J&H Shop - Alles voor op en rond het podium

Standaard devine Artis 15a stuk en zoemt

Ik hoop dat iemand dit probleem herkend en een oplossing weet.

al een tijdje (drie gedraaide feesten) kreeg ik last van 1 speaker die steeds weg viel en er kwam dan een krakend, echo geluid uit. Na 5 min wachten was het meestal weer weg.

tot op het laatste feestje. Nu er een harde zoem uit de speaker toen ik hem aan zette zonder dat er kabels in zaten. Dat was ook weer weg gevallen totdat mijn speakers de hoge tonen weg haalde en ook dat kwam steeds weer terug. En na een tijdje kwam er alleen maar een harde zoem uit.

ik heb hem al geopend maar kan niks opvallends vinden ook de zekering is goed. Of denken julie dat het gewoon einde speaker is?

gr. Tim

Ingeschreven
    Jun 2012

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim.henzen Bekijk Posts
    DEVINE ARTIS
    Het is geen hoogdravend spul, zeg maar Kwalitatief Uitermate Teleurstellend wat de roze vrienden uit Goes verkopen als eigen merk. dus ik vrees dat dit de enige oplossing is:

Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Standaard

Dat het niet het beste spul is weet ik. Maar weet iemand dan misschien wat er stuk is (versterker?) en wat er vaak stuk gaat aan zon ding, en of het te maken is door misschien wel een klein onderdeel? Gr tim

Ingeschreven
    May 2012

Standaard

Er is hoogstwaarschijnlijk inderdaad iets in de versterker niet helemaal top. Volgens mij kan je die dingen echter als spare krijgen voor nog geen €50 dus repareren lijkt mij niet bepaald rendabel.

Standaard

Ik ben nu even aan het opletten voor een gebruikte van het zelfde model. Dus ik wacht het even af. Toch bedankt!

Labels voor dit Post

Forum Rechten