Mp3 spelers met harde schijf

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mafketel
    • May 2002
    • 23

    Mp3 spelers met harde schijf

    Ik ben al enige tijd op zoek naar een goeie (kwalitatief en degelijke) mp3 speler met harde schijf kan mij hier iemand atvies over geven

    groetjes jasper

    jasper

    Bijgewerkt door - moderator op 22/09/2002 12:58:13
    jasper
  • storeman
    • Mar 2002
    • 56

    #2
    Hoi,

    Er zijn nog niet zo veel varianten van mp3 spelers met hardeschijf, creative heeft verschillende versies op de markt, met 5, 10 of 20 gig harddisk. Dit zijn(volgens mij en recencies die ik erover gelezen heb) kwalitatief goede spelers, ze kunnen ook hogere bitrates aan, waar de goedkopere spelers al stoppen bij 128 kbit. En ze hebben een groot display, die volgens mij ook de mp3 info weer kunnen geven. Ik zou eens naar deze dingetjes van creative informeren, ze zijn wel net zo groot als een cd speler, maar er een paar liedjes meer op :P, op de 20 gig passen geloof ik meer dan 1500 cdtjes

    Comment

    • troly
      • Sep 2002
      • 5

      #3
      hallo

      ik heb ook een mp3 speler gekocht een week of 3 geleden ik ik heb als ervaring dat je beter een even spaart voor degelijk gerief dan dat je prullen koopt zoals ik heb gedaan


      verbeter mij als ik verkeerd ben maar dit is mijn ervaring
      ik heb een diaptec gekocht van 211€ en ik heb niet meer als last.
      toch ben ik nog voorstander van cd's en platen !

      troly

      ""( liefde is : als zij dood gaat necrofiel worden. )"":d




      Bijgewerkt door - troly op 22/09/2002 23:22:20
      liefde is : als zij dood gaat necrofiel worden !

      Comment

      • Joost van Ens
        • Jan 2001
        • 628

        #4
        Terratec m3po, mp3 speler met harde schijf naar keuze.



        heb dit apparaat zelf in het café staan en ben er zeer tevreden mee.

        groeten

        Comment

        • storeman
          • Mar 2002
          • 56

          #5
          Even voor alle duidelijkheid, ben je op zoek naar een portable of een 19" speler.
          Anders zet je er toch gewoon een goedkope laptop neer, met winamp en dfx voor winamp, dan verbeter je de geluidskwaliteit ook drastisch(tenminste met de juiste instellingen).


          Bijgewerkt door - storeman op 23/09/2002 17:40:19

          Comment

          • storeman
            • Mar 2002
            • 56

            #6
            sorry dat ik 2x achter elkaar post, maar ik kwam nog wel een interessante link tegen:

            Hier vind je alles over spelers en wat gebruikers er van vinden, ik vind het wel interessant om te lezen

            Comment

            Working...