Help, welke (top) speakers raden jullie aan voor een Drive-In show???

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr_Laps
    • Nov 2017
    • 3

    Help, welke (top) speakers raden jullie aan voor een Drive-In show???

    Hallo daar!
    Mijn naam is Lars en ik ben 17 jaar en heb al een redelijk druk geboekt drive-in bedrijfje/DJ (ik doe dus iets goed denk ik haha) Maar ik heb wat hulp nodig, ik heb na 3 jaar van service (en ik had ze 2e hands gekregen weet niet hoelang die kerel ze had) helaas afscheid moeten nemen van mijn Skytec SP1500a's (iknow niet de beste apparaten)

    Dus ik zoek nieuwe speakers voor 700-1000 euro (mogen 2e hands zijn) ik heb alleen echt geen idee wat goede en slechte merken zijn, en waar ik op moet letten als ik speakers zoek etc...
    Ik heb al 2 goede subwoofers en zoek dus nog 2 tops...

    Kunnen jullie me hier toevallig mee helpen?

    Wat informatie :
    Draaitafel DDJ-SX
    ik zoek speakers die rond de 140 man aankunnen (meer mag natuurlijk altijd) en ik draai vooral EDM en carnavalsmuziek
    2e hands vindt ik niet heel erg.

    Alvast heel erg bedankt!
  • Ampli
    • Aug 2014
    • 58

    #2
    Welke merk subs heb je dan? Aktieve (met ingebouwde versterker en crosover) of heb je een externe versterker

    Comment

    • Mr_Laps
      • Nov 2017
      • 3

      #3
      Ik heb twee actieve 18inch subwoofers van Devine

      Comment

      • Ampli
        • Aug 2014
        • 58

        #4
        Kijk eens rond of je clubmate set van dap vind, binnen je budget en beter dan devine

        Comment

        • rdreiers
          • Nov 2009
          • 407

          #5
          150 man edm? Kom je tocht al een clubmate 3 te pakken, of je dat gaat lukken voor 1000 heb ik twijfels over.

          Aan de andere kant als je druk geboekt bent is deze na 15 klussen terug betaald.

          Richard

          Comment

          • Jan van Duren
            • May 2004
            • 204

            #6
            RCF ART 312-A MK4 actieve 12 inch luidspreker 800W. klinken als een klok!

            Comment

            Working...