Topic: Drive In (16j)
-
25-03-07, 18:04 #21
- Ingeschreven
- Aug 2005
Oorspronkelijk geplaatst door GvH-E
Er is in deze situatie niks mis, nog niet. De Behringer zal echter wel de zwakste schakel gaan vormen hier. En dat is nou weer zonde als je zon A-klasse PA hebt staan.
( nou moet ik toegeven dat mijn budget AH ondertussen ook de zwakste schakel is in mijn setup..)
Keek laatst ook wel érg vreemd op toen ik achter een setje CamcoVortex /NEXO PS15/LS1200 werd gezet, met jawel. Een Behringer tafel.. (Wat ik totaal teniet vind doen aan zon prachtig setje)lala..
-
25-03-07, 18:07 #22
- Ingeschreven
- Oct 2004
Oorspronkelijk geplaatst door GvH-E
met 200 watt kun je ook een bak herrie maken, waar het om gaat is dat de set pas tot zn recht komt met veel meer vermogen.
En daarnaast, dit is een drieweg set. Of je zet de toppen fullrange.. en dan is 600 watt voor 1200 watt rms op het mid/laag echt zeker te weinig.
Crown staat erom bekend goed door te drukken.
toch vind ik een 1200 op het mid ook aan de licht kant.
Ik had eerst een Studiomaster D1600 op het mid, 800 watt rms aan 4 ohm. nu met 1200 watt op het mid een stuk beter en opener!! geluid.
Maar misschien wel goed om te weten:
Is de set wel orgineel met Gauss, EV of JBL en niet van een stel andere speakers voorzien?Laatst gewijzigd door Watt Xtra; 25-03-07 om 18:09.
JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D