LEM Titanium

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suy
    • Nov 2005
    • 27

    LEM Titanium

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een actieve fuifset voor zalen en tenten tot max. 1000 pers. Zelf gebruiken wij, tot volle tevredenheid, voor de kleinere feestjes de Lem D-400 met Lem T-5SA sub.

    Zou het mogelijk zijn om een set te maken met bv 2 x T5A, 4 x T5SA en 2 x Pegasus sub per kant? Of is dit te hoog gegrepen?

    Heeft er reeds iemand ervaring met zo'n soortgelijke set van Lem?

    gr, Danny
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

    #2
    Yep, ikke. (niet geheel in eigenbeheer)

    Grappig dat dit topic de hoek om komt duiken, vanmiddag de Pegasusen van stal gehaald. Zou een koper voor komen.. Maar is afgehaakt wegens niet komen opdagen.

    Dus ben ik zelf maar beetje gaan pielen met de set, ik heb er niet veel ervaring mee. Dit was dus ook écht de eerste keer dat ik er goed voor ben gaan zitten. (dus ook met een laptopje erbij om de DSP aan te passen)

    De eerste keer dat ik hem echt goed gebruikte was ik niet echt impressed. (was ism Tourmaster-112, voorloper van de Pegasus top)

    Maar na vandaag, écht mijn ***.. Wat klappen 2 Pegasus-118'en vreselijk hard.

    Ik heb het setje ism met LEM Tourmaster tops gebruikt tot 200man, dit wou ruim. Hoewel de limiter van de Pegasus érg snel ingrijpt als hij een, licht, clippend signaal krijgt aangeboden. (was met mijn A&H PA-12 nogal 't geval is als je hem verder trekt dan 0db) Maar een mixer met voldoende headroom zal de Pegasusen nog verder kunnen opentrekken.

    Kwa volume zijn ze écht bere sterk, klankmatig vind ik ze iets minder.. Het zijn gewoon 'echte' beuk subs.

    Heb trouwens wat foto's online staan van vanmiddag, heb d'r nl eentje moeten overschroefen omdat er wat aan het rammelen was. Bleek dus een losse schroef in de versterkermodule die er los inlag.. (waar die wegkomt ben ik nog niet achter..)

    Index van /mark.molema/newline/pegasus/
    lala..

    Comment

    • Suy
      • Nov 2005
      • 27

      #3
      Gotmore,

      Bedankt voor uw reactie.

      Nog iemand anders ervaringen met de titaniumreeks van Lem?

      gr, danny

      Comment

      • Soundwave
        • Mar 2006
        • 21

        #4
        Jep..

        Ik heb zelf ook de titanium set van Lem... Maar dan alleen geen d400 maar t5a 2 x en 4 x ts5a. Persoonlijk zelf vind ik dit al flink hard gaan. 1000 man ga je er niet mee halen. Maar waarom 2 pegasus erbij. Zou misschien wel kunnen heb er geen ervaring mee. Je kunt ook gewoon paar t5sa erbij zetten. Dan kom je waarschijnlijk ook al een heel eind.

        Comment

        Working...