Pioneer CMX3000 of Denon DN-4500

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

    Pioneer CMX3000 of Denon DN-4500

    Ik ben op zoek naar een dubbele 19" cdspeler. Nu zit ik te twijfelen tussen een occasion CMX3000 of een nieuwe DN4500...

    Ik werk al jaren met pioneer (cdj100s), dus daar gaat eigenlijk mijn voorkeur naar uit. Echter heeft de denon MP3-ondersteuning wat ook wel eens handig zou kunnen zijn.

    Wie heeft met beide spelers gewerkt en kan zeggen welke beter/fijner/stabieler werkt? Wel graag je mening een beetje onderbouwen, zodat ik er ook wat aan heb :-D Ik ben benieuwd naar zowel de plus als de min-punten van de een ten opzichte van de ander.
    Zuid-Limburg
  • Jamm
    • Mar 2006
    • 41

    #2
    Denon!

    waarom?

    De een houdt van Denon, de ander pioneer, weer een ander..

    Heb ooit een pioneer cmx3000 gehad, en helemaal niets mee.
    Nu alleen denons... ook helemaal niets mee.

    Welke je fijner vindt dat is helemaal aan jou.

    Zijn beide kwalitatief goede spelers,
    maar zou zeker voor de denon gaan om zn mp3 functie! Doe je het niet, krijg je spijt van, wanneer je bijv. playbackshow, karaoke, verzoekjes, en al die leuke dingen doet, dan zul je ongetwijfeld steeds vaker een mp3 cd-tje in je handen gedrukt krijgen! En mensen verwachten vaak gewoon dat je die kan afspelen.
    't Is wat je er zelf van maakt!!

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Werkt die MP3 bij de 4500 dan eindelijk goed? Er waren in het begin toch gigantische problemen mee dacht ik?
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 650

        #4