Drive In (16j)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjBurnout
    • Mar 2007
    • 6

    Drive In (16j)

    Hoiiii.. ben nieuw op dit forum..
    Krishen // Den Haag


    Geluid:
    - Dynacord S1200 (3x)
    - DB Technologies MPA 204

    - Pioneer CMX-3000
    - Behringer DJX-700


    Licht:
    - Dj Switch 10F
    - Mushroom
    - Tristar
    - Stroboscoop
    - Double Derby
    - Antari Fog Machine

    Geluidapparatuur


    Bij volgende feest zal k nieuwe foto's maken.. en ook meteen foto's van me lichtbrug

    Greetz,
    Last edited by DjBurnout; 23-03-07, 23:22.
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

    #2
    In de webshop kunnen we ook plaatjes kijken Het zal wat intresanter zijn als je hier wat fotos plaatst van een speciaal feest.
    Nou is het meer zo van... ik ben 16 en ik heb deze spulletjes al.
    Nougoed haal die leeftijd uit je topictitel en post is wat plaatjes van een feest. Dan kunnen we er echt is naar kijken.
    Licht is altijd zwaar.

    Comment

    • jazzprr
      • Nov 2006
      • 72

      #3
      Idd tis geen wedstrijd he

      Maar waarom professionele cd speler (+- geluid) en dan mixen op een Behringer

      Was je geld in één keer op of is dit een bewuste keuze?
      Live at night,sleep at day...

      Comment

      • Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

        #4
        Originally posted by jazzprr
        Idd tis geen wedstrijd he

        Maar waarom professionele cd speler (+- geluid) en dan mixen op een Behringer

        Was je geld in één keer op of is dit een bewuste keuze?
        Ik zie het probleem niet?................

        Je blijft muggenziften Jasper!!!
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

        Comment

        • GoTMoRe
          • Aug 2005
          • 350

          #5
          Originally posted by Watt Xtra
          Ik zie het probleem niet?................

          Je blijft muggenziften Jasper!!!
          Het gaat niet om het probleem, maar om de interesse die achter de vraag zit.

          En als het een bewuste keuze is, kan het zeker interesant zijn om te weten waarom die keuze gemaakt is.

          Tjonge jonge..
          lala..

          Comment

          • hugovanmeijeren
            • Oct 2004
            • 1436

            #6
            Verklein alsjeblieft je thumpnails even op de manier zoals het hoort!

            Moet nu een foto van 2000x1400 pixels downloaden om de thumpnail te kunnen zien!


            Wat hangt er eigenlijk achter je amprack? Zie namelijk geen geluidsset in je lijst voorkomen...
            Tevens: gebruik je die 8 polige connectors om je speakers mee aan te sluiten? Waarom niet gewoon op speakon?


            Groeten Hugo
            Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

            "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

            Comment

            • jazzprr
              • Nov 2006
              • 72

              #7
              Originally posted by Watt Xtra
              Ik zie het probleem niet?................

              Je blijft muggenziften Jasper!!!
              Dat is dus idd waarnaar ik vraag, rede van gebruik/keuze.

              Neem aan dat een forum bedoeld is om elkaars meningen/ervaringen te delen?
              Live at night,sleep at day...

              Comment

              • Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

                #8
                En ik doelde hierop omdat je deze opmerking/ vraag reeds drie maal hier hebt gemaakt/ gesteld...

                vandaar mijn reactie..
                JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                Comment

                • Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

                  #9
                  als ik dat zo zie dan is dat een setje Hitec 215 toppen met 218 bass.
                  Ook aan de aansluiting en de processor te zien moet het bijna deze set zijn.

                  Kan je wel een ding gaan vertellen, wanneer deze set orgineel met EV, Gauss of JBL is geladen dan zijn je amps veel en veels te klein!!

                  trouwens wel een erg nette set voor iemand van 16, heb je voor deze set genoeg werk? Is een serieuse setje speakers!!
                  JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                  Comment

                  • jazzprr
                    • Nov 2006
                    • 72

                    #10
                    Originally posted by Watt Xtra
                    En ik doelde hierop omdat je deze opmerking/ vraag reeds drie maal hier hebt gemaakt/ gesteld...

                    vandaar mijn reactie..
                    Volgens mij heb ik deze opmerking nog nooit bij deze persoon gemaakt.

                    Lees je J&H forums goed, dan kom je erachter dat erg veel opmerkingen herhaald worden.

                    Het is meer een onderwerp waarmee ik vraag om uitleg van product keuze.

                    To DjBurnout> Krijgen we op onze vragen nog antwoord?
                    Live at night,sleep at day...

                    Comment

                    • DjBurnout
                      • Mar 2007
                      • 6

                      #11
                      Originally posted by jazzprr
                      Idd tis geen wedstrijd he

                      Maar waarom professionele cd speler (+- geluid) en dan mixen op een Behringer

                      Was je geld in één keer op of is dit een bewuste keuze?

                      Ehm nee ik had hiervoor cd spelers van maxgear.. dus ook niet top kwaliteit.. nadat ik me vorige set heb verkocht heb ik die cmx gehaald en me behringer nog even gehouden tot ik weer genoeg geld heb voor een betere mixer..


                      Morgen een aanhanger kopen omdat er nu heel wat meer boekingen bijkomen.. een busje blijven huren is zonde van 't geld..

                      Comment

                      • DjBurnout
                        • Mar 2007
                        • 6

                        #12
                        Originally posted by hugovanmeijeren
                        Verklein alsjeblieft je thumpnails even op de manier zoals het hoort!

                        Moet nu een foto van 2000x1400 pixels downloaden om de thumpnail te kunnen zien!


                        Wat hangt er eigenlijk achter je amprack? Zie namelijk geen geluidsset in je lijst voorkomen...
                        Tevens: gebruik je die 8 polige connectors om je speakers mee aan te sluiten? Waarom niet gewoon op speakon?


                        Groeten Hugo
                        nee ik gebruik die XLR aansluitingen voor me speakers

                        Comment

                        • DjBurnout
                          • Mar 2007
                          • 6

                          #13
                          Originally posted by Watt Xtra
                          trouwens wel een erg nette set voor iemand van 16, heb je voor deze set genoeg werk? Is een serieuse setje speakers!!

                          Ja in april 5 boekingen.. 't gaat nu meer de serieuse kant op..

                          Comment

                          • DjBurnout
                            • Mar 2007
                            • 6

                            #14
                            Originally posted by jazzprr
                            Volgens mij heb ik deze opmerking nog nooit bij deze persoon gemaakt.

                            Lees je J&H forums goed, dan kom je erachter dat erg veel opmerkingen herhaald worden.

                            Het is meer een onderwerp waarmee ik vraag om uitleg van product keuze.

                            To DjBurnout> Krijgen we op onze vragen nog antwoord?

                            ja sorry ben vandaag jarig.. dus k had de tijd niet om te antwoorden

                            Comment

                            • GvH-E
                              • Feb 2007
                              • 122

                              #15
                              Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag!
                              Na het lezen van dit onderwerp vraag ik mij het volgende af;
                              Waarom zou het toepassen van een Behringer mixer in deze situatie niet goed zijn? Graag uitleg wat er dan aan mankeert.
                              "Klinkt beter" is een "te breed" antwoord.
                              Waarom is 2x1200 watt voor het laag en 2x 600 watt voor de toppen véél en veel te weinig zoals gemeld?
                              Wanneer iemand iets roept wil ik altijd graag weten waarom niet.
                              Ik verneem dan graag een onderbouwing. Kunnen we allemaal wat leren.
                              Ik vind de set en opzet hiervan helemaal niet slecht om te beginnen. Uitbreiden komt vanzelf in de loop van de tijd. GvH-E
                              Last edited by GvH-E; 24-03-07, 00:43.

                              Comment

                              Working...