drive in show opbouwtijd

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • technitz
    • Nov 2016
    • 1

    drive in show opbouwtijd

    hallo
    ik heb een middelgrote drive in show en ik zou willen weten hoeveel tijd ik moet vragen om deze op te bouwen
  • Fridge
    • Mar 2002
    • 153

    #2
    wat een onzinnige vraag (sorry, niet beledigend bedoeld)
    het enige wat relevant is: hoeveel tijd heb JIJ nodig om JOUW show op te bouwen. reken daar een beetje speling bovenop om eventuele storingen en problemen op te lossen, en je hebt je opbouwtijd.

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Dag of twee moet kunnen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • sjig
        • May 2012
        • 909

        #4
        Toen wij 3 jaar geleden begonnen, duurde het ruim 1,5-2 uur voordat alles stond en werkt. Tegenwoordig is dat (met meer apparatuur) niet meer dan een halfuurtje (tenzij we nog de zaal in moeten met uplighters en alles :P).

        Dus gewoon een keer alles neerzetten, timen hoe lang je er over doet en dat doorgeven

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          De vraag is nogal erg algemeen, hoeveel apparatuur heb je?
          Hoe efficient is het allemaal gemaakt, multikabels, booth met alles er speelklaar in, los amp-rack, etc.
          Je weet zelf toch prima hoeveel tijd je kwijt bent aan de opbouw, dat is dus de tijd die je moet vragen.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • beyma
            • Oct 2002
            • 1614

            #6
            Originally posted by technitz
            ik zou willen weten hoeveel tijd ik moet vragen om deze op te bouwen
            Sorry mijn glazen bol is kapot gevallen, anders had ik wel even gekeken voor je....

            Maar goed, hier is geen zinnig antwoord op te geven want zoals al gezegt het hangt er volledig vanaf wat jou werktempo is en ook of de lokatie een beetje bereikbaar is in de zin van deuren/drempels/ trap op trap af/ een grindpad is ook altijd feest enz enz.
            Ik kan in tien minuten wat geluid hebben staan als er een vrije doorloop is vanaf de auto naar de zaal, trussen + verlichting inhangen is gewoon veel werk zeker als je met een genie lift ook nog takels moet gaan inhangen, dan ben ik zo een dikke halve dag bezig...
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

            Comment

            • rdreiers
              • Nov 2009
              • 407

              #7
              Als je langer bezig bent als 4 uur dan is het niet goed.

              Richard

              Comment

              • AH
                • Apr 2004
                • 248

                #8
                Als je langer bezig bent als 4 uur dan is het niet goed.
                Als je per uur betaald word juist wel.
                Anne Homan

                Comment

                Working...