Alweer prijs?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme18
    • Aug 2005
    • 53

    Alweer prijs?

    Beste forumleden,

    ik heb onlangs cotnact met een klant gehad en heb hier volgende week een draaiavond.Hij had een budget van 1000 euro. Nu is mijn vraag, is het raar wat ik hiervoor neer zet? (prijs. excl. BTW en ligt iets onder de 1000 euro):

    4 movinghead
    4 scanner
    1 spiegelbol 50cm
    1 stroboscoop 1500 watt
    1 laser groen 80mW
    2 sixbar par 64
    4 fourbar par 56
    2 losse lichteffecten
    truss contructie van 6m breed met voor 3m poten van truss en achter nog 2 meter in de licht met statieven eronder.

    Geluid:

    2 basskasten dubbel 18
    4 fullrange kasten


    Hoop op reactie.

    DAnk u!
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

    #2
    vrij nette prijs volgens mij

    maare sommige bedrijven hebben ook wel een prijslijsen op hun site...kijk eens rond wat die ongeveer voor hetzelfde vragen.....kan je een beetje vergelijken

    Comment

    • Hans333
      • Dec 2005
      • 6

      #3
      Knappe prijs als wij dat konden krijgen deden wij dat er voor hebben nu al moeite om klanten te krijgen voor € 210 incl btw
      Als ik jou lijst zo zie lijkt dit redelijk op een conculega uit de regio die staat voor ongeveer € 400,00 met het zelfde als jij.
      Dus zeker niet nee zeggen is een goede prijs.

      Comment

      • Vervallen

        #4
        Ligt er een beetje aan hoe alles eruit ziet en makkelijk het zaaltje is. En natuurlijk wat de de concurentie.

        Hier in Den Haag zit niet veel meer. Veel kleine bedrijfjes en een aantal grote die geen Drive-In werk meer doen. Daar kun je gebruik van maken.Wij vargen ongeveer 750 euro voor de volgende set:

        4 x mx1 scanners
        16 x par 56
        2 x martin destroyers
        1 x storboscoop (3000 watt)
        wat rookmachines/hazers
        laser 100 mw

        in combinatie met een 6 kilowatt geluidsset

        Comment

        • Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

          #5
          Is wel een redelijke prijs lijkt mij. Voor hoelang is het? Niet echt onbelangrijk als je een prijs indicatie moet geven.
          Vette boksuh meneer

          [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

          Comment

          • Xtreme18
            • Aug 2005
            • 53

            #6
            Tijd is van 9 uur savonds tot 1uur half 2..ligt eraan hoeveel mensen er dan nog zijn zeg maar. Het is een mooi zaaltje laten we maar zeggen, voor een kerstgala van ongeveer 150 man :-D. Hoorde net dat ze ook nogeen een extra dj setje erbij willen omadt ze voor een uurtje een eigen dj hebben 2x pioneer cdj 1000 en een cdjm 600 :-D

            Comment

            • Xtreme18
              • Aug 2005
              • 53

              #7
              Ik zal overigens wel even fotos plaatsen als het geweestr is, in het forum drive-in show fotos ;-D voor geintereseerde mensen haha

              Comment

              • jens
                • Aug 2004
                • 1067

                #8
                ik vind die set eerder overdreven voor 150 man maar ach als je toch in de weer bent

                Comment

                • djnoegi
                  • May 2005
                  • 40

                  #9
                  Zou ik direct aannemen! Meestal wordt een prijs toch wel berekend op het aantal personen, wat er mee moet aan materiaal, hoe hoeveel men aan werkuren heeft,... Je set lijkt me voor 150 personen meer dan voldoende. Je trussconstructie versta ik niet goed. Mischien dat een tekening meer verduidelijkt.

                  Comment

                  • Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

                    #10
                    Prijs vindt ik netjes ZEKER als het HOBBY is.

                    IS het voor je boterham vindt ik het aan de lage kant

                    ( moet BTW vanaf verbruik van je apperatuur - vervoer en uurloon ) Dan hou je niet veel meer over !

                    Denk dat een gemiddeld verhuurbedrijf het dubbele vraagt inclusief de uren !

                    Je staat van 9 tot 1 dat is 4 uur in totaal moet je nog bouwen en breken zeg ff alles bij elkaar 3 uur is 7 uur in totaal

                    Nogmaals is het voor de hobby perfect maar voor je brood te weinig !

                    Comment

                    • Xtreme18
                      • Aug 2005
                      • 53

                      #11
                      Truss constructie is 6m over de dj booth aan beide kanten en 90 graden hoek + down
                      2 poten eronder van 2,5m en dan nog naar achter 9 de andere hoek) 2m naar achter stukje truss op statief...

                      HEt is voor hobby idd. EN tsja setje overdreven voor 150 man, ik weethet, maar ja, de klant is koning :-D

                      Comment

                      • STim
                        • Dec 2003
                        • 55

                        #12
                        Ben ik de enige die dit nog steeds niet snapt ?
                        Erg nette prijs, zou ik zeker geen nee tegen zeggen !

                        Comment

                        • Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

                          #13
                          wat snap je niet dan ?

                          Xtreme vraagt 750 voor zijn klus ! dat is een goede prijs waar anderen niet voor komen met de spullen die hij meeneemt.

                          Op zich een nette prijs als je zo 4x per maand klust heb je toch een leuk zakcentje !

                          Als ik voor een dj-set 200,00 ( booth, 2 technics, 2 cdj1000 en djm600 met monitoring ) vraag inclusief opbouw en afbouw en vervoer vinden ze mij te duur !!!

                          Er zijn in mijn omgeving genoeg lui die zoiets voor niets wegzetten ( als ze die avond gratis kunnen drinken )

                          Je haalt direkt de hobbyist eruit !!

                          Petje af hoor.

                          Maar als er dan iets fout gaat hangen ze WEL aan je telefoon want dan ben je wel GOED !

                          Comment

                          • Xtreme18
                            • Aug 2005
                            • 53

                            #14
                            Vraagje, hoe kan ik hier jpeg files of iets dergelijks toevoegn? Dan kan ik laten zien wat voor trussconstructie ik bedoel :-) En krijg geen 750, maar 1100 :-) (incl. 2de dj set )

                            Comment

                            • STim
                              • Dec 2003
                              • 55

                              #15
                              Ik snap die constructie niet, maar Xtreme is al bezig met een fotootje online te zetten dus
                              JPEG files zal je eerst moeten uploaden naar een eigen space of naar http://www.theimagehosting.com bijvoorbeeld.
                              Daarna de link hier plakken en liefst met img tags, dus [ i m g ] u r l [ / i m g ] , maar dan zonder al die spaties natuurlijk e

                              Comment

                              Working...