhuur.

    Verloop van de dag:
    -Kinderfuif van 16u-19u met optreden Tonya
    -Back in time 30+ fuif vanaf 21u

    Er werden 1200 personen verwacht, maar jammergenoeg bleef de opkomst beperkt tot zo'n 300 personen. Ondanks dit toch maar het beste ervan gemaakt en de mensen die daar waren hebben zich toch geamuseerd.

    De foto's:
    Image gallery

    Even ook snel 2 sfeerplaatjes rechtstreeks in het topic:

    MVG,
    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

    #2
    Uiteraard ook nog even het materiaallijstje:
    [FONT=Arial]Geluid:[/FONT][LIST][*][FONT=Arial]Dubbele cd-speler Denon D-4500 [/FONT][*][FONT=Arial]Rodec MX180MK-3 mengtafel [/FONT][*][FONT=Arial]1 microfoon (shure SM58) [/FONT][*][FONT=Arial]Geluidsset front: Beyma 6500 wrms (4 hoorngeladen topkasten en 8 baskasten 15inch) [/FONT][*][FONT=Arial]Delayset in zaal (2* dubbel15/1 kasten + 2* 15inch sub) 3.5kw rms[/FONT][*][FONT=Arial]2* versterkerrack t.amp proline + digitale processor limitor/ultradrive, totaalvermogen 10kw rms[/FONT][/LIST][FONT=Arial]Lampen:[/FONT][LIST][*][FONT=Arial]16 PAR 64 lampen 500w + dimmers (gekleurd)[/FONT][*][FONT=Arial]8 PAR 56 lampen 300w + dimmers (gekleurd) in zaal[/FONT][*][FONT=Arial]4 multipar 575w voor belichting Tonya (wit)[/FONT][*][FONT=Arial]1 volgspot 575w HMI ter belichting Tonya[/FONT][*][FONT=Arial]6 futurelight scan 250watt MSD/2 ([/FONT][*][FONT=Arial]6 ledtubes + sturing[/FONT][*][FONT=Arial]4 blacklight gun[/FONT][*][FONT=Arial]1 2600w DMX stroboscoop [/FONT][*][FONT=Arial]1 1000watt rookmachine [/FONT][*][FONT=Arial]1 laser 150mw groen + sturing [/FONT][*][FONT=Arial]1 Dj-meubel constructie met 2trusspaaltjes
    [/FONT][*][FONT=Arial]2* lichteffect mace2 600w (die bollen op de delaystack, voor de foute nummers )
    [/FONT][/LIST][FONT=Arial] [/FONT]
    [FONT=Arial]PA (Tonya):[/FONT][LIST][*][FONT=Arial]2* Monitor 15/1 + versterker QSC[/FONT][*][FONT=Arial]1* Mengtafel Yamaha MG16/4[/FONT][*][FONT=Arial]1* Digitech lexicon galm[/FONT][*][FONT=Arial]1* Multikabel 30m 16/4[/FONT][*][FONT=Arial]1* minidisc speler[/FONT][*][FONT=Arial]1* tascam cdx-1500 cdspeler[/FONT][*][FONT=Arial]1* draadloze headset AKG[/FONT][*][FONT=Arial]1* draadloze micro EW145 G2
    [/FONT][/LIST]
    MVG,
    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

    Comment

    • MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

      #3
      Komt dat bij jullie ook zo vaak voor: dat jullie lampjes van je lichttafels worden gebruikt voor belichting van de geluidsapparatuur

      Nee, even serieus:
      Die blacklight guns (zie 2 soorten). Degene met TL-blacklights (vierkant, in lang truss). Zijn deze DMX aanstuurbaar? Heb al een paar van zulk soort blacklite "blinders" gezien, en die waren DMX bestuurbaar.

      Voor de rest: Ziet dr puik uit!
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

      Comment

      • Pulse
        • Oct 2001
        • 666

        #4
        Die blacklights die ik hier gebruik zijn volgende:
        front: 2* UV panel high power (160w TL)
        achter: 2* UV wash 100w "spaarlamp"
        Beiden van Elation/American DJ en niet dmx aanstuurbaar.

        Showtech heeft ook zo'n UV panel en deze heeft wel DMX.
        Toen ik deze gekozen heb zag ik het nut van dmx eigenlijk niet in voor blacklights. Dat is iets wat ik toch nooit afzet eigenlijk, en anders verzin ik wel een vrij kanaaltje op de dimmers.

        Bij de showtech versie kun je die zelfs sound to light laten knipperen, maar dit is naar't schijnt zeer slecht voor de lamp.
        MVG,
        Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

        Comment

        • nielsb
          • Jun 2006
          • 98

          #5
          En zag ik het goed dat er 1 ledtube kuren had? De meest linkse van rechts als je begrijpt wat ik bedoel
          Jammer van de opkomst, het ziet er heel netjes uit...

          Comment

          • Pulse
            • Oct 2001
            • 666

            #6
            inderdaad, 1 ledtube kapot...

            Kun je niet veel aan doen de avond zelf he
            Binnenkort eens een nieuwe halen.
            MVG,
            Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

            Comment

            • rolanddeg
              • Nov 2004
              • 337

              #7
              Ziet er gezellig uit hoor! Echter 1 dingetje waar ik op zou letten is de volgspot in het vervolg iets hoger te zetten en op sommige momenten iets te knijpen qua grootte... Nu pak je soms delen van het publiek mee. Ook schijnt de volgspot vaak erg hoog je horizon op... (wel begrijpelijk, aangezien je anders helemaal het publiek verlicht) Voorbeeldfoto waar het goed op te zien is:


              Verder ziet het er leuk uit hoor!

              Comment

              • Pulse
                • Oct 2001
                • 666

                #8
                Over de volgspot heb je wel gelijk, deze is bedient door iemand die dat voor de eerste keer deed en ik was druk bezig met het geluid.

                De plaatsing was ook een delicaat punt. Een hogere plaatsing midden in de zaal had het zich van het publiek erg belemmerd.

                Een foto is trouwens ook een momentopname. De meeste tijd heeft de volgspot gelukkig wat enger gestaan als dit

                ps. De ledtube is ondertussen al vervangen
                MVG,
                Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

                Comment

                • nielsb
                  • Jun 2006
                  • 98

                  #9
                  haha goed bezig(Y)

                  Comment

                  Working...