J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Standaard Numark D2 Director (ervaringen)

Hallo.

Iemand al ervaring met deze controller .
    Heb zelf de cortex HDC-1000 al getest.
    Prima Controller alleen een probleem bij het scrollen door groote
    mappen hapert de zijde die op dat moment afspeelt .
    Heb het hier over mappen met 1000 mp3 erin.
    Kleinere mappen geeft geen problemen.
    Vraag me af hoe dat bij Numark zit.

Alvast bedankt voor jullie reactie's

Standaard Net gekocht

Heb hem nu een paar dagen, eenmaal mee gewerkt 'in het veld'
    Best wel wennen, werk normaal met 1000 mk3's .
    Allereerst duurt het retelang voor je je harde schijf hebt geladen (in mijn geval 5 uur voor wel 80 Gieg aan muziek), maar daarna werkt het opzoeken prima. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd en moet me nog door het engelstalige manual werken . Met het bijpassende programma Librarian (een soort van i-tunes) schijn je heel snel op titel, band, bpm, jaartal en wat dies meer zij te kunnen zoeken met het bijgeleverde toetsenbord(je).
    Ik weet niet of ik iets fout doe of te snel conclusies trek, maar bij de pitch control verandert ook de toonhoogte en ik ben geen Vader Abraham (dit is een leuke grap voor de oudere jongeren onder de dj's).
    Wat wel prettig is als je een hele bult aan nummers hebt die je goed gecategoriseerd hebt op je externe harddisk (gewoon met usb kabeltje aanhaken) dat je heel snel door aan een knop te draaien en indrukken, nummers kunt vinden en kunt toewijzen aan a of b. Ze worden gewoon op alfabetische volgorde weergegeven. Mapje met band-> klik-> nummer -> klik->toewijzen en spelen maar.
    Ook weet ik nog niet hoe je een aantal nummers achter elkaar moet zetten en dat die dan automatisch doorspelen.
    Affijn, hoop dat je hier wat aan hebt, anders hoor ik het wel.

dj fons

Standaard d2

ik heb ehm al weer een jaar en ben er tevreden over
    als je een grote harde schijf hebt is het beter om deze in partities te zetten en dan zoek je weer wat sneller
    ik heb er een 500gig schijf aanhangen die verdeeld is in vier partities .
    je moet wel de librarian gebruiken om het zoeken nog makkelijker te maken maar dat is vrij simpel te doen
    ik doe dit wel eerst met de extere harde schijf aan de pc en dan librarain draaien ,
    dit gaat dan veel sneller dan op de d2
    en natuurlijk de laatste versie hiervan gebruiken .
    deze is te downloaden op de numarksite.
    doorlaten spelen kan je ook makellijk doen door het te slecteren in je afspeelmenu.
    alles in crate en 1 nr slecteren in a speler en afspelen maar. de rest volgt vanzelf dan.
    p.j

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Whitefarmer Bekijk Posts
    ... dat weet ik , ik heb er namelijk zelf ook een! En daarom wil die klant er ook een!

dus ik zoek een alternatief.

Kun je via librarian op de PC ook afspeellijsten maken, of moet dat (1 voor 1) op de D2?
    John,
    je kunt ook afspeellijsten op de pc maken met bijv. Winamp, de D2 kan overweg met M3U afspeellijsten.

gr. Frits

Standaard

Numark heeft sowieso de DDS-80 nu in hun assortiment, in feite gewoon een D2, maar dan met kleurenscherm plus een drive met CD(/DVD?)-speler en harddisk.

Daarnaast schijnt het dat Numark ook met de DDS, komt dus de D2 met kleurenscherm. Wanneer deze op de markt komt is volgens mij nog niet bekend.
    Zie ook dit nieuwsbericht op Aboutdj.
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Forum Rechten