J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 5 van de 15 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Laatste

Standaard

Misschien heeft iemand een link of de text ergens??

Standaard

t kan (lijkt me) geen kwaad om zelf een beetje daarover na te denken...

Maargoed... uit mijn contract:
    citaat:Vergunningen, Premies, Rechten
    *** gaat zonder andersluidende afspraken uit van een optreden van een besloten bijeenkomst.
    De Opdrachtgever zal verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen van eventuele noodzakelijke vergunningen, eventuele afdracht van sociale premies en eventuele (Buma/Stemra) rechten.
    Bij eventuele gedwongen voortijdige beëindiging van het optreden blijft de volledige overeengekomen vergoeding verschuldigd.
    (de naam van mijn drive-in show is vervangen door ***)

Standaard

Het gaat idd ook om het aantal bezoekers. Verder heb ik ook nooit nummers op hoeven schrijven.

Maar het gaat wel degelijk ook om de muziek. Op de site van de buma/stemra kun je invullijsten downloaden waar je als DJ de nummers op kan schrijven. Deze moet worden ingeleverd bij Buma/Stemra en dan kunnen de rechten worden betaald. (details op http://www.buma.nl )

Standaard

Maar heeft iemand nu een voorbeeld contract??

Standaard

John...

Is het zó moeilijk om...
    1) de zoekfunctie te gebruiken??? of
    2) eens zelf erover na te denken???

Beide zijn retorisch bedoeld... [}] En indien je dat woord niet kent, snap ik eindelijk waarom je een voorbeeld nodig hebt...[)]

Sorry hoor, maar ik denk dat bijna iedereen zijn eigen contractje in elkaar heeft gesleuteld. Dat moet jou ook kunnen lukken. Gewoon je eisen, wensen, overeenkomsten, e.d. netjes onder elkaar zetten en het op jou idee van een contract laten lijken... THAT'S ALL, FOLKS!

Veel suc6!

Standaard

jurjen_barel ik heb gezocht via de zoek functie en kom dan alleen contracten tegen voor de verhuur van apperatuur en niet specifiek voor een drive in met bediening. En het lijkt mij handig om samen eens te kijken wat nu een goede text is. Van elkaar kan je leren.

Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Forum Rechten