DJ Co3n's DJ Gear

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Co3n
    • Apr 2006
    • 9

    DJ Co3n's DJ Gear

    hey ik ben Dj Co3n - 15 jaartjes jong en wil me dj gear hier is laten zien .. post jullie commentaar er is over ?

    later

  • vdm-producties
    • Mar 2006
    • 37

    #2
    dit is dus je set? heb je niet meer foto's van je spullen? als ik het nu zo zie is het "nogal heel beginnelijk". ik zie een laptop staan, gebruik je die bij je drive-in?

    zo ja, dan vraag ik me af waarom je niet eerst gewoon een nette set boxen koopt, mischien gedacht aan Dap of JB systems( voor de proffs onder ons, het zijn leuke begin boxen)

    of anders een par 56 basislicht setje?


    en wat voor spullen heb je? een materiaal lijstje zou handig zijn

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      oeps, veregten mijn toelichting bij het verplaatsen te doen:
      Onderwerp stond bij starters, maar daar hebben we geen foto hoekje, vandaar dus ff verplaatst naar hiero....
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      • disckiller
        • Feb 2006
        • 136

        #4
        [FONT=Verdana]Om te oefenen heb je een leuk spulletje staan.
        Leuk om te zien, doe mij denken aan de tijd da ik die leeftijd had.
        Enkel hadden we toen nog geen mp3'tjes, in die tijd hadden we thuis net een IBM ps2 (een van de eerste computers met 3,5" flop) wat het toen helemaal was.
        En als apparatuur een cassettedeck, 2 draaitafels en een zelfgebouwde mixer.
        Later kwam daar nog een cd-speler bij van mijn zuur verdiende geld met me krantenwijkje.
        Wat spots die op par's moesten lijken gemaakt van een 160 pvc pijp met daar in een gloeilamp die geverfd was werkend op tl starters.[/FONT]

        Comment

        • mac tecson
          • Feb 2006
          • 348

          #5
          leuk setje om gewoon een beetje mee te spelen. Zo zijn we allemaal begonnen.

          Wat voor spullen zijn het? Die mixer lijkt me een Alecto of een oude JB-systems. Die cd-speler kan ik niet echt thuis brengen, maar doet me een beetje denken aan een oude Numark.

          Comment

          • Dj Co3n
            • Apr 2006
            • 9

            #6
            Lijstje

            hey het is een inderdaad een alecto mixer en een gemini 9500 pro 2 cdspeler .. licht heb ik ook maar geen foto's van een moonflowertje en neon en wat knipperlichte meer nog niet echt ...

            Comment

            • Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

              #7
              Een echt setje voor in je kamer/garage.
              Om er nou echt feestjes mee te gaan draaien lijkt me wat overdreven.
              Misschien moet je eerst is sparen voor een leuk setje speakers en een versterker.
              Vette boksuh meneer

              [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

              Comment

              • vasco
                • Oct 2003
                • 2567

                #8
                Behalve dat je deze set alleen op je slaapkamer kunt gebruiken zou ik ook iets aan jou naam (Co3n wat waarschijnlijk cryptisch Coen betekend) doen. Co3n klinkt als een naam voor de gekke-kippen-ziekte

                Comment

                • mac tecson
                  • Feb 2006
                  • 348

                  #9
                  Waar staat dat hij er drive-in werk mee doet?

                  Comment

                  • Dj Co3n
                    • Apr 2006
                    • 9

                    #10
                    hey

                    Hey jah gebruik het groten deels op me kamer en beetje op een online radio draaie ... en als bijv. feestjes word gegeven van klasgenote vrienden kennisse ect. draai ik daar daarvoor gebruik ik wel wat andere boxen daar heb ik geen foto's van .. kan ik wel maken als iemand intresse heeft. nou jah later

                    Comment

                    • Baszza91
                      • Oct 2005
                      • 476

                      #11
                      Originally posted by Dj Co3n
                      Hey jah gebruik het groten deels op me kamer en beetje op een online radio draaie ... en als bijv. feestjes word gegeven van klasgenote vrienden kennisse ect. draai ik daar daarvoor gebruik ik wel wat andere boxen daar heb ik geen foto's van .. kan ik wel maken als iemand intresse heeft. nou jah later
                      Laat maar zien, nu wij toch bezig zijn. Is het niet een beetje laag het schuine dak, of vergis ik me in de hoogte. Leuke kist waar je alles in hebt zitten, en een simpele maar goede oplossing voor de koptelefoon. Ik haat het echt als de koptelefoon in de weg ligt vanwege ruimtegebrek.

                      Greetzz en cheerss
                      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                      Comment

                      • Dj Co3n
                        • Apr 2006
                        • 9

                        #12
                        yow

                        hey ja, thnx diej kist zelf gemaakt en dat schuine dak valt mee .. ben zelf niet al te groot maar past goed ... enne jah voor diej koptelefoon zeer handig :P ... majaa ik zal binnekort die foto's is maken later

                        Comment

                        • Dj-Sjors

                          #13
                          Wat wil je nou eigenlijk dan Dat we je tips geven voor beter spul..of gewoon je spul laten zien?

                          Comment

                          • Dj Co3n
                            • Apr 2006
                            • 9

                            #14
                            hey sjors net zoals in het begin staat. Gwn laten zien. zodat jullie je commentaar erover posten. mischien zitten er wel wat handige tips bij


                            Later

                            Comment

                            • Dj-Sjors

                              #15
                              Nou koop nieuwe boxen en nieuwe versterker maar wij weten toch niet waar je naar toe wilt of je nou feestjes wilt gaan draaien en voor hoeveel dus!?

                              Comment

                              Working...