looping dj mixer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marsha
    • Nov 2010
    • 5

    looping dj mixer

    Hoi
    Ik ben al jarenlang op zoe naar een mixer of simpel device waarmee ik live een loop kan recorden die ik draai met mijn analoge draaitafels om deze vervolgen toe te wijzen aan een beatcounter en derde
    kanaal om hem vervolgens door de rest van de mix te mixen.
    Bestaat dit? Waar moet ik naar zoeken?
    Het is dus icm analoge draaitafels. Ik wil geen laptop voor de loops gebruiken.
    Bedankt
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

    #2
    Er zijn zgn loopstations voor onder andere zang en gitaar. Waarschijnlijk zijn deze voor jou ook bruikbaar

    Comment

    • marsha
      • Nov 2010
      • 5

      #3
      Originally posted by MarkRombouts
      Er zijn zgn loopstations voor onder andere zang en gitaar. Waarschijnlijk zijn deze voor jou ook bruikbaar
      Ja dat is toch niet echt wat ik zoek denk ik. Bpm counter?

      Comment

      • beyma
        • Oct 2002
        • 1614

        #4
        Je kan ook zoiets maken



        Maar zonder gekheid, wat je wil doen wordt wel een uitdaging zonder laptop.... zou een APP op je Iphone een optie zijn ?

        De Pioneer DDJ SP1 is een heel leuk apparaat, maar ja...toch weer een laptop nodig....

        Last edited by beyma; 24-11-16, 20:57.
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

        Comment

        • vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

          #5
          Volgensmij ben jij gewoon op zoek naar een dj mixer van Denon. Deze hebben mogelijkheid tot opnemen van loops. Tevens kun je bij de nieuwe modellen de loop toewijzen naar een kanaal dacht ik. Deze mixers zijn volledig matrix waardoor je elke input maarliefst 4 keer kunt gebuiken! Bijvoorbeeld voor een effect of wat dan ook.

          Comment

          Working...