SynQ SMX2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

    SynQ SMX2

    Heeft er iemand al ervaringen met de SMX2 mixer van SynQ ??

    Ik heb een probleem met de uitsturing van het geluidsvolume ( deze is vrij zacht en ik heb de potmeter achterop al geheel opengezet )

    Ook de LEDmeters slaan niet uit ( gain staat ook voluit )

    Ik heb wel geluid maar geen volume en nee het ligt niet aan mijn versterking want die is buiten de SMX2 OK.

    Maandag even mijn leverancier bellen want ik heb hem vandaag nieuw uit de doos gehaald .

    Mss heeft iemand hier dit probleem ook gehad.
  • WinterS
    • Jun 2006
    • 102

    #2
    heu, met de SMX1 heb ik ook wel eens alles helemaal opengezet en geen geluid gekregen...

    oplossing toen: je kan bij sommige kannalen kiezen of je hem op AUX of PHONO zet... dat dmv een klein schuifschakelaartje.
    doordat dit niet goed naar rechts stond (phono dus) en eigenlijk tussen de twee in stond, kregen we maar brak stil geluid!

    zal eens zien of dat bij de SMX2 ook zo kan zijn
    "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

    Comment

    • WinterS
      • Jun 2006
      • 102

      #3
      Originally posted by WinterS
      zal eens zien of dat bij de SMX2 ook zo kan zijn
      ja dus... miss dus eens kijken of je deze schakel niet even kan verplaatsen.
      "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

      Comment

      • Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

        #4
        Tis alwwer opgelost het was idd de instelling van phono / line Deze schakelaar zat niet goed op zijn plek !

        Bedankt alvast voor de reactie's en voor mij mag er een slotje op hoor.

        Comment

        • DjFlo
          • Jun 2003
          • 332

          #5
          Nou heb ik nog even een vraag: Hoe bevalt hij? gebruik je echt alle functies die erop zitten?

          Gr

          Floris

          Comment

          • Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

            #6
            tis een goede mixer zeker weten effecten werken hetzelfde als bij de SMX1 ( wat anders is als bij de Pioneer ) klank is verbeterd en ook de knoppen en faders zijn verbeterd. Heb hem voor weinig geld gekocht ( 487,00 ) maar heb er geen spijt van.

            Heb nu wel alles in gebruik maar ik denk dat ik later weinig gebruik zal gaan maken van de effecten. Jammer is wel dat er geen geheugenkaartje bij is geleverd deze moet jezelf kopen.

            Het is jezelf wel aanwennen t.o. een Pioneer die werkt een stuk makkelijker en simpeler.

            Comment

            Working...