J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Standaard

Update:

Denon DN4500 inmiddels alweer verkocht en toch maar een Pioneer CMX5000 gekocht.

Was toch niet geheel tevreden over de Denon, met name zeer bekraste/vuile cd's las de Denon niet... Terwijl de CMX5000 hier totaal geen moeite mee heeft!!

Ingeschreven
    Jul 2003

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Didier Bekijk Posts
    Was toch niet geheel tevreden over de Denon, met name zeer bekraste/vuile cd's las de Denon niet... Terwijl de CMX5000 hier totaal geen moeite mee heeft!!
    Het kan misschien aan mij liggen maar die cd's wil je er toch niet eens in stoppen! Dat is toch gewoon vragen om problemen...

Eigenlijk zie ik dus geen probleem, veel plezier met de cmx5000.

grtz

Standaard

Zijn cd's die al ruim 10 jaar meegaan, en nieuw ook (bijna) niet meer te krijgen zijn...

Ingeschreven
    Jul 2003

Standaard

Ja, sorry heb ik even niet aan gedacht.

Ik zelf ben een onwijze mierennemer wat betreft vuile cd's, de jongens bij mij moeten hun handen wassen en halve wege de avond nogmaals. er zijn er bij die het niet fijn vinden maar ze vinden het nog veel minder als ze op zondagmiddag langs mogen komen om de cd's op te gaan poetsen. We gebruiken veel MD maar de betere cd's hebben we ook altijd bij ons en gaan nu ook zo'n 8-10 jaar mee.

Ik zie veel collega's bij mij in de buurt dat ze te dik vette cd's erin rammen en gaan lopen "janken" dat het een k.t speler is omdat hij weigerd en niks meer wilt lezen. dat bedoelde ik eigenlijk, dat het vaak niet aan de speler ligt en nogmaals excusses.

grtz ruud.

Forum Rechten