Wie wil er met mij een drive in show opstarten?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imprezaboy
    • Jul 2011
    • 4

    Wie wil er met mij een drive in show opstarten?

    Hallo,

    Mijn naam is Dennis, ben 27 jaar oud en ik kom uit Ridderkerk.
    Ik werk nu 6 jaar bij de marktleider van Nederland in de AV-ICT branche, maar ik zou nu ook wel iets voor mezelf willen beginnen (voorlopig naast mijn huidige baan).

    Ik heb er erg lang over nagedacht wat ik nou eigenlijk zou willen, en het lijkt mij erg leuk om een eigen drive in show met iemand op te starten.

    Dus mijn vraag is of iemand dat met mij zou willen?

    Het liefst iemand uit de buurt van Ridderkerk, en ook met wat ervaring in de wereld van beeld en geluid...

    Ik heb zelf nog totaal geen apparatuur of wat dan ook, dus het is wel de bedoeling om helemaal onderaan te beginnen, dus het is natuurlijk wel een must dat je er net als ik ook helemaal voor wilt gaan...

    Ik heb een paar maanden geleden 1 keer op een bruiloft-feestje muziek gedraait met een collega die vroeg of ik hem wilde helpen, en dat was zo'n succes dat ik er echt plezier in had, en dat is dus ook de druppel geweest om deze stap te (proberen) te zetten...

    Ik hoop dat iemand interesse hebt, en misschien tot snel.

    Als je interesse hebt, laat het dan weten.

    Groetjes Dennis.
    Last edited by imprezaboy; 11-07-11, 16:57.
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

    #2
    hey dennis,

    wat is verder je bedoeling?

    wat wil je precies opzetten en is er ook budget beschikbaar, (zo ja hoeveel )

    wil je je bij iemand voegen die al een drive inn heeft.

    of wil je alles nieuw aanschaffen en vanaf de bodem beginnen?

    wat meer info aub,

    mvg
    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

    Comment

    • laptop
      • Jan 2009
      • 187

      #3
      Volgens mij is dit niet de bedoeling van dit forum, Modje ??

      En inderdaad zoals eerder aangegeven, is toch enige extra info vereist.


      ps. is niet verstandig om je mail zo open en bloot te posten, ivm spambots
      pps. De meeste mensen hier hebben al een drive-inn of meer...

      Comment

      • Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

        #4
        is toch wel een aardig topic. wat ongebruikelijk.. dat dan weer wel.

        misschien ga je inderdaad iemand vinden en kunnen we je een beetje met raad bijstaan op dit forum.

        van mij mag hij open blijven en ik ben benieuwd hoe het verder gaat>>
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

        Comment

        • imprezaboy
          • Jul 2011
          • 4

          #5
          Originally posted by laptop
          Volgens mij is dit niet de bedoeling van dit forum, Modje ??

          En inderdaad zoals eerder aangegeven, is toch enige extra info vereist.


          ps. is niet verstandig om je mail zo open en bloot te posten, ivm spambots
          pps. De meeste mensen hier hebben al een drive-inn of meer...
          Waarom is dit niet de bedoeling van dit forum?
          Ik zou niet weten waar ik dit anders moet doen...

          Het lijkt wel op deze manier alsof je het anderen niet gund om ook een drive in show op te kunnen starten...

          En de hoeveelheid info lijkt mij toch ook wel genoeg, ik zou niet weten wat ik meer kan vertellen als dat ik al gedaan heb.

          Maar in ieder geval bedankt voor je advies om mijn email adres weg te laten, ga ik gelijk doen.

          Comment

          • laptop
            • Jan 2009
            • 187

            #6
            Ik heb al eerder hier op lijkende berichten gezien, die verwijderd zijn. Vandaar dus die opmerking.
            Excuses, als mijn mijn opmerking verkeerd over is gekomen. Dit was niet de bedoeling.

            Wat nog ontbreekt :

            Heb je zelf al een budget beschikbaar ? verwacht je dat je "vennoot" het zelfde budget of meer ter beschikking heeft ?

            Wat is je hoofddoel ? trouwfeesten/kinderfeestje/schooldisco/tussen bandjes als act/ etc.

            Wil je uiteindelijk van de drive-inn je broodwinning maken? of alleen in het weekeind als hobby ?

            informatie in die trend dus..

            Comment

            • imprezaboy
              • Jul 2011
              • 4

              #7
              Ah ok, dan heb ik je reactie misschien verkeerd begrepen.

              Mijn doel is inderdaad wel om uiteindelijk mijn brood ermee te gaan verdienen, maar dat moet ergens beginnen, zoals inderdaad in de weekenden beginnen, omdat ik mijn gewone baan ook nog heb.

              Ik zou wel op elke soort gelegenheid willen komen, behalve de grote evenementen zoals hardcore feesten zeg maar.

              En een budget heb ik nog niet, dus daar moet nog over gepraat worden hoe dat gecreeerd kan worden zeg maar.

              En misschien is het wel verstandig om bij iemand anders te beginnen, maar ik dacht eigenlijk dat dat niet echt in trek is bij deze branche, omdat je uiteindelijk toch een soort van concurent wil gaan worden...
              Of ligt dat niet zo gevoelig in deze branche?

              Comment

              • MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

                #8
                Misschien handig om eerst een soort van bedrijfsplan te schrijven, dan heb je inzichtelijk wat de ambities precies zijn en welk kapitaal er nodig is.
                Nu komt het wat impulsief over om, na één keer gedraaid te hebben, gelijk te roepen dat je een drive-inn show wilt beginnen.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                Comment

                • dj-inkognito
                  • Jun 2011
                  • 416

                  #9
                  mm,

                  zonder budget begin je niet veel, je kunt niet van je venoot verwachten dat hij er geld in steekt en jij niets, dat zou niemand doen vrees ik.

                  dan rest nog de optie: met een bestaande drive-inn mee, en nu zou ik persoonlijk denken.... waarom zou ik jou meelaten dingen in mijn succes en mijn ingestoken geld als jij niets in te brengen hebt op moment, maar ik moet wel delen met de inkomsten dan.

                  dus veel van die opties zullen er ook niet zijn denk ik.

                  ik zou zeggen ga eerst eens ergens aan de slag als rowdy, ( sjouwer ) voor een zakcentje en probeer er zo eens een beetje in te rollen je moet ergens beginnen zeg je zelf al.

                  mvg
                  "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

                  Comment

                  • vdlaanlichtengeluid
                    • Jun 2010
                    • 640

                    #10
                    je moet er zeker inrollen...
                    drive in begin je niet zo ineens, je kan niet gelijk een disco draaien na 1 leuk feestje.
                    er is zoveel meer dan dat. Dan zit je met het feit dat er weinig mensen in zullen trappen waarschijnlijk als ze jou niet kennen. Er gaan zoveel dingen fout met dit soort dingen. Je moet al naar de notaris om vast te leggen wat van jou is. Dan niet alleen naam en type nummer maar serie nummers enz enz om vast te leggen wat van wie is om nooit problemen te krijgen!

                    Veel succes met je zoektocht maar denk dat niemand die jou niet kent hierin trapt.

                    Comment

                    • DJ Antoon
                      • May 2005
                      • 1681

                      #11
                      Originally posted by radioactivediscoshow
                      Veel succes met je zoektocht maar denk dat niemand die jou niet kent hierin trapt.
                      Daarnaast moet je als gelijkwaardige partners het nog maar eens volhouden over de jaren heen, nu ben jij al wat ouder (Nog steeds een stuk jonger als ik) maar de meeste die op jonge leeftijd samen beginnen gaan na verloop van tijd toch uit elkaar. Werk / vriendin kan veel veranderen.

                      Waarom niet alleen? Je bent eigen baas, je stippelt zelf uit waar je heen wilt etc. Het is voornamelijk een kwestie van een goede organisatie en voor die keren dat het echt nodig is neem je iemand mee.

                      Als het voornamelijk de bedoeling was om iemand als investeerder erbij te krijgen dan zou ik er niet aan beginnen... Dan kun je beter als dj zonder apparatuur proberen iets op te bouwen.

                      Comment

                      • zjeten
                        • Mar 2003
                        • 331

                        #12
                        Moet ik van jouw zijn zou ik alleen starten.
                        Koop prijs kwaliteit goeie set voor feestjen tot 150 personen en bouw dan zelf uit. Begin in bijberoep en indien alles meeslaat kan je dan uitbreiden.
                        als je er een 4000 euro insteekt kom je wel al ergens.
                        Groeten,
                        Jeffrey

                        Comment

                        • showband
                          • May 2001
                          • 4524

                          #13
                          Man, het stikt van de bedrijven die personeel zoeken om de drive in of het PA te bedienen.

                          En jij wil er met goed geld een set NAAST gaan zetten?

                          Je kan gewoon op marktplaats e.d. even zoeken naar een tent die mensen zoekt en gewoon direct beginnen zonder investering...

                          Waarom wil iedereen verhurder worden? Waarom nou net met spullen waar er al te veel van zijn? Waarom?
                          lekker belangrijk!

                          Comment

                          • NesCio01
                            • May 2010
                            • 1987

                            #14
                            Praat eens met je Bis, uhh Baas,

                            wie weet wat die er nog bij wil gaan doen?

                            grtz
                            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                            Comment

                            • imprezaboy
                              • Jul 2011
                              • 4

                              #15
                              Hahah bis!

                              Maar die doen niets met dit soort particuliere feestjes.
                              En al helemaal niet als het op zaterdagnacht (dus zondag) eindigd, omdat het een christelijk bedrijf is, snap je?

                              Comment

                              Working...