Denon headphone

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

    Denon headphone

    Mijn heren:



    Heeft iemand hem al beluisterd? Zo ja, wat vind je er van?

    Prijs: 179.50

    Specs:
    Vette boksuh meneer

    [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
  • bartuz
    • Nov 2005
    • 6

    #2
    ben ook wel benieuwd , ik vind wel een koptelefoon net als een mic, het is iets persoonlijks.

    de een vind dit perfect de andere vind het bagger

    heb zelf al jaren de bekende projuser, doet het "on the road" perfect,
    voor thuis een betere

    Comment

    • Niek...
      • Nov 2001
      • 1094

      #3
      HP1000 klinkt erg goed en heerlijke pasvorm. Ook makkelijk is dat de oorschelpen - in tegenstelling tot veel andere headphones - 180 graden kunnen draaien!
      <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

      Comment

      • jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

        #4
        Ik vind 'm een beetje aanvoelen als de Pioneer. Zit redelijk lekker op de kop en netjes geluid.

        Net als Bartuz houd ik het voorlopig bij mijn ProDJuser.

        Comment

        • Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

          #5
          Ga ik hem toch maar is beter bekijken.
          Vette boksuh meneer

          [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

          Comment

          • djmv40
            • Feb 2003
            • 20

            #6
            ja die koptelefoon is wel super kan behoorlijk hard zonder te vervormen en klinkt super strak is beter dan die pro dj user koptelefoon waarvan alles afbreekt ghehe

            mzzl van marcel

            Comment

            • Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

              #7
              citaat:Geplaatst door djmv40

              is beter dan die pro dj user koptelefoon waarvan alles afbreekt ghehe

              mzzl van marcel
              Dat is een beetje overdreven. ProDJuser is oerdegelijk. Alleen is niet te vergelijken met de denon/pioneer etc.
              ProDJuser is echt voor het drive in werk.
              Denon voor het echte DJ werk
              Vette boksuh meneer

              [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

              Comment

              • DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

                #8
                ProDJuser degelijk mn reet! (sorry voor het taalgebruik)
                Misschien als je hem niet meer dan 5-10 keer per jaar mee neemt en hem dan in een fluwelen kistje stopt... anders is hij toch echt zo stuk.
                Heb er een aantal versleten in minder dan een jaar tijd en ben maar over gestapt op de HP-700.
                Deze zit in dezelfde prijsklasse als de ProDJuser, maar klinkt stukken beter.
                De ProDJuser dempt in mijn ogen absoluut niet goed en heeft als hele vervelende bijzaak dat hij vreemde bijgeluiden gaat produceren als je hem gebruikt bij het echte werk, op de slaapkamer valt dat nog wel mee. Hoe harder het omgevings geluid, hoe vervelender de ProDJuser wordt.
                Verder heeft de ProDJuser een naar snoertje: kort en simpel.
                De HP-700 heeft een lekker krulsnoer waardoor je zonder problemen een keer een stapje te ver kunt doen. Bij de ProDJuser al een keer gehad dat toen ik iets te ver ging het kabeltje brak.
                Ik moet zeggen dat de HP-700 niet ontzettend stevig aanvoelt, ik heb hem nog niet zo lang maar we gaan gewoon kijken hoe lang hij het uit houdt.
                Het zal vast niet moeilijk voor hem zijn om langer heel te blijven dan de ProDJuser.
                We're ready to party, are you?

                Comment

                • jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

                  #9
                  citaat:Geplaatst door DJ.T

                  ProDJuser degelijk mn reet! (sorry voor het taalgebruik)
                  Misschien als je hem niet meer dan 5-10 keer per jaar mee neemt en hem dan in een fluwelen kistje stopt... anders is hij toch echt zo stuk.
                  [..]
                  Verder heeft de ProDJuser een naar snoertje: kort en simpel.
                  De HP-700 heeft een lekker krulsnoer waardoor je zonder problemen een keer een stapje te ver kunt doen. Bij de ProDJuser al een keer gehad dat toen ik iets te ver ging het kabeltje brak.
                  Snoer van de ProDJuser moet je idd meteen vervangen, maar jij overdrijft (of kan niet met koptelefoons omgaan ). Ik stop 'm altijd in een hoekje van een cd- of gereedschapskoffer en hij gaat al jaren mee.

                  Ja, die Denon heeft nog steeds mooier geluid, maar bovengenoemde presteert bij mij ook nog steeds goed!

                  Comment

                  • Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

                    #10
                    citaat:Geplaatst door DJ.T

                    ProDJuser degelijk mn reet! (sorry voor het taalgebruik)
                    Misschien als je hem niet meer dan 5-10 keer per jaar mee neemt en hem dan in een fluwelen kistje stopt... anders is hij toch echt zo stuk.
                    Heb er een aantal versleten in minder dan een jaar tijd en ben maar over gestapt op de HP-700.
                    Deze zit in dezelfde prijsklasse als de ProDJuser, maar klinkt stukken beter.
                    De ProDJuser dempt in mijn ogen absoluut niet goed en heeft als hele vervelende bijzaak dat hij vreemde bijgeluiden gaat produceren als je hem gebruikt bij het echte werk, op de slaapkamer valt dat nog wel mee. Hoe harder het omgevings geluid, hoe vervelender de ProDJuser wordt.
                    Verder heeft de ProDJuser een naar snoertje: kort en simpel.
                    De HP-700 heeft een lekker krulsnoer waardoor je zonder problemen een keer een stapje te ver kunt doen. Bij de ProDJuser al een keer gehad dat toen ik iets te ver ging het kabeltje brak.
                    Ik moet zeggen dat de HP-700 niet ontzettend stevig aanvoelt, ik heb hem nog niet zo lang maar we gaan gewoon kijken hoe lang hij het uit houdt.
                    Het zal vast niet moeilijk voor hem zijn om langer heel te blijven dan de ProDJuser.
                    Wat ik zij was voor het grootste deel gebaseerd op meningen van andere. Zelf dat dink 1 keer gezien bij een platenzaak. En flink getest!
                    Vette boksuh meneer

                    [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

                    Comment

                    • DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

                      #11
                      Ok misschien een klein beetje overdreven, maar toch niet heel veel hoor.
                      Ik heb er toch echt minstens 3 gehad. Als je alles als breekbaar behandeld gaat het natuurlijk nooit kapot, dat is waar. Echter kun je er niet omheen dat zo'n ding vroeg of laat gewoon een keer op de grond valt, zo'n ProDJuser is dan toch wel snel stuk.

                      En Drive inn tnt: Misschien is het handig als je voortaan dingen vertelt die je op eigen ervaringen kunt baseren.
                      Je verteld nou dingen die lezers kunnen beschouwen als waarheid, terwijl je het product in kwestie alleen van een afstandje gezien hebt!
                      Als je zoiets doet, vertel er dan gewoon bij dat je ergens gelezen hebt dat, dubbele punt...
                      We're ready to party, are you?

                      Comment

                      • Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

                        #12
                        citaat:Geplaatst door DJ.T

                        En Drive inn tnt: Misschien is het handig als je voortaan dingen vertelt die je op eigen ervaringen kunt baseren.
                        Je verteld nou dingen die lezers kunnen beschouwen als waarheid, terwijl je het product in kwestie alleen van een afstandje gezien hebt!
                        Als je zoiets doet, vertel er dan gewoon bij dat je ergens gelezen hebt dat, dubbele punt...
                        Heb me reactie even aangepast. Maar wat is nou de ervaring van 1 iemand? Als 1 iemand er slechte ervaringen mee heeft hoeft dat nog niks te betekenen.

                        Maar nu back on topic please!!
                        Gaat over de DENON en niet over de ProDJuser!!!!![}]
                        Vette boksuh meneer

                        [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

                        Comment

                        • Niek...
                          • Nov 2001
                          • 1094

                          #13
                          [quote]citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

                          Geplaatst door DJ.Tknip
                          Volgens de site van RJ is de nieuwe Denon headphone veelgevraagd (zie ..)

                          Misschien moet je ze eens mailen en vragen om reacties of ervaringen...
                          <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

                          Comment

                          • Robin.vd.Have
                            • Nov 2005
                            • 165

                            #14
                            Draai al meer dan 2 jaar met dezelfde ProdjUser.
                            Het enige dat ooit is vervangen zijn de oorschelpjes en de jackplug.
                            Je moet niet alles als breekbaar behandelen , maar de dingen die breekbaar zijn wel natturlijk .

                            Als je gewoon je koptelefoon na gebruik netjes even in je (platen)tas / cd koffer stopt (bij mij zit die in m'n rugzak met wat verdere toebehoren) dan blijft dat ding echt wel heel en heb je naar mijn idee heel veel waar voor je geld.

                            De denon is zeker ook een fijne hoofdtelefoon echter naar mijn idee wat meer voor de DJ die 3/4x in de week draait en dat ding bijna aangegroeit heeft zitten [8D] , niet voor het wat ruigere drive-in werk.

                            M.V.G

                            Comment

                            Working...