Foto's "grootste disco noord holland"

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan4000
    • Mar 2007
    • 3

    Foto's "grootste disco noord holland"

    Ik vond deze foto's van discotheek "skopje". Untitled Page

    Ze zeggen de grootste discotheek van noord Nederland te zijn, maar ik kende ze niet. Ze hebben een aantal maanden geleden een nieuw PA ingehangen. Als hier inderdaad 4000 bezoekers komen dan moet die wel bekend zijn onder forumleden. Is iemand hier wel eens geweest en weet die wat hier verder hangt?
    Last edited by Jan4000; 30-03-07, 11:27.
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

    #2
    Ik dacht van mezelf redelijk bekend te zijn in Noord-Holland, en dacht dat Bob's Saloon in Uitgeest de meeste kans maakte de grootste discotheek van N-NL te zijn...

    Maar mocht Skopje groter zijn, ik ben benieuwd, binnenkort maar een keer kijken daar (mits de agenda het toelaat)...
    Goed plan! ...doen we niet!

    Comment

    • marcel
      • Aug 2000
      • 163

      #3
      Als je van Noord Holland nu eens Noord Nederland maakt, dan zou het wel eens kunnen kloppen.

      Beilen ligt nog altijd in Drenthe (tussen Hoogeveen en Assen).

      Marcel
      You don't need eyes to see, you need vision.

      Comment

      • Joost van Ens
        • Jan 2001
        • 628

        #4
        Was ook al even bang dat het ijsselmeer was dicht gegroeid en enige provincie's elkaar hadden geannexeerd. Valt mee dus, gewoon noord Nederland. En zo ver ik weet zal bobs in noordholland idd daar nog steeds wel de grootste zijn.

        Comment

        • Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

          #5
          Heb wel eens in skobje gestaan met een showtjes.... Geluid is echt wel lekker daar.....!

          Het is ook idd een behoorlijke discotheek, maar of die 4000man ook echt vaak binnen zitten daar?
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

          Comment

          • oversound
            • Dec 2003
            • 218

            #6
            Ziet er in ieder geval stuk beter uit dan in de bobs, en tegenwoordig is in de bobs (al een tijdje trouwens) eigenlijk nog alleen maar beneden open. Vroeger hadden ze 2 verdiepingen in de grote zaal maar nu is daar alleen nog maar de complete benedenverdieping van over en dan boven alleen de bar nog.
            Maar "skopje" kende ik nog niet kwa naam dus is altijd leuk om een keertje te gaan kijken, wanneer ik in de buurt ben
            Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

            Comment

            Working...