DDJ rb ervaringen?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lumibel
    • Sep 2016
    • 2

    DDJ rb ervaringen?

    Hallo

    Ik ben opzoek naar een nieuwe dj controller, voor onder 250€ het liefst pioneer ik heb nu de ddj rb gevonden, heeft iemand ervaringen met deze controller, als extra info ik had eerst een ion dj discover pro dit was echtdramatisch maar leuk om te beginnen.

    Alvast bedankt

    Groet
    Gerrit van os
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    #2
    Ik heb een collega met deze controller en heb er eens tijdens een feestje mee gedraaid......ik was blij toen het feestje afgelopen was....
    Er is niets mis met deze controller maar als je al jaren met Traktor DJ werkt is RecordBox een stap of wat terug en ik vond RB helemaal niks qua indeling en qua waveform weergave, het enige positieve was het rode stipje op de 1 van de beat, dat zou ik in Traktor ook wel willen.

    Uiteraard kan je deze controller remappen naar Traktor en dan heb je heel functioneel ding in handen, en ik zou dus persoonlijk direct op Traktor overgaan als ik jou was.
    (ik gebruik de DDJ T1 van Pioneer, hun allereerste controller en ik vind hem nog steeds het fijnste werken, samen met de Nexus lijn natuurlijk!)

    Nu is het wachten op de RB fan boys
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

    Comment

    Working...