J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 2 1 2 Laatste

Standaard Pioneer CMX3000 of Denon DN-4500

Ik ben op zoek naar een dubbele 19" cdspeler. Nu zit ik te twijfelen tussen een occasion CMX3000 of een nieuwe DN4500...

Ik werk al jaren met pioneer (cdj100s), dus daar gaat eigenlijk mijn voorkeur naar uit. Echter heeft de denon MP3-ondersteuning wat ook wel eens handig zou kunnen zijn.

Wie heeft met beide spelers gewerkt en kan zeggen welke beter/fijner/stabieler werkt? Wel graag je mening een beetje onderbouwen, zodat ik er ook wat aan heb :-D Ik ben benieuwd naar zowel de plus als de min-punten van de een ten opzichte van de ander.

Standaard

Werkt die MP3 bij de 4500 dan eindelijk goed? Er waren in het begin toch gigantische problemen mee dacht ik?
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Standaard Denon DN-4500

Ja met de DN-4000 waren inderdaad problemen , ook schoot een nummer wel eens naar no1 terwijl je bijvoorbeeld no 12 had geselecteerd
    Daar heeft de DN4500 geen last van , MP3's speelt i vlekkeloos af + hij heeft een BPM counter .
    Ik heb nog nooit mijn dn4500 over horen slaan , gewoon een perfect apparaat , en je kan m als cd drive blijven gebruiken als je bijvoorbeeld ooit een Denon DN HD2500 hard disc controller aanschaft.

Standaard

Ik ben uiteindelijk gegaan voor de Denon. Bevalt heel goed tot nu toe, ondanks dat ik pioneer gewend ben...

Standaard

je had beter de cmx-3000 kunnen nemen ik heb zelf ook denon gehad en viel gewoon tegen op feesten en had de numark cdn 88 viel me ook tegen
    dus opgeven moment heb ik numark en denon verkocht en 2 pioneers cmx-3000 gekocht vorig jaar november 2006 met mengpaneel pioneer djm3000 en gwn goede complete set is het niks mis mee en op- feesten gwn goed alleen nadeel dan als die ooit 1 x toevallig cd neit doet dan foutcode geeft ff duurt je cd eruit komt maar kwestie van de pen erin stken die erbij zat en dan laten uitwerpen en tip ff goed over je cd heen wrijfen met je broek tshirt en leest hem dan gwn wanyt de fout code ggeft meestal aan cd vervuilt of beschadigt

Forum Rechten