Nieuwe lichttafel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JanFryslan
    • Mar 2010
    • 43

    Nieuwe lichttafel

    Excuses voor het feit dat ik het zoveelste topic start over lichttafels.
    Wij zoeken een lichttafel voor de volgende lichten:

    - 8x par 56 (chases met 8 faders)
    - 2x scanner (8 kanalen/scanner, scanners gelijk, dus 8 faders, liefst ook programmeerbaar met chases)
    - 2x laser (8 kanalen/laser, lasers gelijk, dus 8 faders, liefst ook programmeerbaar met chases)
    - 1 stroboscoop (2 kanalen, dus 2 vrije faders benodigd)

    Dit lijkt simpel, maar ik kan geen lichttafel vinden die hiervoor eenvoudig te besturen is (momenteel hebben we alles in een scanmaster 1 geprogrammeerd, maar we willen van het switchen tussen de 'scanners' af). Natuurlijk kunnen we voor de strobo en scanners losse sturingen nemen, maar we willen graag alles op één.

    - Showmaster 24: volgens mij niet de gewenste chases (tegelijk) mogelijk en geen kanalen voor strobo over.
    - TTL Spring: geschikt? waar verkrijgbaar?
    - Showdesigner 512: volgens mij te overdreven
    - Lightdesk Pro 136: volgens mij ook niet ideaal om alles snel aan te sturen / af te spelen
    - Showmaster 48: zou deze geschikt zijn? Breedte van 71 cm is wel veel voor een paar lampen.

    Ik ben persoonlijk geen tegenstander van Showtec en ben van mening dat bovenstaande aangestuurd moet kunnen worden voor 200 à 400 euro.
    DOEL: Strobo en chases voor parren, scanners en lasers (tegelijk) aan te sturen zonder (veel) switchen.

    Alvast bedankt voor het meedenken,

    Jan
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

    #2
    how about een klapjap met een (enntec) dongle?
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

    Comment

    • JanFryslan
      • Mar 2010
      • 43

      #3
      Thnx Whitefarmer,

      Had ik ook al bekeken.
      En dan met Freestyler (of Chamsys) programmeren?

      En is dit dan echt goed aan te sturen met de muis?

      M.a.w. is het verstandig om dit te gaan doen i.p.v. een nieuwe lichttafel?

      Comment

      • stainz
        • Sep 2009
        • 609

        #4
        Als je van maximaal 400euro uit gaat dan heb je na het kopen van je dongle nog wel wat budget over voor een midi-controller ook...
        stuurt toch wat fijner aan dan met een muis als je het mij vraagt.

        Comment

        Working...