krk rokit 6 werkt niet goed

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • siem willemse
    • Nov 2015
    • 1

    krk rokit 6 werkt niet goed

    ik heb twee krk speakers in combinatie met een reloop beatmix. Nu werkt een van de krk speakers niet goed meer. Hij doet het de een keer goed en de andere keer helemaal niet en dan weer een beetje. heb nieuwe kabels geprobeerd en ze zijn omgewisseld maar het werkt nog niet. Weet iemand hier een oplossing voor

    alvast bedankt
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by siem willemse
    ik heb twee krk speakers in combinatie met een reloop beatmix. Nu werkt een van de krk speakers niet goed meer. Hij doet het de een keer goed en de andere keer helemaal niet en dan weer een beetje. heb nieuwe kabels geprobeerd en ze zijn omgewisseld maar het werkt nog niet. Weet iemand hier een oplossing voor

    alvast bedankt
    Je vertelt niet of je de kabels of de luidsprekers hebt verwisseld, maar ik begrijp dat een van de twee luidsprekers goed werkt en de andere slecht. Sluit de haperende luidspreker aan op de kant die wel goed werkt. Valt de luidspreker dan nog weg dan ligt het dus daaraan (bedrading in de kast losgetrild of defecte speaker etc). Je moet alleen de luidsprekerbox omwisselen en niet de kabels, anders pak je twee dingen tegelijk en weet je nog niet wat er hapert.
    (Hoe eenvoudig kan storingzoeken zijn......)

    speakertech
    Last edited by speakertech; 21-11-15, 21:08.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    Working...