dn-s3500 of cdj1000mk2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djmv40
    • Feb 2003
    • 20

    dn-s3500 of cdj1000mk2

    als je zou moeten kiezen tussen de dn-s3500 van denon of de pioneer cdj 1000mk2

    welke zou je dan nemen als we ff niet naar de prijs kijken want die scheelt 400 euro ongv
    maar gewoon kwa functies en kwaliteit!

    laat je horen!!!!

    groeten marcelV
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

    #2
    Dat is geheel persoonlijk, het zijn allebei kwalitatief goede spelers. Ikzelf kies voor de Pioneer want m'n mmc-kaartjes passen niet in de Denon.

    Wat jij het beste kan doen is een uurtje gaan mixen met een setje bestaande uit zowel een Denon speler als een Pioneer speler.

    Comment

    • timleurink
      • Mar 2005
      • 121

      #3
      Wij beschikken sinds een half jaar ook over de pioneer cdj1000mk2 en ik kan je alleen maar vertellen dat ze mij super goed bevallen. Het zijn hele degelijke cd spelers. Maar als je mn collega vraagt draait hij nog liever met de 100's.
      Ik denk toch dat wanneer je een keuze moet maken je moet overwegen waarvoor je ze gaat gebruiken? Puur alleen voor jezelf, verhuur etc?
      De Pioneers kun je overal standaard huren en ik weet niet of dat ook zo is met de Denon. Dit vind ik persoonlijk wel een plus punt.
      Verder zou ik je ook aanraden beide spelers gewoon uit te proberen. Je moet wel een goede keuze maken want het is een klapgeld :-)

      Groeten Tim

      Comment

      • Niek...
        • Nov 2001
        • 1094

        #4
        Vergeet de MP3 compatibileit en de effecten van de Denon niet...
        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

        Comment

        • sjoerd
          • Apr 2004
          • 341

          #5
          Ik zou goed bedenken wat je er mee wilt doen. Als het alleen voor eigen gebruik is zul je gewoon moeten proberen. Maar houd er voor verhuur rekening mee dat de Pioneers inmiddels de standaard zijn geworden. En dus veel dj's alleen daar mee willen draaien. Zo hebben we ze nu ook zelf maar in de verhuur omdat we ze steeds moesten inhuren voor dj's die geboekt worden. En dan heb je niks aan Denon's...

          Comment

          • djmv40
            • Feb 2003
            • 20

            #6
            jongens bedankt voor je reacties ik ga ze van de week is grondig uitzoeken

            alleen ff over dat verhuur dat pioneer vaak wordt gebruikt enz
            maar ja die denon is pas nieuw en als tiesto of een andere dj er mee op tv komt dan heb je ook overal in de verhuur zitte

            groeten marcelv

            Comment

            • driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

              #7
              Die MP3 functie is wel handig,
              ik hoor de laatste tijd meer en meer mensen vragen naar een cd-speler die ook met MP3 overweg kan...
              [CENTER] [/CENTER]

              Comment

              Working...