briljante MP3?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

    briljante MP3?

    Een bandje heeft als laatste track op hun CD hun roadies een song laten maken.

    Hij is bril-jant!


    [)][)][)][)][)][)]
    lekker belangrijk!
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

    #2
    Hij's goed! Klopt het dat hun lead zanger nou 8er de knoppen staat, kan nog wel aardig mixen dan voor een zanger!

    Groet => Micha
    De groeten => Micha

    Comment

    • jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

      #3
      t Maakt de titel meer dan waar [xx(]
      Kan nie anders zeggen...

      Wie heeft eigenlijk da keyboard-partij'tje ingespeeld???
      Was het de bedoeling da t werd opgenomen? (laatste zin: "Staat het er nou op?")

      GENIAAL

      Comment

      • Michael
        • Nov 2002
        • 643

        #4
        Ronduit prachtig. dit bewaar ik me. Is dit echt door de roadies gemaakt? ***** begrijp nu wel waarom die alleen achter de knoppen mogen zitten. Hopelijk werken ze niet zo slecht als ze zingen [xx(][xx(]

        Comment

        • Bert
          • Aug 2000
          • 155

          #5
          Geweldig, is dat Dirty Harry uit Hilverdorp?, heb wel eens geluid voor hun gedaan, maar nooit een band ingezongen
          It\'s only Rock \'n\' Roll
          But I like it

          Grtz,
          Bert.

          Comment

          • Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

            #6
            GEWELDIG....

            Erg leuk....Die houden we erin!
            Olaf Duffhuës

            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

            Comment

            • Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

              #7
              Dit is top, kom je thuis van een klus, klauwen zwart, piep in de oortjes, natte plekken op je rug, je poten in een teiltje met water en dan hoor je dit, reden om nog maar ff een biertje te pakken.
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

              Comment

              • rinus bakker
                • Mar 2002
                • 5430

                #8
                ...en ik maar denken MP3 daar hebbik toch geen verstand van!
                Toch ff kijken wat men er van zegt, misschien leer ik weer wat...
                maar .... verrek!
                Dit is goed gedaan! Leuk! Het feest der herkenning!
                LACHEN!
                een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

                Comment

                • DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

                  #9
                  Ik vind er eerlijk gezegd weinig aan maar dat zal wel aan mij liggen.
                  De eerste keer kon ik er wel om lachen maar ik denk niet dat het het waard is om nog eens een keer te luisteren. Het leukste eraan vind ik het initiatief, maar om hier nou een singletje van te kopen, alhoewel die Jamai red het ook tot nr. 1 dus dan akn eigenlijk alles wel
                  We're ready to party, are you?

                  Comment

                  • jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

                    #10
                    citaat:Geplaatst door DJ.T

                    Jamai red het ook tot nr. 1, dus dan kan eigenlijk alles wel
                    Daar ben ik het helemaal met je eens.
                    Ander voorbeeld: One day fly

                    Comment

                    • DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

                      #11
                      citaat:Ander voorbeeld: One day fly
                      Het verschil tussen one day fly en jamai is dat ik one day fly een grappig nr. vond, jamai denkt ook echt dattie goed kan zingen.
                      Ach ja het is behoorlijk triest als de top40 bepaald wordt door hoe hard meisjes tussen de 8 en de 12 om een bepaald persoon kunnen gillen. Het ergste is alleen nog dat op de meeste feesten wel iemand komt zeiken om jamai. Die zet ik dan ook meestal op als ik even naar de wc moet, hoef ik het tenminste niet op vol nieveau te horen
                      We're ready to party, are you?

                      Comment

                      • musicjohn
                        • Aug 2001
                        • 1102

                        #12
                        citaat:Ach ja het is behoorlijk triest als de top40 bepaald wordt door hoe hard meisjes tussen de 8 en de 12 om een bepaald persoon kunnen gillen
                        Ach ja.. op zich wel triest, maar geen nieuw verschijnsel.

                        In de jaren '50 werden zangers / artiesten / bands nog uitgezocht op hun muzikale kwaliteiten en niet op uiterlijk.

                        Maar toen was het ineens eind jaren '50. Een geheel nieuw tijdperk breekt aan. Een nieuwe stroming die is ontstaan uit "Rhythm & Blues" en "Country & Western": "Rock 'n Roll". Een muzikaal tijdperk dat de jeugd in z'n greep neemt; één die zijn weerga niet kent.

                        De oudere generatie kijkt met fronsende wenkbrouwen neer op tieners die volledig uit hun dak gaan wanneer hun pop-idool zijn allernieuwste hit zingt. Bij “live” optredens vallen de meisjes bij bosjes flauw als Elvis Presley het nummer “love me tender” inzet.

                        De jaren ’60 betekende op muzikaal gebied voor de vorige eeuw een “Gouden Tijdperk” zowel voor artiesten als voor de platenmaatschappijen. Een heuse revolutie in zowel muziek als dans. Het was in deze jaren dat dans-stijlen zoals de “Twist”, de “Huckle Buck” en de “Hop” hun geboorte vonden. Aanvankelijk werd Rock ’n Roll door vele Amerikaanse radiozenders geboycot omdat deze nieuwe muziekstijl als ‘woest’ werd ervaren, en in de tweede plaats omdat veel van deze artiesten van negroïde afkomst waren. In een poging om dit nieuwe genre een kans te geven bij een groot blank publiek ontwikkelden zij de zgn. ”Highschool Rock”, een zoetige, van de scherpe kantjes ontdane variant van de Rock ’n Roll. Toen muzikanten als Elvis Presley, Paul Anka, Bobby Rydell, Frankie Avalon en Bobby Vee eenmaal met hun “highschool” hits kwamen was echter het hek van de dam.

                        De platenmaatschappijen zagen hun kans schoon om rijkelijk te verdienen aan deze nieuwe trend. De éne na de andere artiest werd gecontracteerd. Het muzikale vermogen of de kwaliteit van de stem speelde hierbij nauwelijks een rol; als de zanger maar een lekker smoeltje had en als de jongeren er maar lekker op konden dansen.

                        Sterker nog… sommige artiesten / groepen konden helemaal niet zingen of gitaar spelen. De (nu nog bekende) groep “The Monkees” heeft in de beginperiode vrijwel alles gefaked. De stemmen op hun singeltjes werden door andere zangers ingezongen en de muzikale begeleiding was vaak van een andere band. Maar de jongens hadden leuke smoeltjes en de jonge meiden kochten hun plaatjes als waren het zoete broodjes !!!

                        Ja, vooral de begin jaren ’60 waren roerig !!! Zo snel als je beroemd werd, zo snel was je ook al weer lang vergeten door de massa zodra er een leukere knul het toneel op klom om zijn kunstje te vertonen.

                        Het duurde niet lang voordat deze stijl overwaaide naar Europa. Het waren vervolgens jonge britse muzikanten, “The Beatles” en “The Rolling Stones” voorop, die terugkeerden naar de wortels van de rock muziek en zich daardoor lieten inspireren.

                        Intussen verscheen in iedere milkbar in Amerika een jukebox die, na inworp van een ‘dime’ de muziekplaat van jouw keuze speelde. Zodra er een nieuwe plaat verscheen kocht de eigenaar van zo’n jukebox het singeltje en plaatste deze vervolgens op de keuzelijst. Aangezien de jukeboxen in die tijd ‘slechts’ zo’n 40 singeltjes in de machine konden hebben, hield dit uiteraard in dat de liedjes die “uit de gratie” lagen, en waarop dus ook niet gedanst werd, snel werden vervangen.

                        Je kunt dus wel stellen dat de geschiedenis zich herhaalt. De jaren ’60 kende ook vele ééndagsvliegen, en grote successen die gebaseerd waren op uiterlijk vertoon en niet op basis van muzikale kwaliteiten.
                        Greetzzz... [;)]

                        John


                        Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

                        Comment

                        • Controller
                          • Apr 2002
                          • 745

                          #13
                          Waar het liedje over gaat klinkt bekend in de oren.

                          Wanneer ligt hij in de Winkel??

                          Comment

                          • jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3150

                            #14
                            Om wie gaat het? Kan ik ook gaan kijken!

                            Comment

                            • sparky
                              • Apr 2002
                              • 2104

                              #15
                              Zijn er nog bonnen? Wie rijdt? En het leeghalen van de koelkast van de kleedkamers, haha nou nog het kaartlezen onderweg, de persoon die altijd de dans ontspringt bij het laden en een discussie over welke fuckup wiens schuld was en je hebt een aardig beeld van een gemiddelde band+crew on the road!
                              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

                              Comment

                              Working...