Pioneer Djm 900 Nexus!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • glennwestlander
    • Aug 2009
    • 91

    Pioneer Djm 900 Nexus!

    vandaag is de nieuwe pioneer djm 900 nexus uitgekomen!

    er zijn op internet nog weinig plaatjes en filmpjes te vinden, maar op youtube staat er alvast 1!



    OFFICIAL Pioneer DJM-900nexus Official Introduction with James Zabiela & Nic Fanciulli:



    Nieuw in de mixer:

    *2 nieuwe Color FX
    *Toegevoegde effecten bij de rechter effectenbak
    *faders makkelijker te verwijderen/nieuw te plaatsen
    *een klein touch sensitive stripje onder het display wat dat doet weet ik niet!
    *USB
    *midi
    *audio interface
    *link
    verder heb ik nog weinig nieuwe dingen kunnen ontdekken!

    misschien is het leuk als we met zn alle achter de prijs komen, en de verder vernieuwde items op de opvolger van de djm 800!

    Groeten,

    Glenn luisman
    Last edited by admin; 17-02-11, 15:08.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

    #2
    (Advies)prijs is niet zo moeilijk te vinden, zie website Pioneer (retailing at £1599 inc. VAT).

    Comment

    • admin
      Administrator
      • Aug 2000
      • 1009

      #3
      Vanaf eind maart 2011 beschikbaar zijn en heeft een adviesprijs van 1.899,- incl. BTW.
      Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

      Comment

      • jaksev
        • Jul 2007
        • 365

        #4
        hebben hebben

        Comment

        • admin
          Administrator
          • Aug 2000
          • 1009

          #5


          Meer info over de Pioneer DJM-900nexus
          Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

          Comment

          • glennwestlander
            • Aug 2009
            • 91

            #6
            ik vind de prijs toch wel hoog aangezien de djm 2000 2300 euro is en toch een stuk stoerder

            Comment

            • mhsounds
              • Sep 2009
              • 933

              #7
              Maar die djm2000 is wel irritant groot voor 4 kanaaltjes, en dat touchpad voor al die dj's die niet kunnen draaien vind ik ook geen succes...

              Neem toch een Dateq
              Freelance Light and Video |
              Waarom zeggen ze allemaal trusst?

              Comment

              • vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

                #8
                weer een mixer erbij voor alle wannabee's...

                Comment

                • glennwestlander
                  • Aug 2009
                  • 91

                  #9
                  hoezo is dit een mixer voor wanna-be's? de djm 800 draait practisch elke dj ter wereld op. (bedoel dat iedereen hem wel eens heeft gebruikt en weet hoe hij werkt!)

                  Comment

                  • renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

                    #10
                    Originally posted by glennwestlander
                    [...]en weet hoe hij werkt!)
                    Nou...
                    Hoe vaak ik een DJ (al dan niet inclusief eigen tech en roadie) heb moeten uitleggen hoe de DJM800 werkt... dat is niet normaal.
                    En na 4x uitleg nog de master gebruiken om het volume van de afluistering te regelen...
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                    Comment

                    • Fridge
                      • Mar 2002
                      • 153

                      #11
                      Originally posted by renevanh
                      Nou...
                      Hoe vaak ik een DJ (al dan niet inclusief eigen tech en roadie) heb moeten uitleggen hoe de DJM800 werkt... dat is niet normaal.
                      En na 4x uitleg nog de master gebruiken om het volume van de afluistering te regelen...
                      even offtopic, dan ben je wel een hopeloze druif zeg. De eerste keer dat ik achter een djm800 kwam te staan moest ik uiteraard de specifics van de effectjes en filters even uitvissen, maar als je op zo'n tafel pfl-en niet voor elkaar krijgt ben je euh... geen technisch talentje.

                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        #12
                        Ik vind de prijzen van Pioneer echt belachelijk hoog, zo wordt er mooi misbruik gemaakt van het feit dat veel DJ's nergens anders meer mee willen werken.
                        Als ik kijk hoe de bouw van een DJM800 is dan valt die wat dat betreft in de categorie tot pakweg 300 Euro.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • I.T. drive in
                          • May 2009
                          • 352

                          #13
                          Originally posted by MusicXtra
                          Ik vind de prijzen van Pioneer echt belachelijk hoog, zo wordt er mooi misbruik gemaakt van het feit dat veel DJ's nergens anders meer mee willen werken.
                          Als ik kijk hoe de bouw van een DJM800 is dan valt die wat dat betreft in de categorie tot pakweg 300 Euro.
                          Dit ben ik volkomen met je eens, maar ik ben ook van mening dat het wel heel degelijk spul is. In de plaatselijke jeugdsoos hebben ze al een paar jaar van die cdj-100's. Daar lopen zo ongv. de hele dag dj wannabe's op te rammen. Daar hebben ze ook nooit problemen.

                          Comment

                          • vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

                            #14
                            Originally posted by I.T. drive in
                            Dit ben ik volkomen met je eens, maar ik ben ook van mening dat het wel heel degelijk spul is. In de plaatselijke jeugdsoos hebben ze al een paar jaar van die cdj-100's. Daar lopen zo ongv. de hele dag dj wannabe's op te rammen. Daar hebben ze ook nooit problemen.
                            de kwaliteit is ook top maar zoals hierboven, de jongens die net beginnen en net op play kunnen drukken gaan op feestjes ook ineens vragen om djsets waar de grotere jongens ook mee draaien... nodig nee... daarom zijn er zoveel wannabee's in mijn ogen

                            Comment

                            • Rolandino
                              • Mar 2007
                              • 1451

                              #15
                              Ik denk ook dat Pioneer zijn eigen ruiten ingooit.

                              De particuliere kant van pioneer ( in mijn ogen de grootste afzetmarkt ) hebben ze stukgemaakt.

                              Welk PRO bedrijf koopt om het halfjaar een x aantal nieuwe mixers of spelers ?

                              Is toch een hele investering. Die bwv om het halfjaar ververst moet worden.

                              De thuis dj's kunnen dat ook niet bijhouden. Die gaan weer terug naar Denon of andere merken.

                              Ook zijn de prijzen belachelijk duur geworden en de kwaliteit wordt er niet beter op.
                              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

                              Comment

                              Working...