NUMARK HDCD-1 (ervaringen)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

    NUMARK HDCD-1 (ervaringen)

    Is er iemand die ervaring heeft met de NUMARK HDCD1 ? Dit is een dubbele cd/mp3 speler met ingebouwde harde schijf.

    Ik heb 1 topic hierover gevonden op dit forum, maar dat dateert al uit 2004.

    Ik denk dat er ondertussen toch wel meer mensen zijn die ervaring hiermee hebben? Ik ben met name geinteresseerd in de betrouwbaarheid en shockproof.

    Ervaring met Numark CDN-35 is namelijk dat deze maar 30sec. shockproof heeft. Dus na 30 seconden heftige muziek op een houten podium en de boel begint te stotteren...
    Zuid-Limburg
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

    #2
    Heb geen ervaring met die speler(s), maar ik heb hier een "goedkope" JBsystems dubbele speler zonder anti-shok en als ik mijn flightcase verplaats tijdens het spelen (niet de bedoeling, weet ik ook), dan slaat hij niet over...
    dus die anti-shock zou me niet zo veel zeggen (tenzij voor carnavalwagens dan?)

    en volgens mij hebben alle MP3-compatible spelers wel shockproof, niet ?

    grtzz DJ nn
    ... the sound of silence...

    Comment

    • TNT
      • Jun 2006
      • 15

      #3
      Ik heb dit ding enkele maanden gehad, en maar snel weer verkocht.
      Het inladen van de muziek duurt een eeuwigheid, en was tijdens het eerste inladen al gecrashed waarna hij niet meer opstarte en terug naar de dealer moest.
      ook in het gebruik is hij traag en het opstarten duurt lang, en het inladen van cd's duurt belachelijk lang.

      Ik denk dat je beter voor de HD2500 de cortex of de D2 Director kan gaan, het laden van de externe harddisk gaat supersnel en de muziek is achteraf makkelijker te bewerken.
      en je kan ook een externe cd-drive aansluiten.
      Last edited by TNT; 02-03-07, 22:31.

      Comment

      • Didier
        • Aug 2002
        • 323

        #4
        TNT, bedankt voor je reactie! Dan ga ik op zoek naar een andere optie.
        Zuid-Limburg

        Comment

        • pirrelli
          • Sep 2007
          • 7

          #5
          Originally posted by TNT
          Ik heb dit ding enkele maanden gehad, en maar snel weer verkocht.
          Het inladen van de muziek duurt een eeuwigheid, en was tijdens het eerste inladen al gecrashed waarna hij niet meer opstarte en terug naar de dealer moest.
          ook in het gebruik is hij traag en het opstarten duurt lang, en het inladen van cd's duurt belachelijk lang.

          Ik denk dat je beter voor de HD2500 de cortex of de D2 Director kan gaan, het laden van de externe harddisk gaat supersnel en de muziek is achteraf makkelijker te bewerken.
          en je kan ook een externe cd-drive aansluiten.

          Had ik deze forum maar eerst gelezen, dan had ik die HDCD1 ook niet gekocht, heb er ook veel problemen mee en Numark schijnt er zich niet veel van aan te trekken, na 2 jaar nog steeds geen upgrade, als die er nog zal komen ???

          Comment

          Working...